Aktuality | redakce Peníze.CZ | 31. 7. 2023
![I to se může stát. Air Bank spouští novou kampaň]()
Air Bank po dvanácti letech výrazně mění styl své marketingové komunikace. Popichování mezi dvojicí bankéřů a porovnávání s tradičními bankami vystřídá od 1. srpna nový komunikační koncept s názvem I to se může stát.
Články | Danuše Pecharová | 11. 5. 2001
![Modrá pyramida nechrání soukromí]()
Přehledné, rychlé... a jednoduché. Možná až příliš. Takové jsou stránky Všeobecné stavební spořitelny KB. Průměrné. Odpovídá to známce udělené porotou - "mezi dvojkou a trojkou".
Komentář | Michal Kašpárek | 20. 12. 2013 | 24 komentářů
![Sleva pro pravičáky: blbý nápad, ale žádný zločin]()
Může sleva podněcovat k nenávisti? Kde končí a začínají práva a povinnosti podnikatelů? Je bonzování vizitkou Zemanových voličů?
Když se řekne | Michal Chleboun | 26. 3. 2012
![Začínáme podnikat: Propagace, tentokrát virtuální]()
Tak jako byste ve skutečném světě měli mít kus papírku, na kterém máte natištěné své jméno, název firmy a kontakty, a občas i nějaký ten leták, ve virtuálním světě, tedy na internetu, byste neměli zapomenout na totéž, transformované do plochy na monitoru. Kdo dnes nemá internetové stránky, jako by nebyl. Ale stránkami, výkladní skříní na internetu, to všechno teprve začíná.
Články | Zdeněk Fekar | 1. 6. 2001
![Zlato získá paradoxně vítěz i poražený]()
Z pěti hodnocených stavebních spořitelen má nejlepší webovou prezentaci Českomoravský lišák, míní porotci serveru Peníze.CZ; čtenářské zlato ale poputuje na jinou adresu. Paradoxně buřince ČS - stavební spořitelny, která u odborné poroty propadla.
Kvíz | Petr Kučera | 15. 8. 2023
![I kvíz můžete mít rádi. Ukažte, jak znáte slogany bank]()
Přesně podle mého gusta – takový bude, doufejme, dnešní kvíz. Zažijete pocit příjemné svěžesti, ale vypravíme se i hluboko do minulosti. S námi to zvládnete!
Aktuality | Jana Divinová | 28. 6. 2023
![Za nevyžádané hovory milionové pokuty. Úřad si posvítil na telešmejdy]()
Přísnější pravidla pro nevyžádané marketingové hovory platí právě rok. Český telekomunikační úřad dostal přes tisíc stížností na jejich porušování. Uložil pokuty za víc než pět milionů.
Co se děje | Pavla Adamcová | 28. 3. 2024 | 3 komentáře
![Lidl se srovnává s konkurenty. „Suverénně nejlevnější“ je o koruny]()
Nová kampaň využívá srovnávací reklamu. Velikonoční ceny v Lidlu a Penny přitom porovnal sám Lidl, a to dlouho před Velikonocemi. Je to v pořádku?
Aktuality | Pavla Adamcová | 11. 4. 2024
![Košík mění tvář. Láká na slevy Multikup]()
Online supermarket Košík.cz mění svůj design. Logo, e-shop, rozvozová auta i uniformy kurýrů nově zabarví do fialova. První auta se v nových kombinacích objeví v průběhu května, do prázdnin by barvu měli změnit i kurýři.
Aktuality | Jiří Hovorka | 27. 4. 2020
![Spor o značku 4fin končí, firmy se dohodly]()
Společnost HS Advisory se může vrátit k používání značky 4fin pro svou poradenskou síť. Dohodla se totiž s společností 4finance s.r.o., která také působí v oblasti poradenství.
Aktuality | Petr Kučera | 5. 9. 2022
![Hypotéky nejlépe nabízí Moneta, ukázal test bank]()
Zájemce o hypoteční úvěr dokáže nejkvalitněji obsloužit Moneta Money Bank. Vyplynulo to z průzkumu agentury Market Vision, který se letos v květnu a červnu zaměřil na devět nejvýznamnějších poskytovatelů hypoték na tuzemském trhu.
Aktuality | Petr Kučera | 30. 3. 2023
![Liška končí. Stavební spořitelna vymění maskota]()
Stavební spořitelna ze skupiny ČSOB změní po třiceti letech svého maskota. Lišku vystřídá chameleon, kterého ČSOB začala používat v reklamě a marketingové komunikaci v roce 2021.
Aktuality | Petr Kučera | 23. 2. 2021 | 3 komentáře
![Marketingový šéf Air Bank jde podpořit expanzi Rohlíku]()
Air Bank opouští její marketingový ředitel Jakub Petřina. „Mám pro vás jedno překvapení. Rozhodl jsem se k velkému kroku a jdu Tomášovi (Čuprovi – pozn. red.) pomoct dobýt Západ. V březnu se smutkem opustím Air Bank, ale v květnu si s radostí sednu na novou židli skupinového šéfa marketingu Rohlíku. Těším se, bude to velká jízda,“ napsal dnes na Twitteru.
Aktuality | Pavla Adamcová | 8. 6. 2024
![Tyto značky lidé nejvíc kupují. Světová jednička je u nás šestá]()
Projděte si nový žebříček 50 rychloobrátkových značek, které lidé loni nejčastěji nakupovali. Průzkum agentury Kantar zahrnuje 62 trhů, které pokrývají tři čtvrtiny světové populace,
Aktuality | Kateřina Hovorková | 2. 10. 2023
![Modrá pyramida mění tvář. Víc se propojí s KB]()
Pobočky stavební spořitelny Modrá pyramida se přejmenují na KB Poradenské místo. Typické modré logo najdou klienti už jen v malém provedení na vstupních dveřích nebo uvnitř pobočky.
