Analýza | Petra Dusová | 6. 1. 2011 | 19 komentářů
![Není pojištění jako pojištění]()
Některé pojistné smlouvy jsou nastaveny na desetitisícové částky. Klient za ně platí velmi nízké pojistné. Když se ale něco stane, na jak dlouho mu vyplacené pojistné plnění vydrží? Mnohdy to nebudou ani měsíce.
Když se řekne | Roman Baroš | 28. 6. 2011 | 4 komentáře
![Škola finanční gramotnosti: životní pojištění]()
Velmi pravděpodobně máte doma životní pojistku. Víte ale, jaká rizika kryje? Mít pojistku totiž ještě nemusí znamenat, že jste pojištěni. A naopak: životní pojištění nemusí znamenat, že jste pojištění jen pro případ ztráty života.
Když se řekne | Petra Dlouhá | 25. 7. 2011 | 13 komentářů
![Příprava na řádění živlů? Správné pojištění]()
Třetí povodňový stupeň odvolán, voda ustupuje. Na jak dlouho? Loni stály živelné pohromy pojišťovny téměř osm miliard korun. Voda z toho utopila zhruba polovinu, zbytek šel na účet sněhu a kroupám. Prevence? Žádná není stoprocentní. A pojištění? Ne každý na něj dosáhne.
Jak na to | Roman Baroš | 16. 8. 2011 | 4 komentáře
![Škola finanční gramotnosti: vyrážíme do pojišťovny]()
V minulých dílech jsme se naučili, co všechno může krýt životní pojistka, k čemu je vůbec vhodná a k čemu není. Tolik teorie. A teď k praxi: při osobní návštěvě pojišťovny můžete dostat pár otázek, které by vás mohly zaskočit. Buďte na ně připraveni.
Když se řekne | Jakub Fürst | 23. 2. 2012 | 7 komentářů
![Tohle že jsem podepsal? Víte proti čemu jste opravdu pojištění?]()
Denně nás média bombardují příběhy nebožáků, kteří neukočírovali svůj rozpočet a z různých důvodů jim zbyly jen oči pro pláč. Čekali byste, že začneme ke svým závazkům a ke svému zajištění přistupovat seriózně a uvědoměle? Nedočkali byste se!
Očima expertů | Ondřej Tůma | 10. 5. 2013 | 2 komentáře
![Očima expertů: Jak se vyhnout špatně pojištěné cestovce?]()
Máte strach, že si vyberete cestovní kancelář, která ještě před vaší vysněnou dovolenou u moře zkrachuje? Zeptali jsme se odborníků, jak takové situaci předejít.
Jak na to | Petra Dlouhá | 4. 6. 2013 | 1 komentář
![Povodeň a pojištění. Balíček první pomoci]()
Velká voda ještě neřekla poslední slovo. Už teď je ale jasné, že škody se budou počítat na miliardy. Některé pojišťovny přestaly na riziko povodní přechodně uzavírat pojistky. Jiné si kryjí záda karenční dobou. Peníze.cz přinášejí balíček první pomoci. Poradíme, jak postupovat, abyste se ve zmatku o peníze od pojišťovny nepřipravili.
Jak na to | Michaela Horáková | 5. 6. 2013 | 33 komentářů
![„Lidé se často diví.“ Rozhovor s expertem o nejčastějších chybách při pojišťování majetku]()
Kdo se nejlíp vyzná v pojištění? Ne ředitelé pojišťoven, dokonce ani lidé, kteří pojištění vymýšlejí. Nejvíc o něm vědí ti, kteří čelí stížnostem klientů a vysvětlují, co se jiným nepodařilo povědět dost jasně – lidé z klientského servisu pojišťovny. Vlastně... někdo to umí ještě líp: lidé z klientského servisu společnosti, která prodává pojištění různých pojišťoven. Seznamte se s Jiřím Pěnčíkem.
Rozhovor | Monika Veselíková, Martin Vlnas | 18. 12. 2014 | 3 komentáře
![Šéf Allianz Jakub Strnad: Největší problém pojišťoven? Přílišná komplikovanost!]()
„Životní pojištění považuji za poměrně složité. Ve velké nadsázce občas říkám, že mu u nás detailně rozumějí pouze dva lidé – a to ještě každý jenom půlce,“ říká v exkluzivním rozhovoru pro Peníze.cz předseda představenstva Allianz pojišťovny Jakub Strnad. Co tedy dělá pro to, aby životní pojištění pochopili obyčejní lidé?