Fondy: z prázdnin do zajištěných kolejí
Články | Petr Fejtek | 15. 3. 2004
Prodeje fondů minulý týden citelně zabrzdily. Snad to způsobily prázdniny, snad se lidé chystají na růst cen a zvyšují likvidní rezervy.
Reklama je nástroj či forma komunikace ke zvýšení prodeje daného výrobku nebo služby. Může propagovat obchodní značku nebo nápad. Jejím cílem je přesvědčit cílovou skupinu a oslovit ji, případně vzbudit zájem si daný produkt zakoupit. Dále vytváří vztahy mezi zákazníkem a firmou.
Reklama může mít mnoho forem, od fyzické formy (letáky, billboardy, tištěné inzeráty v novinách, atd.) po online propagaci (internetový banner, reklama na sociálních sítích). Z ekonomického hlediska je reklama důležitou součástí ekonomiky daného subjektu, protože pomáhá tvořit zisky, budovat povědomí o značce nebo odlišovat danou firmu od konkurence.
Další články na téma reklama najdete na Finmag.cz.
Seřadit podle: čtenosti | chronologicky | hodnocení
Články | Petr Fejtek | 15. 3. 2004
Prodeje fondů minulý týden citelně zabrzdily. Snad to způsobily prázdniny, snad se lidé chystají na růst cen a zvyšují likvidní rezervy.
Články | PR článek | 2. 10. 2007
Požadujete kvalitní služby, která Vám jako klientovi (podílníkovi) umožní mít transparentní přehled o svých penězích? Sledovat vývoj vlastních prostředků online nebo prostřednictvím příjemné operátorky, nikoliv záznamové služby? Jste obchodník (investiční zprostředkovatel) a pro obsluhu svých klientů si přejete využívat systém, který Vám přinese dokonalý přehled o rozpracovanosti smlouvy, o přehledu produkce nebo o vývoji smlouvy v dalším období?
Akcie | Pavel Slavík | 13. 2. 2007
Pražská burza zakončila týden s nepatrnou ztrátou. Také maďarské a americké akcie korigovaly zisky z minulého týdne. Své růsty udržel jen německý trh. Které tituly stály za poklesy a které naopak zapříčinily, že tyto poklesy nebyly tak dramatické?
Články | Petr Vykoukal | 16. 8. 2002
Články | Tisková zpráva | 24. 3. 2005 | 1 komentář
Sekce vydavatelů internetových titulů (SVIT) Unie vydavatelů na základě průzkumu trhu internetové reklamy odhadla, že celkový hrubý obrat internetové reklamy v roce 2004 dosáhl 760 miliónů Kč. Letos odhaduje růst na přibližně 36 %. Tím v roce 2005 hrubý obrat internetové reklamy zřejmě překoná 1 miliardu Kč.
Články | Jiří Šedivý | 20. 9. 2004
Úrokové sazby na českém trhu se v prvním pololetí roku odrazily od pomyslného dna a zamířily vzhůru. Tento trend se na trhu projevuje i zdražením hypotečních úvěrů, především s kratší dobou fixace. Některé banky však lákají klienty na dočasné zmrazení sazeb a výhodnost půjčky. Jak se věci skutečně mají? Jaké jsou další novinky trhu hypoték?
Články | David Petráček | 14. 4. 2003
Kapitálové trhy byly po dlouhé době ovlivňovány více makroekonomickými daty a firemními zprávami než informacemi z bojiště.
Články | Petr Vykoukal | 10. 10. 2000
Jak by se mohlo zdát z reklam, kapesní bankovnictví si pro sebe přivlastnil Paegas. Wapové řešení, které nabízí i Eurotel, zatím podporuje pouze jediná banka. Budoucnost je spíše v řešeních nezávislých na operátorech - ovšem nikdo neví, kdy se jich dočkáme a kolik budou stát.
Recenze | Michal Kašpárek | 8. 6. 2012 | 7 komentářů
Ministerstvo práce a sociálních věcí má nové stránky o důchodové reformě. Vypadají skoro normálně. Jenomže namísto řešení problémů přinášejí jen úřednické ptydepe. A trable těm, kteří jim budou bezmezně věřit.
Články | Kristýna Havligerová | 17. 9. 2004
Slevy a bonusy, motivace k nákupu dražších výrobků nebo odlišení různých skupin zákazníků. To vše představují věrnostní programy, které na platebních kartách nabízejí banky v partnerství s obchodníky. Jak taková spojenectví fungují?
Články | Simona Ely Plischke | 21. 11. 2003
Články | redakce Peníze.CZ | 1. 8. 2003
Články | redakce Peníze.CZ | 1. 8. 2003
Články | Stanislav Andrejs | 31. 1. 2002
Od ledna vstoupil v platnost zákon, který mimo jiné nově upravuje, jakým způsobem má být spotřebitel informován o nákladech spotřebitelských úvěrů. Banky bohužel zatím zákon ve své většině ignorují.
