Články | Kristýna Havligerová | 1. 12. 2003
Křížový prodej už dnes patří k standardním postupům, které by měla každá banka ovládat. Udržet si stávající a získat nové klienty může jedině tak, že jim poskytne co nejširší nabídku produktů a pomůže při výběru těch správných.
Články | Petr Vykoukal | 11. 12. 2001
Většina zahraničních bank, které přišly na český trh začátkem devadesátých let, se zpočátku soustředila na podnikovou klientelu. Čas však změnil českého klienta a tím i jeho atraktivitu pro tyto původně "korporátní" banky.
Články | Tomáš Prouza | 10. 12. 2001
Komerční banka konečně získala nového partnera, francouzskou Société Générale. S jejím novým ředitelem, Alexisem Juanem, jsme hovořili o jeho plánech, odporu ke změnám, neloajálních klientech a dalších problémech.