Marketing

Marketing je soubor procesů zaměřených na uspokojení potřeb a přání zákazníků, dále je také definován jako nástroj ke komunikaci. Buduje vztah se zákazníky a tvoří konkurenční výhodu na trhu v daném oboru. Zabývá se různými aspekty, jako je například segmentace zákazníků, propagace produktů, komunikace se zákazníkem nebo zkoumá trh. Cílem marketingu je dosáhnout stanovených obchodních cílů organizace.

Další články na téma marketing najdete na Finmag.cz.

V přímých investicích jsme výjimkou

Články | Tomáš Skřivánek | 30. 10. 2001

V přímých investicích jsme výjimkou
-16

V prvním pololetí letošního roku k poklesu počtu přímých zahraničních investic v Evropě o 32 procent. Pouze tři země zaznamenaly nárůst investičních projektů - a to Španělsko, Česká republika a Švédsko.

HypoVereinsbank: Udrží se v čele bankovního pelotonu?

Články | Danuše Pecharová | 6. 4. 2001

HypoVereinsbank: Udrží se v čele bankovního pelotonu?
-17

Po třech 'tradičních českých' bankách předstoupil před porotu web peněžního domu s ryze zahraničním kapitálem. Je zatím nejlepší, rozhodli porotci. A příští týden hodnotíme poslední bankovní stránky...

Do září je času dost

Články | Danuše Pecharová | 4. 7. 2001

Do září je času dost
-18

To si asi říkají v investiční společnosti ŽB Trust, kde připravují novou podobu svých webových stránek. Nejspíš jim vůbec nevadí, že ty současné jsou nedodělané. Skoro za každým druhým odkazem se totiž ukrývá informace o tom, že stránka je v přípravě.

Kola, kola, kolečka

Články | Leoš Bárta | 19. 10. 2001

Kola, kola, kolečka
-19

V tomto týdnu hodnotíme druhou nejsilnější leasingovou společnost – ČSOB Leasing. Čeká nás nelehká práce, ale bezesporu zajímavá exkurze. Jako už mnohokrát předtím zjistíme, že udělat dobrou, ne-li výtečnou internetovou prezentaci, umí ve finančním sektoru málokdo.

O 1 kohoutovi a 4 smetištích

Články | Leoš Bárta | 26. 10. 2001

O 1 kohoutovi a 4 smetištích
-20

ŠkoFIN je leasingová společnost, která má na internetu své stránky. Je toho dost, co si můžete přečíst nebo prohlédnout, ale pokud hodnotíte spolu se mnou, dávejte si pozor. Vlastní prezentace ŠkoFINu je jen malou částí toho, co můžete na adrese www.skofin.cz shlédnout.

Tmavomodrý svět První investiční

Články | Danuše Pecharová | 22. 6. 2001

Tmavomodrý svět První investiční
-23

Stránky plné modré a šedé budí zpočátku dobrý dojem - ten však není naplněn. O kus dál totiž narazíte na technické nedostatky, které slibný úvod poněkud kazí.

O obru a trpaslíkovi

Články | Leoš Bárta | 31. 8. 2001

O obru a trpaslíkovi
-23

Podle objemu předepsaného pojistného za rok 2000 se zcela jednoznačně drží na 1. místě na českém trhu Česká pojišťovna. To překvapí opravdu jenom málokoho. Jenže ono se správně říká, jsi-li obrem ve svém povolání, hleď, abys nebyl jinde trpaslíkem.

Sádlo, teplé ponožky, bouraná auta… a fondy

Články | Tomáš Skřivánek | 7. 5. 2001

Sádlo, teplé ponožky, bouraná auta… a fondy
-24

Co mají položky z titulku společného? Do počátku května nic. Nyní je spojila jedna reklamní kampaň stavějící investování na roveň sádla a teplých ponožek. IKS Komerční banky se rozhodla zpřístupnit fondy skutečně nejširším vrstvám. Pokud nezůstane na půli cesty, bude následující vývoj zajímavé sledovat.

Jdeme si pro tebe, český kliente

Články | Petr Vykoukal | 11. 12. 2001

Jdeme si pro tebe, český kliente
-25

Většina zahraničních bank, které přišly na český trh začátkem devadesátých let, se zpočátku soustředila na podnikovou klientelu. Čas však změnil českého klienta a tím i jeho atraktivitu pro tyto původně "korporátní" banky.

O Abrahamovi a jeho synu Izákovi

Články | Leoš Bárta | 2. 11. 2001

O Abrahamovi a jeho synu Izákovi
-27

Hodnocením internetové prezentace GE Capital Leasing se dostávám k části jedné z největších světových korporací – General Electric. Byl by Tomáš Alva spokojen s přístupem svých českých spolupracovníků ke klientovi? Jak dopadl pokus vytvořit portál tam, kde jiní tvoří několikastránkovou statickou prezentaci?

