Redakce je pojem pro označení skupiny pracovníků, která společně pracuje na tvorbě, úpravě nebo jiné správě obsahu médií nebo knih. Zahrnuje různé pracovní role a pozice, od šéfredaktora, novináře, kameramana po korektora nebo grafika. Hlavním cílem redakce je zajistit publikování obsahu, který je přesný a srozumitelný pro koncového uživatele. Účelem obsahu má být pobavit a informovat publikum, přičemž složka inforamtivní a zábavná můžou být v různém poměru. Kontakty na redakci webu Peníze.cz najdete zde.
Redakce je ale také označení procesu úpravy a přípravy textu jako takové. Redigování má mnoho fází od konzultací s autorem přes faktickou a stylistickou kontrolu a úpravu obsahu po pravopisné korektury. Redakce je prováděna u různých typů médií, od knih a tištěných novin a časopisů přes online weby po rozhlas a televizní vysílání.
Články | Tomáš Skřivánek | 22. 1. 2002
Více než rok je Pavel Pršala šéfem Investiční kapitálové společnosti Komerční banky. Za tu dobu stoupl podíl IKS KB na nových prodejích z deseti na padesát procent a stala se druhou nejvýznamnější tuzemskou investiční společností.
Články | redakce Peníze.CZ | 24. 1. 2002 | 1 komentář
Hledáte práci? Nic složitého. Personalističtí supové se o Vás poperou, ale pravděpodobnost, že najdete opravdu zajímavou práci je minimální. Tisk se hemží atraktivními inzeráty, z www stránek na Vás každou chvíli bliká neopakovatelná nabídka té správné práce, na jejímž konci je splnění snů o kariéře.
Články | Tomáš Skřivánek | 8. 12. 2000
Vymazat z mysli zaměstnanců a veřejnosti negativní asociace spojené se značkou IPB a nahradit je jednotnou, velkou a významnou ČSOB, je momentálně největší pracovní výzvou pro Jana Stolára (51), šéfa komunikace a tiskového mluvčího Československé obchodní banky.
Články | Michal Hazi | 24. 4. 2001
Informace o konkrétních osobách byly vždy vysoce ceněným zbožím. Zákon o ochraně osobních údajů však jejich shromažďování omezuje. Příklad marketingového výzkumu, který právě dokončuje agentura GfK pro Českou spořitelnu, ukazuje, že firmy musí být velmi opatrné při jakémkoliv nakládání s klientskými daty.
Články | redakce Peníze.CZ | 25. 1. 2002 | 1 komentář
Zúčastnil jsem se soutěže o největší počet nákupů platební kartou. Překvapilo mne, že pořadatel soutěže její výsledky tají. Proč?
Co se děje | redakce Peníze.CZ | 4. 12. 2007
Vyhrát před Vánocemi mp3 přehrávač iPOD nemusí být k zahození. Zvláště, když jen stačí číst články na stránkách Peníze.cz a dobře vyplnit soutěžní kvíz. Který z našich čtenářů měl v listopadu štěstí a iPOD vyhrál?
Články | Tomáš Skřivánek | 7. 12. 2001
Investičnímu procesu v Investiční společnosti České spořitelny šéfuje Martin Burda - věkem i funkčně – nejmladší náměstek. Do ISČS přišel třicetiletý Burda teprve před dvěma měsíci.
Články | Tomáš Skřivánek | 24. 7. 2001
Pavel Trcka je ředitelem divize v pražské centrále Raiffeisenbank. Do jeho kompetence spadá také útvar, který vykonává funkci depozitáře fondů investiční společnosti Akro. "Když to silně přeženu, není současná situace jasnější než před měsícem. Pokud řešení problému vezmu jako abecedu, jsme někde u D, maximálně u K. Rozhodně se neblížíme k Z," říká v rozhovoru Pavel Trcka.
Články | E-Vosh McKinsey | 1. 4. 2001
Redakci Peníze.CZ se podařilo získat exkluzivní materiál renomovaného amerického odborníka, který analyzuje následky kartelové dohody, přinášející dalekosáhlé změny ve velmi atraktivní oblasti.
Jak na to | Michal Kašpárek | 11. 1. 2013 | 3 komentáře
Slyšte dobrodružný příběh jednoho podnikatelského experimentu a vezměte si užitek z jeho výsledků.