Taková normální rodinka…
Články | Leoš Bárta | 15. 3. 2002
![Taková normální rodinka…](https://js.pencdn.cz/acimage/w180/29049.jpg)
…vás uvítá hned při vstupu do virtuálního světa druhé největší banky na našem trhu. Česká spořitelna má věru zvláštní prezentaci. Soutěž Best Web 2002 pokračuje…
Pobočková síť jsou propojená fyzická místa provozovaná jednou institucí za účelem poskytování služeb nebo sloužící k prodeji produktů. Těmito fyzickými místy jsou pobočky a zajišťují dostupnost poskytovaných služeb nebo prodej zboží na různých místech. Hlavní výhodou pobočkových sítí je snadný přístup pro zákazníky. Je nutné ale zajistit chod všech poboček dle standardů organizace, například zajistit kvalitní řízení provozu nebo personálu a umožnit dostatečnou komunikaci mezi pobočkami.
Seřadit podle: čtenosti |
chronologicky |
hodnocení
Články | Leoš Bárta | 15. 3. 2002
…vás uvítá hned při vstupu do virtuálního světa druhé největší banky na našem trhu. Česká spořitelna má věru zvláštní prezentaci. Soutěž Best Web 2002 pokračuje…
Články | Dušan Hradil | 15. 3. 2002
Články | Dušan Hradil | 13. 3. 2002
Řadový zákazník banky disponující nejvýše statisíci korun je odkázán na přepážku. Klienta s několika miliony v kapse přivítá ve své kanceláři jeho vlastní privátní bankéř.
Články | Dušan Hradil | 12. 3. 2002
Internetové bankovnictví patří k hlavním úkolům produktových manažerů českých bank. GE Capital bank vstoupila na toto pole s novým reklamním trhákem – geniálním účtem. Minule dávali mobil zdarma, dostaneme tentokrát počítač?
Články | Leoš Bárta | 8. 3. 2002
"…keep passing the open windows…", zpívali kdysi legendární Queen, vzpomínáte? Jak trefné. Po letech totiž přichází naplnit smysl těchto slov na internetu největší banka na českém trhu. O navigaci, grafice, informacích a ještě o mnohém dalším bude dnešní hodnocení www prezentace ČSOB. Jinými slovy – vítejte v novém ročníku soutěže Best Web 2002!
Články | Tomáš Skřivánek | 7. 3. 2002
Pojišťovací agenti byli ve dvacátém století vděčným námětem vtipů a pošklebků, symbolem vypočítavosti a nekvalitní služby. Tito lidé klientům vždy radili uzavřít ty pojistky, ze kterých měli největší provize a nikdy příliš nehleděli na skutečné potřeby klienta. Přichází jejich konec?
Články | Dušan Hradil | 1. 3. 2002 | 1 komentář
Kdo chce zrušit běžný účet, měl by si vše dobře promyslet. Banky totiž mají pro odcházející klienty nemilé překvapení – poplatky ve výši několika stovek korun. Chcete vědět, kolik vám vaše banka naúčtuje a jak tuto částku snížit?
Články | Petr Fejtek | 28. 2. 2002
Již za úvodních šest týdnů letošního roku vložili lidé do tuzemských podílových fondů své úspory v sumě několika miliard korun. Jako kdyby jim někdo poradil, aby konečně začali počítat, a tak týdně investují 500 až 800 milionů. Ale vědí, kam vlastně peníze dávají?
Články | Petr Vykoukal | 26. 2. 2002
O vaše úspory kromě bank a fondů soupeří ještě správci aktiv. Pokud máte v peněžence několik milionů, které chcete investovat, jste pro ně tím správným soustem. Postarají se o vás ale i s podstatně menší částkou.
Články | Tomáš Skřivánek | 20. 2. 2002
Možná ne úplně všechno, ale problémy s obchodníky ve stylu tuzemské KTP Quantum určitě. Vždyť každý z trojice největších slovenských problémů vybral minimálně pětkrát více peněz než tuzemská "jednička" – krachující KTP.
Články | Tomáš Skřivánek | 19. 2. 2002
Prodávat jasně profilované produkty a klientovi je podle investičního apetitu namíchat do balíčku, byla ještě loni v létě strategie Investiční společnosti České spořitelny. Nyní je všechno jinak.
Články | Petr Vykoukal | 13. 2. 2002
Minulý pátek sliboval senzaci. MF Dnes napsala, že KTP Quantum má problémy. Zatím to však spíše vypadá, že si pouze zvolili vlastní interpretaci slov KCP a všechno je jinak.
Články | Tomáš Skřivánek | 12. 2. 2002
Jeden z klíčových lidí předchozího Vávrova managementu Komerční banky odchází. Jeho místo šéfa distribuce banky obsadí Francouz Michel Fenot.
