Marketing

Marketing je soubor procesů zaměřených na uspokojení potřeb a přání zákazníků, dále je také definován jako nástroj ke komunikaci. Buduje vztah se zákazníky a tvoří konkurenční výhodu na trhu v daném oboru. Zabývá se různými aspekty, jako je například segmentace zákazníků, propagace produktů, komunikace se zákazníkem nebo zkoumá trh. Cílem marketingu je dosáhnout stanovených obchodních cílů organizace.

Další články na téma marketing najdete na Finmag.cz.

Equa bank má novou ředitelku komunikace

Aktuality | Petr Kučera | 9. 9. 2020 | 1 komentář

Equa bank má novou ředitelku komunikace
+1

Novou ředitelkou PR a interní komunikace Equa bank se stala Kateřina Petko. Současně bude fungovat jako tisková mluvčí.

Air Bank vyjíždí s tramvají Zakládačkou. Je to kampaň

Aktuality | Petr Kučera | 23. 5. 2019

Air Bank vyjíždí s tramvají Zakládačkou. Je to kampaň
0

Reklamní kampaň Air Bank na založení běžného účtu přes mobil se teď přesouvá také na koleje. Banka nově k založení účtu vyzývá i cestující v pražské a brněnské tramvaji. Obě mají jezdit do konce letošního října.

Žebříček nejcennějších značek světa má novou jedničku

Aktuality | Petr Kučera | 11. 6. 2019

Žebříček nejcennějších značek světa má novou jedničku
0

Na první místo v novém žebříčku nejhodnotnějších značek světa BrandZ se dostal internetový obchod Amazon. Je to poprvé od roku 2007, kdy vyhrála jiná značka než Apple nebo Google (ten zvítězil v posledních třech letech).

Magie h-indexu: Předpoví úspěch na YouTube příští Banku roku?

Komentář | Martin Víta | 24. 11. 2015

Magie h-indexu: Předpoví úspěch na YouTube příští Banku roku?
0

Vítěze všech kategorií soutěže Banka roku 2015 už známe. A aby těch žebříčků nebylo málo, přidáme ještě jeden – pořadí bank na základě kvality jejich youtubových kanálů. Horní šprušle našeho žebříčku a Banky roku totiž zajímavě korelují. Uvidíme napřesrok, jestli se prokáže, že dobrá banka to musí dobře umět i s kamerou.

Tyhle značky mají Češi nejradši. Žebříčku kraluje banka

Aktuality | Kateřina Hovorková | 15. 12. 2023 | 2 komentáře

Tyhle značky mají Češi nejradši. Žebříčku kraluje banka
0

Čeští spotřebitelé mají nejlepší zkušenosti s Air Bank. Vyplývá to ze studie, kterou zveřejnila společnost KPMG Česká republika. V první desítce jsou další tři banky, na druhé místo se vyšvihla La Formaggeria Gran Moravia, na třetím je Zásilkovna. 

Komerční banka: nejvyšší čas na generální úklid

Články | Tomáš Prouza | 10. 12. 2001

Komerční banka: nejvyšší čas na generální úklid
0

Komerční banka konečně získala nového partnera, francouzskou Société Générale. S jejím novým ředitelem, Alexisem Juanem, jsme hovořili o jeho plánech, odporu ke změnám, neloajálních klientech a dalších problémech.

Co o webu karty AURA soudí porotci Peníze.cz?

Články | Dušan Hradil | 30. 11. 2001

0

Příklad úspěšné implementace CRM

Články | Alena Urubková | 29. 10. 2001

0

Mat 5. tahem?

Články | Leoš Bárta | 9. 11. 2001

Mat 5. tahem?
0

Je poslední hodnocenou leasingovou společností. Má velkou a slavnou matku. Obchodně si nevede špatně. Je její pozice na českém trhu adekvátní k pozici mezi konkurenčními internetovými aktivitami? Vyhraje, prohraje, bude někde uprostřed? Posuďte spolu s námi, jak si vede Leasing České spořitelny v prostředí tak specifickém, jakým je internet.

Co o webu Kooperativy soudí porotci serveru Peníze.CZ?