Obleč se jako včelař. Penny láká na slevu v netradiční akci

Aktuality | Pavla Adamcová | 17. 5. 2024

Obleč se jako včelař. Penny láká na slevu v netradiční akci
-27

Penny láká na poněkud netradiční slevu. Kdo v pondělí 20. května přijde na prodejnu řetězce oblečený ve včelařském oblečení, dostane cukr krystal bílý za sníženou cenu 14,90 koruny místo 26,90 koruny.

Pokuta za sexistickou reklamu. Soud vydal přelomový rozsudek

Co se děje | Zdeněk Bauer | 2. 5. 2021 | 11 komentářů

Pokuta za sexistickou reklamu. Soud vydal přelomový rozsudek
-27

Pokud firma využije v reklamě nahé ženské tělo bez jakékoliv souvislosti se svou činností, může to být v rozporu s dobrými mravy. Nejvyšší správní soud potvrdil pokutu od krajského živnostenského úřadu.

O prezentaci, která je OK

Články | Leoš Bárta | 23. 11. 2001

O prezentaci, která je OK
-29

Hodnocení www prezentací finančních institucí se dostalo v posledním letošním kole do zvláštní situace. Hodnotit se totiž budou stránky finančních produktů, tzv. produktové microsites. To je ale trochu jiná práce, než na kterou jsme byli zvyklí. Přicházejí nová měřítka a jiné souvislosti. A zůstanou jen dobré weby.

Do penzijního fondu se dovoláte až v důchodu

Články | Petr Vykoukal | 31. 5. 2001

Do penzijního fondu se dovoláte až v důchodu
-32

Každý čtvrtý hovor do penzijního fondu skončí jinak, než spojením se zodpovědnou osobou. Pokud už se dovoláte, není to záruka, že dostanete kvalitní a přesné informace. Co vše se vám při volání do penzijního fondu může stát si přečtěte v našem testu.

Když YES znamená víc než ANO

Články | Leoš Bárta | 7. 12. 2001

Když YES znamená víc než ANO
-35

Je to naposledy v letošním roce. Je to poslední prezentace ve skupině úvěrových karet. Za několik dní budeme znát vítěze. Web yeskarta.cz nepatří rozhodně mezi průměrné www stránky. V čem převyšuje ostatní a kde má co dohánět?

Šedý průměr Vojenského penzijního fondu

Články | Danuše Pecharová | 20. 7. 2001

Šedý průměr Vojenského penzijního fondu
-36

Jednoduché, vzdušné stránky, které se snadno natahují. Jinak graficky ani technicky nic zajímavého. Jen šeď a šeď.

Vrchol Olympu je stále prázdný

Články | Danuše Pecharová | 3. 8. 2001

Vrchol Olympu je stále prázdný
-39

Na bájnou horu po tomto kole nevystoupí ani další hodnocený web. Stránky Českomoravského penzijního fondu totiž nejsou božské, ale průměrné. Rozšíří proto dlouhou řadu ničím nepřekvapujících webů bez větší invence.

Web penzijního fondu nebo zpravodajský portál?

Články | Danuše Pecharová | 10. 8. 2001

Web penzijního fondu nebo zpravodajský portál?
-46

Na tuto otázku se při pohledu na stránky Penzijního fondu České pojišťovny neodpovídá nijak snadno. Obsahují totiž dostatek informací, které jsou přehledně orientovány a jež lze bez problémů nalézt. Jen kdyby nebylo těch překlepů...

A přece se točí…

Články | Leoš Bárta | 28. 6. 2002

A přece se točí…
-49

Podle mého názoru zatím nejzajímavější internetovou prezentaci v oblasti investičních společností přináší další část třetího kola soutěže Best Web 2002. Tentokrát nás čeká hodnocení webu OB Invest. Můžete souhlasit, ale můžete mít také zcela jiný názor…

Zůstat nebo odejít

Články | Danuše Pecharová | 17. 8. 2001

Zůstat nebo odejít
-51

Tím si láme hlavu většina návštěvníků webu Spořitelního penzijního fondu. Protože to není pro tvůrce prezentace nic moc lichotivého, měli by s tím rozhodně něco udělat. Hrozí totiž, že všichni zájemci o informace skončí hned na první stránce. A už se nevrátí.

