Sloupek | Michal Kašpárek | 18. 7. 2014 | 1 komentář
Mezi okopávači kotníků člověk snadno podlehne dojmu, že musí být ke každému, kdo něco dělá, naprosto nekritický. Pak se ale nedá debatovat, navíc to samotným profíkům bývá nepříjemné.
Jak na to | Michal Chleboun | 14. 11. 2011 | 10 komentářů
V první kapitole jsme se snažili vysvětlit vám mnohé záludnosti
a osobnostní předpoklady pro podnikání a nabídnout vám několik otázek k zamyšlení, jež by vám měly být vodítkem při zjišťování, je-li pro vás podnikání opravdu to pravé. V této části bude řeč o podnikatelském záměru, který může být důležitým krokem při poznávání vašich možností a stanovování priorit. Pomůže vám také jako nástroj pro plnění dílčích úkolů – jak bylo řečeno, v podnikání více než kde jinde jde o to, dotahovat věci do konce. A budete-li dosahovat jednotlivých milníků, půjde to snadněji. Dáme vám krátký návod, jak svůj záměr vystavit zralé úvaze
a přetvořit ho v podnikatelský plán.