Články | Leoš Bárta | 7. 9. 2001

0

Česká spořitelna: Změny jsou vidět

Články | Danuše Pecharová | 30. 3. 2001

Česká spořitelna: Změny jsou vidět
0

Do třetice všeho … a tentokrát dobrého. Třetí největší banka chce používat svou internetovou prezentaci jako komunikační kanál. Svou webovou stánkou nás docela potěšila.

Velký barman vás vidí. Chytré kamery obracejí marketing naruby (a děsí zákazníky)

Co se děje | Michal Kašpárek | 25. 5. 2012 | 4 komentáře

Velký barman vás vidí. Chytré kamery obracejí marketing naruby (a děsí zákazníky)
0

Nová služba v přímém přenose roztrubuje, ve kterých podnicích je plno, jak staří lidé tam zrovna jsou a jaký je poměr mužů a žen. A to je teprve začátek!

Sexuální marketing

Komiks | redakce Peníze.CZ | 12. 1. 2014 | 1 komentář

Sexuální marketing
0

Dali jsme na radu mediálního odborníka a marketingového experta, kterým je sousedovic malý Mirek. Tak schválně, co to udělá.

O Tomášovi a jeho dědicích

Články | Leoš Bárta | 5. 4. 2002

O Tomášovi a jeho dědicích
0

T. A. Edison by se asi divil, kdyby věděl, že GE Capital Bank je 5. nejsilnější bankou na českém trhu. Tentokrát se podíváme na zoubek jejich webové prezentaci, která podivuhodně osciluje mezi "umím" a "neumím". Posuďte sami na gecb.cz.

Na cestě k euru

Články | Tomáš Hampl | 13. 12. 2001

0

Zavedení společné měny předcházelo řada let příprav. Kdy se rozhodlo o jejím zavedení? Jak vznikaly návrhy nových bankovek a mincí?

Vzkaz pro marketingové společnosti: auta a nářadí používají i ženy

Sloupek | Alexandra Jachanová Doleželová | 29. 7. 2008 | 6 komentářů

Vzkaz pro marketingové společnosti: auta a nářadí používají i ženy
0

Poslední dobou se stále častěji začíná marketing firem zaměřovat speciálně i na potřeby žen. To je pozitivní zpráva pro obě strany. Firmy díky tomu více vydělávají a ženy mají zboží či služby na míru svým potřebám.

Manažerská štafeta: Petr Ocásek zpovídá Jana Dvořáka

Rozhovor | Petr Ocásek | 2. 12. 2010 | 2 komentáře

Manažerská štafeta: Petr Ocásek zpovídá Jana Dvořáka
0

Jan Dvořák získal v září 2010 titul „Osobnost českého direct marketingu. V našem rozhovoru jsme se však dostali i k mnoha dalším zajímavým tématům. Pro své šéfy pracuje již 17 let. Během této doby rozvíjel jejich podnikání v USA, Kanadě, Brazílii, několika evropských zemích a nyní expanduje do Ruska. Dozvíte se také o tajích marketingového průzkumu. Z krátkého rozhovoru se tak snadno může stát povídání na celé odpoledne. O to více jsem rád, že přijal mé pozvání.

Očima expertů: Umí firmy v ČR budovat image své značky?

Očima expertů | Ondřej Tůma | 29. 4. 2011 | 6 komentářů

Očima expertů: Umí firmy v ČR budovat image své značky?
-1

Firmy v České republice v budování svých značek značně pokulhávají. Často jim je vytýkáno, že nedokážou se svými zákazníky pracovat. Přečtěte si, jak se na tuto problematiku dívají osobnosti ze světa byznysu a reklamy.

O Abrahamovi a jeho synu Izákovi II

Články | Leoš Bárta | 22. 3. 2002

O Abrahamovi a jeho synu Izákovi II
-1

Třetí medailový post na bankovním trhu zastává Komerční banka. Je její internetová podoba v něčem výjimečná? Jaké jsou její silné stránky? A je něco, za co by se měli tvůrci www prezentace stydět? Zúčastněte se spolu s námi třetího kola soutěže Best Web 2002!

