Klienti Online Investor by měli mít přednost, tvrdí Formandl
Články | George A. Formandl | 31. 5. 2001
Další kolo odpovědí na nejčastější otázky klientů vypracoval šéf společnosti Online Investor George Formandl.
Kontakt je interakce mezi dvěma nebo více lidmi. Zahrnuje komunikaci, setkání, hovory, sms nebo online komunikaci například prostřednictvím e-mailů.
Kontakt je důležitý pro vytváření a udržování mezilidských vztahů. Může mít formu pravidelné komunikace, nebo být pouze občasný.
Seřadit podle: čtenosti | chronologicky | hodnocení
Články | George A. Formandl | 31. 5. 2001
Další kolo odpovědí na nejčastější otázky klientů vypracoval šéf společnosti Online Investor George Formandl.
Články | Danuše Pecharová | 16. 3. 2001
Největší banka v zemi – ČSOB má velmi nedokonalé a jednoduché webové stránky. Informace na nich jsou velmi nepřehledně organizovány, uživatel je nucen v některých sekcích dlouze rolovat, obsahují mnoho textu na jednu stránku.
Články | Petr Vykoukal | 20. 12. 2001
Ač již v našem loňském testu se ukázalo telefonování do stavební spořitelny jako záležitost rychle zvyšující srdeční tep, za uplynulý rok se toho až na výjimky bohužel moc nezlepšilo.
Články | Pavel Slavík | 19. 11. 2007
Články | Martin Zika | 4. 3. 2004
Bankovní úředník? Na toto často a s oblibou používané spojení budeme muset podle všeho zapomenout. Ulíznutého človíčka s brejličkami totiž střídá dynamický obchodník, který nejenže splní naše požadavky, ale bude se nám snažit prodat i to, co jsme původně nechtěli.
Články | Alena Urubková | 29. 10. 2001
Články | Stanislav Andrejs | 20. 8. 2004
Články | Lukáš Půda | 14. 9. 2001
Články | Alena Urubková | 10. 9. 2001
Články | Zdeněk Fekar | 15. 2. 2001
Dneska už to víme, ale včera šlo ještě o přísně embargované tajemství. Co skrývala Česká pojišťovna, a hlavně – proč?
Články | Alena Urubková | 1. 11. 2001
Články | Lukáš Půda | 31. 8. 2001
Tak jako se uprostřed fotbalového utkání mění strany, i naše soutěž o nejlepší web roku doznala několika změn. Nejenže máme nového hlavního hodnotitele a čtyři z dvanácti našich porotců nás opustili, ale také přinášíme nový obsah a úpravu.
Články | Zdeněk Fekar | 15. 3. 2001
Téměř součástí bontonu jsou v bankovním světě kyselé úšklebky pokaždé, když se vedle sebe objeví slovní spojení Česká spořitelna a moderní banka. Uplynulé tři dny jsme zkoušeli, zda spořitelní bankéři dokáží komunikovat s klienty prostřednictvím e-mailů.
Články | Petr Vykoukal | 15. 8. 2001
Také jste si vzpomněli na poklady zakopané na účtu ve Středisku cenných papírů? Čtěte dál. Poradíme, jak je najít, vykopat a zpeněžit.
Stránka 2/2