Daně | Jan Pekař | 15. 11. 2007 | 1 komentář
![Jak si ještě snížit letošní daň z příjmu]()
Blížící se konec roku se stává pravidelnou sezónou penzijních fondů a pojišťoven k náboru nových klientů. Připomínají daňovým poplatníkům produkty, při kterých je možné uplatnit slevy na dani z příjmu. Jiných možností, jak si ještě snížit daňový základ už totiž mnoho nezbývá.
Články | Martin Podávka | 1. 8. 2005 | 1 komentář
![Technická úroková míra: mýty vs. fakta]()
Prodejci kapitálového životního pojištění se termínem technická úroková míra často ohánějí ve snaze získat další klienty. Věta typu "garantujeme vám roční zhodnocení vašich peněz ve výši xy %," je ovšem nejen zavádějící, je i nepravdivá. Co je tedy tzv. TÚM ve skutečnosti?
Když se řekne | Roman Baroš | 28. 6. 2011 | 4 komentáře
![Škola finanční gramotnosti: životní pojištění]()
Velmi pravděpodobně máte doma životní pojistku. Víte ale, jaká rizika kryje? Mít pojistku totiž ještě nemusí znamenat, že jste pojištěni. A naopak: životní pojištění nemusí znamenat, že jste pojištění jen pro případ ztráty života.
Analýza | Petra Dusová | 6. 1. 2011 | 19 komentářů
![Není pojištění jako pojištění]()
Některé pojistné smlouvy jsou nastaveny na desetitisícové částky. Klient za ně platí velmi nízké pojistné. Když se ale něco stane, na jak dlouho mu vyplacené pojistné plnění vydrží? Mnohdy to nebudou ani měsíce.
Jak na to | Věra Tůmová | 3. 7. 2009 | 8 komentářů
![Jak dobře pojistit věci i ve sklepě a na terase]()
Mít dobře pojištěnou terasu, balkón či sklep není samozřejmost. K běžné pojistce domácnosti to nabízí většina pojišťoven, je ale třeba splnit určité podmínky, aby šlo na pojistné plnění v případě škody dosáhnout. Na nebytové prostory a věci v nich uložené se vztahují jiné výluky než na věci uložené v bytě.
Co se děje | Věra Tůmová | 25. 6. 2009 | 25 komentářů
![Pojištění domácnosti: případy, kdy od pojišťovny nic nedostanete]()
Ještě než uzavřete pojištění domácnosti, pořádně prostudujte všechny výluky, při nichž nedostanete od pojišťovny ani korunu. Vyplatí se číst nejen obecné, ale i speciální výluky k jednotlivým pojistným nebezpečím.
Jak na to | Marek Musil | 24. 6. 2008 | 15 komentářů
![Sedm pravidel, jak nenaletět pojišťovákovi]()
Řada klientů pojišťoven se už přesvědčila, že špatně uzavřená pojistná smlouva jim přinese více problému než užitku. Často jsou na vině prodejci pojištění. Přinášíme sedm pravidel, jak se zklamání vyhnout.
Když se řekne | Petra Dlouhá | 25. 7. 2011 | 13 komentářů
![Příprava na řádění živlů? Správné pojištění]()
Třetí povodňový stupeň odvolán, voda ustupuje. Na jak dlouho? Loni stály živelné pohromy pojišťovny téměř osm miliard korun. Voda z toho utopila zhruba polovinu, zbytek šel na účet sněhu a kroupám. Prevence? Žádná není stoprocentní. A pojištění? Ne každý na něj dosáhne.
Jak na to | Michaela Horáková | 5. 6. 2013 | 33 komentářů
![„Lidé se často diví.“ Rozhovor s expertem o nejčastějších chybách při pojišťování majetku]()
Kdo se nejlíp vyzná v pojištění? Ne ředitelé pojišťoven, dokonce ani lidé, kteří pojištění vymýšlejí. Nejvíc o něm vědí ti, kteří čelí stížnostem klientů a vysvětlují, co se jiným nepodařilo povědět dost jasně – lidé z klientského servisu pojišťovny. Vlastně... někdo to umí ještě líp: lidé z klientského servisu společnosti, která prodává pojištění různých pojišťoven. Seznamte se s Jiřím Pěnčíkem.