Články | Lukáš Půda | 12. 10. 2001
Jak na to | Michal Chleboun | 19. 3. 2012 | 1 komentář
![Začínáme podnikat: Propagace, tentokrát tištěná]()
Z předchozí kapitoly víte, jak široce můžete přistoupit k disciplíně, která se nazývá marketing. V počátcích firmy ho ale přece jenom budete muset pojmout poněkud umírněněji, protože prostředky obětované podnikání musíte využívat optimálně.
Články | Petr Čech | 10. 5. 2004 | 1 komentář
![Nové zákony: zdánlivá idyla na sudu s třaskavinou II.]()
"Ani v nejmenším nepochybuji o tom, že nové zákony o kapitálovém trhu způsobí účastníkům kapitálového trhu vážné potíže. Předkladatel do poslední chvíle ujišťoval, jak jsou předlohy kvalitní, a mnozí mu věřili. Příští týdny a měsíce ale ukáží, jak velmi se mýlil," říká Petr Čech v druhém dílu své analýzy.
Analýza | Petr Čermák | 25. 3. 2008 | 3 komentáře
![Češi kupují raději jistotu i za cenu nižšího výnosu]()
V roce 2007 se majetek ve fondech zvětšil o více jak 16 procent. Touha Čechů neztratit vložené peníze a reklama zajistily největší růst fondům fondů a zajištěným. Ačkoli nálada na trzích působí odliv peněz z fondů, jejich budoucnost je prý stále růžová.
Analýza | Petr Čermák | 21. 5. 2008
![Češi si více stěžují na banky či pojišťovny]()
Nejlepší reklama je taková, když se o značkách a produktech lidé mezi sebou spontánně baví. To je základ takzvaného ústního marketingu, tedy World of Mouth. Nedávný výzkumu toho, o čem se Češi baví, ukázal, že nespokojenost jako téma rozhovorů zdaleka nepřevládá.
Články | Lukáš Půda | 14. 9. 2001
Články | Tomáš Prouza | 9. 1. 2002
![Vše pro klienta]()
Správná banka by se měla o klienta postarat od kolébky do hrobu a dát mu vše, nač pomyslí. Českým bankám pomalu končí čas konsolidace a nastává to, o čem se již dlouho mluví – nesmlouvavý boj o klienta.
Články | Lucie Šťastná | 1. 8. 2001 | 2 komentáře
![Vysokoškolákem za pár dní, aneb jak se dělá reportáž]()
Myslím, že většina lidí někdy přemýšlela, jaké by to asi bylo být právníkem, doktorem, ekonomem ...
Jenže to by znamenalo být přijat na danou školu, vystudovat ji a pak najít odpovídající zaměstnání. Někteří z nás by skončili hned u prvního bodu, někteří ne. Někdo jde a studuje, někdo ze strachu, že poté nenalezne odpovídající zaměstnání, raději studuje jiný obor, přeci jenom člověk musí rozhodnout, co bude dělat následujících 5 let.
Nebo ne?
Aktuality | redakce Peníze.CZ | 8. 4. 2024
![Pepsi v novém kabátě. Mění logo, končí s Max]()
Značka Pepsi po čtrnácti letech mění celosvětově svůj design. Změnu oznámila nejprve loni v USA k 125. výročí vzniku nápoje. Teď se dotkne i českého trhu, kde tento nápoj vyrábí společnost Mattoni 1873.
Co se děje | Petr Kučera | 9. 5. 2019 | 15 komentářů
![Mažu si tě z přátel. Banka končí na Facebooku, sklízí posměch]()
UniCredit se stane jedinou tuzemskou bankou pro běžné klienty, která nebude na největší sociální síti. Neznamená to ale, že by „všechny ty internety“ nejradši zakázala.
Sloupek | Michal Kašpárek | 4. 7. 2014 | 5 komentářů
![Facebook. Myšičko, a co teď?]()
Problém není, že Facebook experimentoval s emocemi svých uživatelů. Problém je, že neumíme na odhalení stále běžnějších experimentů reagovat líp než směsí rozhořčení a ignorance.
Aktuality | redakce Peníze.CZ | 23. 3. 2023
![Konec lakování nazeleno. EU se nelíbí zavádějící nápisy]()
Víc než polovina tvrzení o použití ekologických materiálů či postupů, které se vyskytují na obalech evropských výrobků, je neurčitá či zavádějící. Vyplývá to ze studie Evropské komise. Ta teď navrhuje způsob, jak lakování nazeleno znemožnit.
Co se děje | František Nonnemann, Petr Kučera | 29. 5. 2023
![Spotřebitelská soutěž, nebo hazard? Fortuna prohrála soud]()
Není cashback jako cashback, rozhodl Nejvyšší správní soud. A potvrdil pokutu 100 tisíc korun za nepovolenou hazardní hru.
Aktuality | Petr Kučera | 17. 10. 2019
![Nový žebříček nejcennějších značek světa: Facebook vypadl z Top 10]()
Nejcennější značkou světa zůstává Apple. Technologické firmy – Google, Amazon a Microsoft – obsadily i další tři místa v žebříčku, který zveřejnila poradenská společnost Interbrand.