Články | Zdeněk Fekar | 15. 3. 2001
Téměř součástí bontonu jsou v bankovním světě kyselé úšklebky pokaždé, když se vedle sebe objeví slovní spojení Česká spořitelna a moderní banka. Uplynulé tři dny jsme zkoušeli, zda spořitelní bankéři dokáží komunikovat s klienty prostřednictvím e-mailů.
Články | Lukáš Půda | 30. 11. 2000
Je posledního listopadu, zanedlouho se dočkáme vánočních svátků, nastává čas kupování dárků blízkým a přátelům. Při rozhodování o tom, co koupit, hraje významnou roli stav peněženky. Pro ty, kteří mají hlouběji do kapsy, je právě nejvyšší čas, aby řešili financování nákupu. Vyřízení spotřebitelského úvěru totiž leckde trvá až dva týdny.
Články | Petr Vykoukal | 17. 10. 2000
Odchytit již dnes budoucí zajímavé klienty - studenty - chtějí banky nabídkou atraktivních služeb a nižšími cenami. Skutečnost ale není až tak růžová. Výhody jsou spíše lákadlo bez praktického užitku, personál je navíc všechny nezná.