Lidl spouští věrnostní program se slevami na míru

Aktuality | Jiří Hovorka | 17. 9. 2020 | 71 komentářů

Lidl spouští věrnostní program se slevami na míru
-52

Lidl v Česku spustil svůj věrnostní program Lidl Plus. Dostupný je jako aplikace, která je ke stažení v App Store a Google Play. Věrnostní karta má v telefonu podobu QR kódu, který v průběhu markování zboží zákazník přiloží ke skeneru a může čerpat výhody.

S majáčkem v záhlaví

Články | Leoš Bárta | 4. 7. 2002

S majáčkem v záhlaví
-54

Třetí kolo soutěže Best Web 2002 věnované investičním společnostem se blíží ke svému závěru. Předposlední hodnocenou prezentací jsou www stránky společnosti ŽB Trust. No vážně, přijměte opět naše pozvání a zkuste hodnotit s námi všechny její klady a zápory.

Příšery ze střední: necháme vykrvácet vaše peněženky a doženeme vaše děti k šílenství

Co si o tom myslíte | Petra Dlouhá | 29. 8. 2013 | 34 komentářů

Příšery ze střední: necháme vykrvácet vaše peněženky a doženeme vaše děti k šílenství
-68

Je mi patnáct. Mám úžasnej zabijáckej styl, ideální postavu do světa módy… A jednu vadu. Občas se mi – v té nehorší situaci – uvolní stehy. Jednou mi při nacvičování s týmem roztleskávaček ulítla do davu ruka. Jmenuju se Frankie Steinová. Necháme s kámoškama ze střední vykrvácet vaši peněženku. A doženem vaši dceru k šílenství.

Billa mění logo i vzhled prodejen. Má i nový slogan

Aktuality | redakce Peníze.CZ | 5. 3. 2024 | 1 komentář

Billa mění logo i vzhled prodejen. Má i nový slogan
-72

Obchodní řetězec Billa mění komunikaci směrem k zákazníkům a spolu s tím také svůj design. Nová identita řetězce se nese v duchu aktuálního trendu – zdravého životního stylu a přírodního designu.

Pavel Turek: U nás se tribuny zaplní, jen když se vyhrává

Rozhovor | Ondřej Tůma | 17. 8. 2013 | 3 komentáře

Pavel Turek: U nás se tribuny zaplní, jen když se vyhrává
-90

V marketingu se Pavel Turek dostal na špici. Jako zástupce tabákové společnosti spolupracoval s McLarenem, stájí formule 1, později pracoval přímo pro ni, a dokázal zorganizovat taškařice, které nejen přitáhly pozornost, ale ještě dnes se na ně vzpomíná. V pokračování rozhovoru jsme s Pavlem Turkem mluvili o sponzorování sportu a o sportovním marketingu v Česku, o fotbalovém bahně a samozřejmě také o tom, co on sám právě teď podniká.

Vítězství 'o prsa'

Články | Zdeněk Fekar | 20. 4. 2001

Vítězství 'o prsa'
-97

První šampión našeho seriálu putování krajinou tuzemských finančních webů je znám. Zlatou medaili si z pětice největších bank vybojovala Bank Austria Creditanstalt. Dostane zlato i od čtenářů serveru Peníze.CZ?

O chladné královně

Články | Leoš Bárta | 12. 10. 2001

O chladné královně
-111

V oblasti leasingu osobních a užitkových vozů na českém trhu jednoznačně dominuje CAC Leasing. Proto začínáme další kolo hodnocení marketingových aktivit na internetu právě touto společností. Přeji „lízingovkám“ hodně zdaru a snahu o nápravu. Bude vůbec co napravovat?

První banka nabízí kartu s duhovým designem Pride

Aktuality | Petr Kučera | 4. 8. 2023 | 7 komentářů

První banka nabízí kartu s duhovým designem Pride
-126

Moneta Money Bank nabízí jako první v Česku duhovou platební kartu. Limitovanou edici vydává u příležitosti LGBT+ festivalu Prague Pride.

Benzina končí. Polský vlastník přejmenuje i zbytek sítě

Aktuality | Petr Kučera | 10. 8. 2023 | 1 komentář

Benzina končí. Polský vlastník přejmenuje i zbytek sítě
-139

Přejmenování čerpacích stanic Benzina výrazně zrychlí. Do konce letošního roku ponese název Orlen a logo orla už téměř 90 procent této sítě, oznámila dnes skupina Orlen.

Pořád není líp? Vygeneruj si nové hnutí!

Hra | Michal Kašpárek | 1. 11. 2013 | 54 komentářů

Pořád není líp? Vygeneruj si nové hnutí!
-9623

Pokud se vašim dětem zavčas nerozzáří oči, vytvořte jim nový spasitelský projekt jediným klepnutím myší.

Převodník měn

Prohození měn

Rozšířená verze kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services