Když se řekne | Jan Müller | 23. 10. 2012 | 2 komentáře
Má prastarý auťák. Povinné ručení kupuje u jedné pojišťovny a ta mu k ručení nabízí ještě balíček dalšího pojištění auta plus nějaké služby. Má to ale vůbec cenu u vozidla prakticky dosluhujícího? A dokáže Jan Müller z webu Malé peníze vytěžit ze čtenářské otázky taky něco navíc, jak je jeho zvykem?
Jak na to | Jiří Janský | 3. 2. 2011 | 5 komentářů
Na silnicích se nyní pohybuje až 600 tisíc hazardérů, kteří nemají sjednáno „povinné ručení“. A někdy stačí k „milionové“ nehodě velmi málo, třeba přehlédnutí cyklisty při odbočování. Následují soudy, milionové pohledávky, které dotyčný nemůže splatit, soudní proces a nakonec i nařízená exekuce.
Co se děje | Jiří Janský | 7. 3. 2011 | 1 komentář
Mezi nejčastěji kradené značky automobilů patří Škoda Octavia, Volkswagen, Ford a Audi, nejmenší zájem je o vozidla japonské a korejské výroby. Proti odcizení vozu se můžete pojistit i v rámci havarijního pojištění.
Rozhovor | Petra Dlouhá | 5. 11. 2011 | 12 komentářů
Každý podzim si vybíráme ze široké nabídky povinného ručení. Zvykli jsme si, že jeho ceny klesají. Jenže nic netrvá věčně. Co vám hrozí, když si auto nepojistíte? A začne se konečně přísně postupovat proti pirátům silnic? O tom všem s generálním ředitelem UNIQA pojišťovny Martinem Žáčkem.
Jak na to | Dušan Šídlo, Martin Vlnas | 30. 5. 2011 | 14 komentářů
„Pojišťovny jsou pozadu se zaváděním moderních technologií a využíváním internetu pro nabídku pojistek. Neživotní pojištění navíc stále tvoří zhruba dvě třetiny veškerého předepsaného pojistného,“ psal v roce 2001 Tomáš Prouza v jednom ze svých prvních článků na Peníze.cz. V roce 2011 je situace úplně jiná.
Jak na to | redakce Peníze.CZ | 29. 6. 2011
Nemusíte své auto milovat jako člena rodiny. Nemusíte ho milovat vůbec, i nenávidět ho můžete. Určitě ale stojí za to s chladnou hlavou uvážit, zda se nevyplatí pojistit ho. Zvlášť když se podaří najít výhodné havarijní pojištění. A s Peníze.cz se to podaří. Což platí i pro povinné ručení, které tak jako tak mít musíte.
Když se řekne | Martin Vlnas, Věra Tůmová | 30. 9. 2011 | 2 komentáře
Na první pohled se může zdát, že práce operátorů v call centru pojišťovny musí být nuda a stereotyp. Naopak! Uklidňování rozčileného klienta nebo skládání puzzle z kusých informací je někdy adrenalinový sport. Operátorka navíc musí zvládat i všetečné dotazy pojišťovacích makléřů, kteří pojistky prodávají.
Jak na to | Světlana Rysková | 29. 6. 2011 | 13 komentářů
Povinné ručení mít musíme, ale naše auto neochrání. To umí jen havarijní pojištění. Když je vhodně propojíme a využijeme pár šikovných triků, můžeme na pojistném ušetřit i několik tisíc korun.
Jak na to | Jiří Janský | 21. 2. 2011 | 11 komentářů
Většina pojišťoven nabízí v rámci standardního pojištění odpovědnosti z provozu vozidla nebo v havarijním pojištění také servis asistenčních služeb. Jak ale ukázal průzkum České asociace pojišťoven, jen 40 % motoristů zná název své pojišťovny a kontakt na její asistenční službu.