Co o webu Leasingu České spořitelny soudí porotci Peníze.CZ
Články | Lukáš Půda | 9. 11. 2001
Seřadit podle: čtenosti |
chronologicky |
hodnocení
Články | Leoš Bárta | 31. 8. 2001
Podle objemu předepsaného pojistného za rok 2000 se zcela jednoznačně drží na 1. místě na českém trhu Česká pojišťovna. To překvapí opravdu jenom málokoho. Jenže ono se správně říká, jsi-li obrem ve svém povolání, hleď, abys nebyl jinde trpaslíkem.
Články | George A. Formandl | 24. 5. 2001
Dalším člověkem ze skupiny Private Investors, který se rozhodl sepsat svůj pohled současnou situaci a na to co jí předcházelo, je George Formandl, ředitel Online Investor.
Články | Lukáš Půda | 15. 5. 2001
Blíží se doba letních dovolených. Kdo přemýšlí o cestě do zahraničí, neměl by zapomenout na cestovní pojištění. To znamená vybrat si pojišťovnu, navštívit její pobočku a uzavřít smlouvu. Málokdo ale ví o pohodlnější možnosti - kartičku o pojištění můžete získat, aniž byste vytáhli paty z domu. Stačí k tomu... telefon nebo počítač připojený k internetu.
Články | Jasna Sýkorová | 14. 1. 2003
Placení přes internet nebylo do letošního ledna samostatně právně ošetřeno. Nový zákon o platebním styku však stále vyvolává více otázek, než nabízí řešení. Především co se týče povinnosti bank uhradit škody při zneužití platební karty a budoucnosti mikroplatebních systémů typu I Like Q nebo Monetka.
Články | Tomáš Skřivánek | 5. 3. 2002
Ze všech stran se na nás valí reklamy na životní pojištění. Pojištění majetku jako by skomíralo někde v ústraní, ale není tomu tak. I v této zdánlivě nudné oblasti se dějí velké věci.
Články | Aleš Vávra | 14. 2. 2002
Kromě ceny se při výběru amerického brokera klient rozhoduje podle doprovodných služeb a produktů. Na cenu služeb nebudu v dnešním díle brát zřetel.
Články | Petr Vykoukal | 19. 12. 2001
Přímé bankovnictví, které ještě před dvěma lety představovalo pro banku konkurenční výhodu, se dnes stává nutností. Každý peněžní ústav, který si chce udržet a dále rozvíjet svůj tržní podíl, musí svým klientům nabídnout alespoň jednu možnost přímé komunikace.
Články | Leoš Bárta | 12. 10. 2001
V oblasti leasingu osobních a užitkových vozů na českém trhu jednoznačně dominuje CAC Leasing. Proto začínáme další kolo hodnocení marketingových aktivit na internetu právě touto společností. Přeji „lízingovkám“ hodně zdaru a snahu o nápravu. Bude vůbec co napravovat?
Články | Lukáš Půda | 2. 10. 2001
Ještě před rokem bylo úrokového zvýhodnění klientů, kteří si nevezmou úvěr, běžné. Vzhledem k vývoji úrokových sazeb na trhu však musí stavební spořitelny reagovat a tyto výhody rušit.
Články | Lukáš Půda | 14. 9. 2001
Články | Lukáš Půda | 30. 8. 2001
Česká republika má s některými státy uzavřeny dvojstranné dohody upravující poskytování bezplatného lékařského ošetření. Několikrát se objevily názory, že se turisté při cestách do těchto zemí nemusejí pojišťovat. Skutečnost ale není tak růžová, jak je mnohdy prezentováno.
Články | Danuše Pecharová | 30. 3. 2001
Do třetice všeho … a tentokrát dobrého. Třetí největší banka chce používat svou internetovou prezentaci jako komunikační kanál. Svou webovou stánkou nás docela potěšila.
