Konzultace jsou typem rozhovoru, kdy odborník nebo konzultant poskytuje své rady a zkušenosti klientovi případně jiné osobě. Cílem je poradit klientovi a také rozšířit jeho znalosti, případně mu pomoct s orientací v dané oblasti. Konzultace jsou využívány v různých oblastech, od vzdělání, osobního rozvoje po pracovní konzultace. Pomáhají řešit konkrétní otázky a problémy a odborníci na nich poskytují relevantní informace.
Kariéra | Táňa Chadrabová | 27. 11. 2007 | 35 komentářů
Pracovní smlouva na dobu určitou se po dvou letech může na přání zaměstnance změnit na neurčitý pracovní poměr. To ovšem neplatí pro pracovníky, kteří zaskakují třeba za ženy, které jsou na mateřské dovolené.
Banky | Věra Tůmová | 26. 11. 2007
Velké tuzemské banky připravují modernizaci aplikací internetového bankovnictví. Kromě správy účtu bude možné brát si přes internet půjčky či investovat do podílových fondů. Banky rovněž slibují větší komfort při užívání a lepší bezpečnost.
Články | Petr Vykoukal | 22. 10. 2004
V českých médiích se nedávno objevila zdánlivě fádní zpráva o tom, že se v Lisabonu zřítil obytný dům. Událost se může zdát nezajímavá jen do okamžiku, kdy zjistíte, že všichni obyvatelé domu platili regulované nájemné. A to v přepočtu méně než 10 Kč měsíčně. Přečtěte si, do jak absurdního stavu může narůst dvacetiletá regulace nájemního bydlení.
Články | Jiří Mikolášek | 1. 4. 2004
Prodej ale ani darování nemovitosti v žádném případě není jednoduchou záležitostí. Abychom vám pomohli vyhnout se hrozícím rizikům a tím zbytečným ztrátám, připravili jsme pro vás několik užitečných rad a pravidel, na které se vyplatí nezapomenout.
Články | Patrick Zandl | 26. 11. 2003
Proč obchodovat s akciemi na amerických trzích a na jakých? Podle čeho vybrat brokera a co by měl vlastně umět? Jaké jsou ceny brokerských služeb? Přinášíme vám 1. díl nového seriálu.
Články | Alena Urubková | 20. 3. 2002
Ve spolupráci s Evropskou bankou pro obnovu a rozvoj (EBRD) připravila Česká spořitelna program, jehož cílem je podpořit kvalitní malé a středně velké firmy, podnikatele a živnostníky v jejich dalším rozvoji a konkurenceschopnosti.
Články | Jitka Wallischová | 26. 10. 2001 | 1 komentář
Napadlo vás někdy, kolik jsou lidé ochotni utratit za to, aby je někdo trápil? Pozor, nemám na mysli žádné perverzní sexuální praktiky, ale docela obyčejné diety.
Články | Lukáš Půda | 19. 12. 2000
Zákazníci nakupující na úvěr nejsou nijak diskriminováni a většinou dostanou od pracovníků prodejny dostatek informací jak o výrobku, tak i o možnostech splácení. Je to pro ně totiž klient jako každý jiný - zvyšuje jim tržbu. Protože však informace podávají právě pracovníci prodejen a ne zaměstnanci splátkových společností, často se úroveň poskytnutých informací výrazně liší.