Pobočková síť

Pobočková síť jsou propojená fyzická místa provozovaná jednou institucí za účelem poskytování služeb nebo sloužící k prodeji produktů. Těmito fyzickými místy jsou pobočky a zajišťují dostupnost poskytovaných služeb nebo prodej zboží na různých místech. Hlavní výhodou pobočkových sítí je snadný přístup pro zákazníky. Je nutné ale zajistit chod všech poboček dle standardů organizace, například zajistit kvalitní řízení provozu nebo personálu a umožnit dostatečnou komunikaci mezi pobočkami.

Povinné ručení České pojišťovny: využijte výhod nejsilnějšího

Články | Alena Urubková | 18. 10. 2001

-3

Z Credit Suisse do Citicorp a zpět

Články | Tomáš Skřivánek | 5. 9. 2001

Z Credit Suisse do Citicorp a zpět
-78

Po čtyřleté přestávce se v polovině července vrátila Kamila Spurná do skupiny Credit Suisse. Odcházela jako portfolio manažerka, vrací se jako ředitelka.

Zůstat nebo odejít

Články | Danuše Pecharová | 17. 8. 2001

Zůstat nebo odejít
-51

Tím si láme hlavu většina návštěvníků webu Spořitelního penzijního fondu. Protože to není pro tvůrce prezentace nic moc lichotivého, měli by s tím rozhodně něco udělat. Hrozí totiž, že všichni zájemci o informace skončí hned na první stránce. A už se nevrátí.

Ptát se na osobní údaje je ožehavé

Články | Michal Hazi | 24. 4. 2001

Ptát se na osobní údaje je ožehavé
+2

Informace o konkrétních osobách byly vždy vysoce ceněným zbožím. Zákon o ochraně osobních údajů však jejich shromažďování omezuje. Příklad marketingového výzkumu, který právě dokončuje agentura GfK pro Českou spořitelnu, ukazuje, že firmy musí být velmi opatrné při jakémkoliv nakládání s klientskými daty.

Leden jako z pohádky

Články | Tomáš Prouza | 5. 2. 2001

Leden jako z pohádky
-6

Zatímco loňské druhé pololetí bylo ve znamení červených a ještě červenějších čísel (takže některé společnosti pomalu začaly vidět rudě), první měsíc nového tisíciletí je zcela jiný. Většina čísel je správně černých, dokončují se reklamní plány a připravují se nové produkty.

Ani o korunu víc

Články | Petr Vykoukal | 1. 2. 2001

Ani o korunu víc
-4

Chtěl jsem si koupit krabičku nábojů a prodavač mi řekl cenu, když jsem však vytáhl platební kartu, ejhle byly o pět procent dražší. Rozhodl jsem se, že za těchto podmínek nic nechci a šel jsem do obchodu, kde si při placení kartou nic nepřirážejí. Cestou jsem si kladl otázku: Mají na to právo?

Modelové transakční chování občana ČR

Články | redakce Peníze.CZ | 24. 8. 2004

-11

Kolik stojí vaše peníze

Články | Dušan Hradil | 8. 1. 2002

Kolik stojí vaše peníze
+2

Při výběru banky se vyplatí počítat, i na běžném účtu se totiž dá ušetřit. A pokud budete své peníze točit elektronicky, můžete uspořit ještě více.

Povinné ručení České pojišťovny: využijte výhod nejsilnějšího

Články | Alena Urubková | 6. 12. 2001

0

Více než dva a čtvrt milionu českých řidičů jezdí s povinným ručením České pojišťovny a jejich počet se neustále zvyšuje. Motoristé dobře vědí, proč si Českou pojišťovnu vybrali za svého partnera: mohou se opřít o zkušenost a pevné zázemí největší pojišťovny v ČR, která jim dokáže nabídnout vždy něco navíc.

Příliš bezpečný internetbanking

Články | Petr Vykoukal | 8. 11. 2001

Příliš bezpečný internetbanking
+4

Jako jedna z posledních velkých bank přichází GE Capital na trh s internetovým bankovnictvím. Jeho instalace je (alespoň podle návodu) velice komplikovaná a v porovnání s konkurencí není cenově ani příliš atraktivní.

