LinkedIn je sociální síť zaměřená na propojování profesionálů a na tvorbu pracovních kontaktů. Dále také slouží k zisku zaměstnání v konkrétním oboru a sdílení profesionálního obsahu. LinkedIn byl založen v roce 2002 Reidem Hoffmanem. Jedná se o největší sociální síť pro profesionální účely v současnosti.
Na LinkedInu je možné sdílet profesionální obsah, být součástí profesní komunity a propojovat se s dalšími odborníky v daném oboru. Také slouží k rozšiřování znalostí a přehled o aktuálních trendech v oblasti profesního zaměření. LinkedIn využívají jak lidé pro své osobní účely, tak zaměstnavatelé.
Analýza | Jan Müller | 22. 2. 2012 | 3 komentáře
Tento týden jsme pro Jana Müllera ze serveru Malé peníze vybrali z dotazů čtenářů Peníze.cz jeden velestručný a veleaktuální: „Vyplatí se koupit akcie Fejsbůku?“
Jak na to | Barbora Buřínská | 9. 10. 2012 | 6 komentářů
Když hledáte práci, jedno je jisté: prvním krokem k úspěchu je dobře sepsaný životopis. A pokud k němu přidáte i kvalitní motivační dopis, máte nakročeno minimálně k přijímacímu pohovoru.
Analýza | Jan Traxler | 15. 9. 2014 | 1 komentář
Blíží se možná největší úpis akcií v historii. Na burzu v New Yorku v září vstoupí čínská Alibaba. Příležitost k ziskům, nebo přehnaná očekávání?
Seriál | Martin Víta | 1. 2. 2016 | 7 komentářů
Prvním dílem začínáme na Peníze.cz nový seriál určený převážně těm, kteří se rozhodují nebo brzy budou rozhodovat, na jakou vysokou školu se vydají. Naučíme je klást si správné otázky a taky na ně hledat odpovědi. Ostatně – některé správné otázky už jistě slyšeli. Jak odpovědět na tu z titulku? Co budeš dělat s tou religionistikou, mezinárodními vztahy, jadernou fyzikou?
Co se děje | Lukáš Hoder | 9. 4. 2011
Internet používají asi dvě miliardy lidí. Stala se z něj džungle. Vznikl černý trh s produkty pro počítačové zloděje nebo s čísly kradených kreditních karet. Počty útoků „zlodějných“ programů rostou do desetitisíců, postihují miliony uživatelů. Ti o tom většinou ani nevědí. Jak v džungli přežít?
Co se děje | Aleš Tůma | 20. 3. 2012 | 3 komentáře
Facebook nedávno za nemalé mediální pozornosti oznámil, že uvede svoje akcie na burzu. Když vám zavolá makléř a bude vás přesvědčovat, abyste tuto jedinečnou příležitost využili, je dobrý nápad ho poslechnout?