Články | Simona Ely Plischke | 5. 12. 2003
Předposlední kolo soutěže Best Web skončilo a další královny internetových prezentací sejmuly závoj. Po desetidenním klání, kterého se účastnilo 16 pojišťoven, září dvě zlaté korunky. Komu padnou jako ulité a kdo do nich ještě musí dorůst?
Články | Dušan Hradil | 22. 2. 2002
Téměř každý klient banky má svoji platební kartu. Dynamicky se vyvíjí nejen počet vydaných karet a možnosti placení, ale také poplatky. Pojďte s námi na malý exkurz do trendů světa platebních karet.
Články | Alena Urubková | 12. 11. 2001
Články | Petr Vykoukal | 8. 10. 2001 | 1 komentář
Ve snaze varovat investory zveřejňuje KCP v pravidelných intervalech seznam nelegálních investičních nabídek. O tom, jak seznam vzniká a o důvodech kontroverzního zařazení amerického Dateku, jsme si povídali s Miroslavem Klauzem, ředitelem odboru monitoringu KCP.
Články | Lukáš Půda | 5. 10. 2001
Pozorné čtenáře naší soutěže o nejlepší web pojišťoven určitě nepřekvapí její výsledky. Cenu serveru Peníze.CZ si neodnese jedna, ale dvě pojišťovny: Allianz a Česká pojišťovna. Sympatie čtenářů a porotců se podobně jako v minulých hodnoceních opět nesešly.
Články | Petr Vykoukal | 31. 5. 2001
Možná až pětina klientů zkrachovalých společností Private Investors a Online Investor se sešla na zakládající schůzi Asociace poškozených. Kromě vybírání příspěvků na další činnost nebyly podniknuty žádné kroky k tomu, aby sdružení mohlo začít jednat jménem svých členů.
Články | Dušan Hradil | 22. 3. 2002
Články | Dušan Hradil | 7. 12. 2001
Články | Dušan Hradil | 30. 11. 2001
Články | Dušan Hradil | 6. 11. 2001
Sazby povinného ručení pro rok 2002 přidělaly další vrásky na čele všem motoristům. Mnozí teď kalkulují, zda by nebylo výhodnější změnit pojišťovnu. Jednotlivé nabídky se totiž značně liší.
Články | Tomáš Skřivánek | 17. 9. 2001
Jaké škody způsobí teroristické útoky a případná budoucí válka hospodářství? Kam až padnou akcie? Jak rychle se trhy vzpamatovaly po předchozích krizích? Zde najdete odpovědi.
Články | Tomáš Prouza | 15. 9. 2001
Americké letecké společnosti jednohlasně tvrdí: po úterku jsme kvůli teroristům v krizi a nejpozději do třiceti dnů je po nás. Rychle nám pomozte nebo skončíme všechny!
Články | Leoš Bárta | 14. 9. 2001
Tím, kdo bude dnes dokazovat své schopnosti, je dceřiná společnost jedné z největších pojišťoven světa. A tak jako chuť a vůně každého jablka je z velké části závislá na tom, jak silný a zdravý je kmen, budeme dnes často chválit nebo plísnit s trochou německého přízvuku.
Články | Tomáš Skřivánek | 3. 9. 2001
Komise pro cenné papíry upozorňuje na níže uvedené osoby, které, především prostřednictvím internetu, nabízejí nebo nabízely investiční služby, přičemž k jejich poskytování nevlastní patřičné povolení.
Články | Zdeněk Fekar | 8. 3. 2001
O daňových přiznáních podávaných po internetových linkách se letos hodně mluví. Jak ale v praxi vypadá on-line komunikace s daňovými poradci?
Články | Tomáš Skřivánek | 7. 3. 2002
Pojišťovací agenti byli ve dvacátém století vděčným námětem vtipů a pošklebků, symbolem vypočítavosti a nekvalitní služby. Tito lidé klientům vždy radili uzavřít ty pojistky, ze kterých měli největší provize a nikdy příliš nehleděli na skutečné potřeby klienta. Přichází jejich konec?
Stránka 3/4