Léto ve znamení balíčků

Články | Tomáš Skřivánek | 21. 8. 2001

Léto ve znamení balíčků
+7

Trend letošního léta je jasný – balíček sestavený z vlastních fondů, a to podle ochoty jednotlivých klientů podstupovat riziko. IKS prodává Felixe, SIS začala v červenci nabízet Sporoplán a ČSOB Investiční program.

Jako šneci pomalu mailují bankéři

Články | Zdeněk Fekar | 16. 5. 2001

Jako šneci pomalu mailují bankéři
+3

Redakce serveru Peníze.CZ otestovala v jedenácti bankách nedávno rychlost a kvalitu odezvy na klientský e-mailový dotaz. A výsledek? Dříve než za pět dní banky většinou nedokáží odpovědět.

Nebojte se o Živnobanku

Články | Lukáš Půda | 26. 4. 2001

Nebojte se o Živnobanku
+1

V souvislosti s finančními problémy majoritního akcionáře Živnostenské banky se na redakci Peníze.CZ obrátili čtenáři s obavami, zda tato situace nemůže mít vliv na bezpečnost jejich vkladů. Někteří z nich se dokonce svěřili, že uvažují o změně banky...

ČSOB: Internet není její silnou stránkou

Články | Danuše Pecharová | 16. 3. 2001

ČSOB: Internet není její silnou stránkou
+2

Největší banka v zemi – ČSOB má velmi nedokonalé a jednoduché webové stránky. Informace na nich jsou velmi nepřehledně organizovány, uživatel je nucen v některých sekcích dlouze rolovat, obsahují mnoho textu na jednu stránku.

Nechoďte do banky, vždyť nemusíte

Články | Petr Vykoukal | 11. 1. 2001

Nechoďte do banky, vždyť nemusíte
+3

Ještě před rokem platilo rčení "všichni tam musíme" i o pobočkách bank, dnes se díky rostoucí nabídce služeb elektronického bankovnictví stává osobní návštěva banky spíše zbytečnou ztrátou času. Před dvanácti měsíci nabízela většina bank pouze zjištění zůstatku po telefonu a homebanking, dnes je v nabíce každé z nich alespoň jedna možnost přímé komunikace, kterou využívá každý desátý klient.

Vyplatí se mobil zadarmo?

Články | Petr Vykoukal | 26. 10. 2000

Vyplatí se mobil zadarmo?
-1

Bankování na mobilních telefonech se zatím nesetkalo s přílišným zájmem klientů. Do usedlých vod GSM Bankingu však vplul v polovině října nový žralok - GE Capital. Chce klienty k této službě přitáhnout mobilem zadarmo. Rozhodli jsme se tedy vyzkoušet, jak takové zadarmo vypadá v praxi.

Obsluha na pobočkách se zhoršila, zjistil test. Žebříček bank

Co se děje | Petr Kučera | 23. 12. 2021 | 11 komentářů

Obsluha na pobočkách se zhoršila, zjistil test. Žebříček bank
+16

Hlavní zjištění? Banky už při osobní schůzce tolik netlačí na prodej. Průzkumníci, kteří se tvářili jako reální klienti, zkoumali třeba i čistotu poradce a jeho stolu nebo počet obsluhujícího personálu.

Komerčka omezí provoz poboček, ČSOB propouští

Aktuality | Petr Kučera | 30. 10. 2020 | 4 komentáře

Komerčka omezí provoz poboček, ČSOB propouští
+58

Komerční banka od pondělí 2. listopadu omezí otevírací dobu svých poboček. „Cílem je dále omezit možnost šíření koronaviru a ochránit tak naše zaměstnance a klienty,“ říká Miroslav Hiršl, člen představenstva Komerční banky.

Ideální banka II: věrné klienty banka náležitě odmění

Když se řekne | Michal Obrázek | 4. 3. 2009 | 3 komentáře

Ideální banka II: věrné klienty banka náležitě odmění
0

Ideální banka si svých klientů patřičně cení. Sestavuje pro každého klienta tzv. Index loajality, podle něhož ho odmění například vyšší úrokovou sazbou u termínovaného účtu. Tak si představuje budoucnost vítěz soutěže Ideální banka 21. století.

