Jak na to | Ondřej Tůma | 22. 11. 2011 | 1 komentář
![Předvánoční nákupy na internetu: jak se vyhnout problémům]()
Hadr od uklízečky místo košile od Armaniho, čekání na „nezvěstný“ balíček od Ježíška, rozbalování dárků na Silvestra. I to může přinést vánoční nakupování v e-shopech. Poradíme vám, jak se vyhnout problémům a nesednout na lep podvodníkům.
Jak na to | Monika Veselíková | 12. 7. 2017
![Nákupy na dálku: Objednáte vcelku, doručí na kusy. Jak na reklamaci?]()
Na koho se obrátit, když vám z internetového obchodu přivezou poškozené zboží? Odpovídá za vadu prodejce, nebo přepravní společnost, a musíte balíček reklamovat, nebo stačí odstoupit od smlouvy? Poradíme.
Jak na to | Lukáš Zelený | 27. 6. 2018 | 3 komentáře
![5 tipů dTestu: Co dělat se zbožím poškozeným při přepravě]()
Možná si vzpomenete, jak vás pobouřilo video se zaměstnancem přepravní společnosti, který vykládá balíky z dodávky, jako kdyby trénoval hod kládou na skotské hry. Co dělat, když vám z obchodu dojde balíček s poškozeným zbožím?