Články | Jan Heřman | 8. 2. 2002
Právě tolik času bylo třeba na integraci dvou velkých bank. ČSOB teď prezentuje úspěšné převzetí IPB a přitom za ni ještě ani nezaplatila bývalým akcionářům. A co říkají na spojení klienti?
Články | Aleš Vávra | 7. 2. 2002
Otevřít si účet přímo u brokera ve Spojených státech a obchodovat s akciemi bez tuzemského zprostředkovatele není obtížné a nestojí to ani mnoho peněz.
Články | redakce Peníze.CZ | 18. 1. 2002
V nezkrácené verzi publikujeme otevřený dopis klientské pracovnice ČSOB v Plzni generálnímu řediteli ČSOB Pavlu Kavánkovi.
Články | Daniel Martinec | 17. 1. 2002
V jednom z dopisů klientům jsem se dozvěděl, že se "má banka" - Česká spořitelna - dala na cestu transformace, při které změní nejen loga a majitele, ale také chování ke klientům. A tak jsem vyrazil na pobočku. Alespoň zjistím, jak to s tou transformací vypadá.
Články | Tomáš Prouza | 9. 1. 2002
Správná banka by se měla o klienta postarat od kolébky do hrobu a dát mu vše, nač pomyslí. Českým bankám pomalu končí čas konsolidace a nastává to, o čem se již dlouho mluví – nesmlouvavý boj o klienta.
Články | Dušan Hradil | 8. 1. 2002
Při výběru banky se vyplatí počítat, i na běžném účtu se totiž dá ušetřit. A pokud budete své peníze točit elektronicky, můžete uspořit ještě více.
Články | Petr Vykoukal | 3. 1. 2002
Většina z nás nevěří tomu, že se o ně stát ve stáří postará. O "dobré bydlo" se musíme přičinit sami. Pokud si jako jednoho z nástrojů k naplnění tohoto cíle zvolíte penzijní připojištění, můžete přece jen z tatíčka státu něco vyzískat.
Články | Petr Vykoukal | 19. 12. 2001
Přímé bankovnictví, které ještě před dvěma lety představovalo pro banku konkurenční výhodu, se dnes stává nutností. Každý peněžní ústav, který si chce udržet a dále rozvíjet svůj tržní podíl, musí svým klientům nabídnout alespoň jednu možnost přímé komunikace.
Články | Petr Vykoukal | 18. 12. 2001
Zaměstnání v bankovnictví platilo zvláště začátkem devadesátých let za jisté a perspektivní. Netrvalo však dlouho a privatizace bank, rušení poboček, změny strategií a zavádění přímého bankovnictví vše změnily.
Články | Dušan Hradil | 17. 12. 2001
Stejně jako hodinky Rolex nebo oblek od Pierre Cardina nesou punc výjimečnosti i platební karty s přívlastkem drahých kovů. Zlatou, platinovou nebo Diners Club rozhodně nenajdete v peněžence řadového klienta.
Články | redakce Peníze.CZ | 14. 12. 2001
Česká spořitelna dělá vše pro zlepšení své pověsti, zaplavuje nás reklamními kampaněmi a dopisy s nabídkou výhodných produktů. Ovšem snaha využít některé nabídky je tvrdým střetem s realitou.
Články | Petr Vykoukal | 11. 12. 2001
Většina zahraničních bank, které přišly na český trh začátkem devadesátých let, se zpočátku soustředila na podnikovou klientelu. Čas však změnil českého klienta a tím i jeho atraktivitu pro tyto původně "korporátní" banky.
Články | Petr Vykoukal | 11. 12. 2001
Všechny české banky už nabízejí svým klientům širokou škálu možností, jak nechodit do peněžního ústavu osobně. Klienti si však zatím tuto příležitost moc neužívají.
Články | Tomáš Prouza | 10. 12. 2001
Komerční banka konečně získala nového partnera, francouzskou Société Générale. S jejím novým ředitelem, Alexisem Juanem, jsme hovořili o jeho plánech, odporu ke změnám, neloajálních klientech a dalších problémech.
Články | Tomáš Skřivánek | 7. 12. 2001
Investičnímu procesu v Investiční společnosti České spořitelny šéfuje Martin Burda - věkem i funkčně – nejmladší náměstek. Do ISČS přišel třicetiletý Burda teprve před dvěma měsíci.
Články | Alena Urubková | 6. 12. 2001
Více než dva a čtvrt milionu českých řidičů jezdí s povinným ručením České pojišťovny a jejich počet se neustále zvyšuje. Motoristé dobře vědí, proč si Českou pojišťovnu vybrali za svého partnera: mohou se opřít o zkušenost a pevné zázemí největší pojišťovny v ČR, která jim dokáže nabídnout vždy něco navíc.
Stránka 5/8