Co o webu Komerční banky soudí porotci Peníze.cz

Články | Dušan Hradil | 22. 3. 2002

-1

V cestovkách se k zákazníkům chovají lépe

Články | Lukáš Půda | 23. 5. 2001 | 4 komentáře

V cestovkách se k zákazníkům chovají lépe
-1

Nastává doba dovolených. Stovky tisíc lidí využívají každoročně služeb cestovních kanceláří. U koho si zájezd koupit? Dát přednost malé nebo větší cestovce? Rozhodování sice ovlivňuje cena, ale důležitou roli hraje také příjemné chování a informovanost pracovníků pobočky. Reportér Peněz.CZ po roce zopakoval test s cílem zjistit, nakolik se chování cestovek zlepšilo.

Cesta do pravěku

Články | Danuše Pecharová | 4. 5. 2001

Cesta do pravěku
-1

Na první pohled slibují mnoho zajímavého, na další šedivý podprůměr. Grafika ani strukturování také moc neoslní. Nejhorší situace nastává, když hledáte informace o produktech. Rozsahem nedosahují rozměrů již hodnocené 'lišákovy' prezentace. Žádná corporate identity. Tak by se daly stručně zhodnotit stránky ČS - stavební spořitelny.

Kam s českým trhem akcií?

Články | Jaroslav Rozehnal | 18. 10. 2000

Kam s českým trhem akcií?
-2

Český kapitálový trh rychle ztratil vše, co za poslední rok získal. Deseti a více procentní roční přírůstky kurzů vzaly za své. Má trh perspektivu, nebo se pozitivní očekávání definitivně rozplynuly?

Letadlo rychlostí světla

Články | Jindřich Hlaváč | 11. 7. 2001

Letadlo rychlostí světla
-2

Kdo by nechtěl zbohatnout téměř bezpracně během několika měsíců? Mně přišla taková šance e-mailem. Po krátké úvaze jsem ji ale bez obav smazal. Místo o výdělek jsem se připravil spíše o starosti, problémy a kopu zbytečné práce.

Co o webu ING Nationale Nederlanden soudí porotci Peníze.CZ

Články | Lukáš Půda | 27. 9. 2001

-2

Co o webu Leasingu České spořitelny soudí porotci Peníze.CZ

Články | Lukáš Půda | 9. 11. 2001

-2

Kalouskovy dluhopisy: nic není zadarmo

Co se děje | Aleš Tůma | 6. 10. 2011 | 26 komentářů

Kalouskovy dluhopisy: nic není zadarmo
-2

Ministerstvo financí začalo prodávat dluhopisy pro občany a neziskový sektor. Láká na zajímavý úrok a daří se mu to lákání náramně. První emise je po dvou dnech vyprodaná, vlastně víc než vyprodaná. A můžeme čekat emise další. Co ale čekat nemůžeme, je to, že by nám ministr dal něco zadarmo.

Sedm křišťálových špendlíků rozdáno!

Články | Simona Ely Plischke | 16. 6. 2004

Sedm křišťálových špendlíků rozdáno!
-2

Komora pojišťovacích makléřů 15. 6. slavnostně vyhlásila držitele titulu Pojišťovna roku 2003 a vítěze dalších šesti kategorií. Co ovlivnilo makléře v jejich hlasování, proč se vrátilo pouze 26 % platných hlasovacích lístků a jak jsou zástupci pojišťoven s výsledky ankety spokojeni?

Jako vejce vejci

Články | Leoš Bárta | 7. 6. 2002

Jako vejce vejci
-3

Po bankách a stavebních spořitelnách přichází další, tentokrát již 3. kolo soutěže Best Web 2002. Společně se podíváme "na zoubek" internetovým prezentacím investičních společností. A protože tohle kolo je mým posledním na postu hlavního hodnotitele, doufám, že mě v tom ani tentokrát nenecháte samotného.

Kdo je kdo v pojišťovně: marketingový ředitel

Když se řekne | Věra Tůmová | 29. 12. 2011

Kdo je kdo v pojišťovně: marketingový ředitel
-3

Detektiv, showman, diplomat. Minimálně jejich vlastnosti potřebuje marketingový ředitel pojišťovny. Zkoumá, s čím přijde konkurence. Okouzluje klienty i prodejce, aby už nikdy nechtěli pojistky od jiné pojišťovny než od té jeho. A plánuje či odmítá sponzorovat pozoruhodné akce.

Převodník měn

Prohození měn

Rozšířená verze kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services