Redakce je pojem pro označení skupiny pracovníků, která společně pracuje na tvorbě, úpravě nebo jiné správě obsahu médií nebo knih. Zahrnuje různé pracovní role a pozice, od šéfredaktora, novináře, kameramana po korektora nebo grafika. Hlavním cílem redakce je zajistit publikování obsahu, který je přesný a srozumitelný pro koncového uživatele. Účelem obsahu má být pobavit a informovat publikum, přičemž složka inforamtivní a zábavná můžou být v různém poměru. Kontakty na redakci webu Peníze.cz najdete zde.
Redakce je ale také označení procesu úpravy a přípravy textu jako takové. Redigování má mnoho fází od konzultací s autorem přes faktickou a stylistickou kontrolu a úpravu obsahu po pravopisné korektury. Redakce je prováděna u různých typů médií, od knih a tištěných novin a časopisů přes online weby po rozhlas a televizní vysílání.
Články | redakce Peníze.CZ | 22. 11. 2001
Chystáte se koupit starší automobil v bazaru? Ale prosím ... poslyšte neuvěřitelný příběh, který se stal ... V srpnu 2001 jsem si vyhlédl v autobazaru AAA AUTO PRAHA, ulice Dopraváků automobil Mitsubishi Pajero Sport v ceně 679 tisíc korun.
Články | Tomáš Prouza | 4. 9. 2001
Co se to děje? Nová grafika, nové služby - co to Peníze dělají? Že by měnová
reforma? Ale ne, něco mnohem jednoduššího - Peníze slaví, protože dnes jim
je právě rok!
Články | redakce Peníze.CZ | 14. 12. 2001
Česká spořitelna dělá vše pro zlepšení své pověsti, zaplavuje nás reklamními kampaněmi a dopisy s nabídkou výhodných produktů. Ovšem snaha využít některé nabídky je tvrdým střetem s realitou.
Články | Tomáš Skřivánek | 7. 12. 2001
Investičnímu procesu v Investiční společnosti České spořitelny šéfuje Martin Burda - věkem i funkčně – nejmladší náměstek. Do ISČS přišel třicetiletý Burda teprve před dvěma měsíci.
Články | Lukáš Půda | 4. 4. 2001
Jak daleko dokáží pojišťováci zajít ve svých argumentech, aby získali váš podpis pod pojistnou smlouvou? Stejně jako všichni prodejci i oni používají celou škálu přesvědčovacích metod. Některé z nich však hraničí až s psychologickou manipulací.
Články | Simona Ely Plischke | 30. 5. 2003
Než si vyberou peníze z bankomatu, nechají jej prověřit u tajné služby. Počítač by vyměnili za fotoaparát a místo práce s daty by fotili nahé dívky. O koho jde? O vás, naše čtenáře. Vyhodnotili jsme odpovědi v anketách a vytvořili postavu Jiřího Anketníka, typického představitele Peněz.CZ. Poznáváte se?
Články | Tomáš Prouza | 12. 3. 2001
Jaký je průměrný český investor? Pokud bychom k jeho charakteristice použili pouze výsledky fondů minulého týdne, vypadal by jako schizofrenik přebíhající od akcií k peněžnímu trhu a zpět. Nebo je to to nejlepší, co může udělat?
Články | redakce Peníze.CZ | 24. 1. 2002 | 1 komentář
Hledáte práci? Nic složitého. Personalističtí supové se o Vás poperou, ale pravděpodobnost, že najdete opravdu zajímavou práci je minimální. Tisk se hemží atraktivními inzeráty, z www stránek na Vás každou chvíli bliká neopakovatelná nabídka té správné práce, na jejímž konci je splnění snů o kariéře.
Články | Jiří Šedivý | 8. 6. 2005 | 1 komentář
Banky uzavíraly smlouvy, rozhodovaly podle svého, kroutily hlavou v případě reklamací. Pod tíhou rozhodnutí finančního arbitra musejí ale nyní uznat, že jejich pravda není pravdou tak absolutní. Internetové bankovnictví není 100% bezpečné a banky se nesmějí realitě vyhýbat! O své peníze snad ale nadále přicházet nemůžeme.
Články | Tomáš Skřivánek | 8. 12. 2000
Vymazat z mysli zaměstnanců a veřejnosti negativní asociace spojené se značkou IPB a nahradit je jednotnou, velkou a významnou ČSOB, je momentálně největší pracovní výzvou pro Jana Stolára (51), šéfa komunikace a tiskového mluvčího Československé obchodní banky.