Ideální banka I: videobankéř poradí, co s penězi

Když se řekne | Michal Obrázek | 2. 3. 2009 | 3 komentáře

Ideální banka I: videobankéř poradí, co s penězi
+4

Internetbanking ideální banky nabízí videokonzultace i sjednání osobní schůzky na pobočkách. Ty jsou téměř všude, stejně jako bankomaty, z nichž lze zadarmo vybírat. Tak si představuje budoucnost vítěz soutěže Ideální banka 21. století.

Fondy: Nervózní očekávání nadílky

Analýza | Petr Fejtek | 19. 11. 2007

Fondy: Nervózní očekávání nadílky
+4

Přestože do fondů přišla jen třetina miliardy, dosáhly nákupy smíšených, akciových a zajištěných více než dvojnásobné výše 700 milionů korun. Přes 350 milionů totiž opět uprchlo z peněžního trhu a dluhopisových fondů.

Finanční krize v Anglii, Skotsku a Nizozemí (1772/1773)

Články | Stanislav Volek | 22. 3. 2002

Finanční krize v Anglii, Skotsku a Nizozemí (1772/1773)
-1

V letech 1772 a 1773 otřásla vážná finanční krize částí Evropy. Roznětkou této krize byl krach jedné významné a vážené londýnské banky. Vlivem těsné provázanosti finančních center v Londýně, Edinburghu a Amsterodamu se projevil dopad anglické krize brzy také ve Skotsku a Nizozemí.

Česká spořitelna významně povzbudí ekonomický růst malých a středních podniků

Články | Alena Urubková | 20. 3. 2002

+2

Ve spolupráci s Evropskou bankou pro obnovu a rozvoj (EBRD) připravila Česká spořitelna program, jehož cílem je podpořit kvalitní malé a středně velké firmy, podnikatele a živnostníky v jejich dalším rozvoji a konkurenceschopnosti.

Šest set dnů manželství

Články | Jan Heřman | 8. 2. 2002

Šest set dnů manželství
-6

Právě tolik času bylo třeba na integraci dvou velkých bank. ČSOB teď prezentuje úspěšné převzetí IPB a přitom za ni ještě ani nezaplatila bývalým akcionářům. A co říkají na spojení klienti?

Mobilem do banky

Články | Daniel Martinec | 27. 11. 2001

Mobilem do banky
-4

Většina bank zvýhodňuje přístup k účtu pomocí kanálů přímého bankovnictví, a tak je mnohdy lepší vyslat na pobočku místo manžela textovku. Když však spočítáme ušetřenou částku, vyvstane otázka, zda se to opravdu vyplatí.

Interview s Felixem

Články | Alena Urubková | 1. 11. 2001

-9

Portfolio manažeři: nemusí pršet, stačí, když je zataženo

Články | Tomáš Prouza | 9. 7. 2001

Portfolio manažeři: nemusí pršet, stačí, když je zataženo
-6

Ono výše uvedené a mírně poupravené přísloví velmi dobře vyjadřuje náladu portfolio manažerů: všichni se připravovali na obvyklý letní odliv peněz, ale řada domácností zřejmě dovolenou zrušila - žádné masivní odlivy peněz se nekonají.

Muž na straně klientů

Články | Zdeněk Fekar | 30. 3. 2001

Muž na straně klientů
-7

Teprve od patnáctého prosince loňského roku funguje v České spořitelně institut ombudsmana. Oficiálně nejde o jednu konkrétní osobu zastávající tuto funkci, ale o celý tým. V jeho čele stojí Pavel Kysilka, hlavní ekonom spořitelny a dřívější viceguvernér České národní banky. Je to ale on, s kým si většina zasvěcených spojuje ombudsmana.

Vyzpovídejte ombudsmana!

Články | Zdeněk Fekar | 23. 3. 2001

Vyzpovídejte ombudsmana!
-1

Přesně za týden představíme našim čtenářům ombudsmana České spořitelny Pavla Kysilku. Chcete-li se jej na něco zeptat, máte šanci!

Nezůstal kámen na kameni…

Články | Tomáš Prouza | 1. 12. 2000

Nezůstal kámen na kameni…
+2

Během podzimu se několik investičních společností otřáslo v základech. Do některých přišli noví majitelé, z jiných odešli dlouholetí zaměstnanci. Ode dneška se bude řada z nich potkávat v nových kancelářích.

Převodník měn

Prohození měn

Rozšířená verze kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services