Články | Tomáš Janča | 22. 5. 2001
Člověk by si řekl, že když jde někam nakupovat, tak se jednoduše podívá na cenovku a podle ní se rozhodne, zda se mu vyplatí zaplatit obchodníkem požadované peníze za nabízenou věc. Při investování do podílových fondů ovšem buďte obezřetní a nemyslete si, že zaplacením propagovaných poplatků jste z obliga.
Články | Aleš Hejna | 17. 5. 2001
Na internetu se objevuje nová konkurence papírových a kovových peněz - virtuální měny. K čemu slouží, co umožňují a jaké jsou jejich výhody či nevýhody? Vytlačí z oběhu ošahané pětikorunové mince?
Články | Zdeněk Fekar | 15. 2. 2001
Dneska už to víme, ale včera šlo ještě o přísně embargované tajemství. Co skrývala Česká pojišťovna, a hlavně – proč?
Co si o tom myslíte | Petra Dlouhá | 28. 8. 2014 | 2 komentáře
Večírek pouze pro zvané, lázně, indická masáž, kostýmy, roadshow, velkorysé rauty. Rozmařilá jízda, za kterou by se nemusel stydět ani velký Gatsby. Tak vypadá státní propagace „kvalitních potravin“. Přišla na stamiliony ročně. Problém je, že nikdo nedokáže uspokojivě doložit, k čemu byla dobrá.
Komentář | Michal Kašpárek | 15. 7. 2011 | 5 komentářů
Rozdáváte svou pozornost na potkání kdejaké konině a čekáte to samé od ostatních lidí? Chyba. Vždyť jde o jeden z nejvzácnějších zdrojů. Nepřemýšlejte nad pozorností jako nad nekonečnou rolí toaletního papíru, ale jako nad penězi.
Co se děje | Ondřej Tůma | 9. 11. 2010
Společnost T-Mobile se letos rozhodla změnit ve své předvánoční reklamní kampani stávající marketingovou strategii. Může se jí ale drahá kampaň s americkým hercem Chuckem Norrisem vyplatit?
Články | redakce Peníze.CZ | 1. 8. 2003
Články | Jan Žáček | 16. 8. 2002
Moderní, kreativní a graficky dobře provedené stránky první kreditní karty v Čechách jsou sice plné informací, ale za konkurencí silně kulhají v nabídce (lépe řečeno nenabídce) on-line služeb.
Články | Dušan Hradil | 5. 4. 2002
Články | Leoš Bárta | 21. 12. 2001 | 1 komentář
Skončil rok 2001 a spolu s ním končí i první ročník soutěže, která hodnotí marketingové aktivity finančních institucí na internetu. Jaká ta soutěž byla a co přinesla? A hlavně, co můžeme očekávat od internetu v roce 2002? Co přinese a jaký bude? Pojďte spolu s námi přemýšlet o tom, co přijde. Taková předvánoční filosofická rozprava přece nemůže škodit?
Články | Tomáš Prouza | 14. 5. 2001
Nejprve do Čech s nevídaným důrazem vtrhl Oskar a zamotal hlavu spokojenému mobilnímu duopolu. A místo aby se zmítala v předprivatizační agónii, vtrhla před dvěma týdny na trh s podobnou strategií personifikace IKS KB. Její Felix je v českých domácnostech vítanou návštěvou.
Sloupek | Petr Žabža | 2. 9. 2010 | 4 komentáře
Včerejšek rozhodně nebyl pro investory pohybující se na akciových trzích jedním z těch lepších – všechny hlavní indexy se posunuly o jedno až dvě procenta níže, včetně toho „našeho“ tady v Praze. Důvody k radosti aby jeden pohledal, „blbá nálada“ se šířila po burzách jako oblak dýmu.
Co reklama neřekla | Petr Čermák | 30. 10. 2008
Cena, za kterou automobilky inzerují nejlevnější vozy, vypadá na první pohled výhodně. Jenže při bližším zkoumání se dá zjistit, že kupující nakonec může zaplatit i o několik desítek tisíc víc.
Články | Simona Ely Plischke | 18. 12. 2002
Podle různých odhadů nás letos Vánoce stojí méně než loni. Koruna sílí a konkurence na trhu obsah nákupních košů zlevňuje také. Naše peněženka ale i tak hubne a hubne. Cenu nakoupených dárků známe, ale víme také, na kolik nás přijde všechno to "okolo"?
Články | Filip Holba | 6. 12. 2000
Články | Petr Vykoukal | 7. 11. 2001
Podle průzkumu Taylor Nelson už o možnosti penzijního připojištění slyšelo 85 procent dospělých. Pro 59 procent zájemců o penzijní připojištění není důležitá novela zákona zlepšující podmínky tohoto produktu.
Stránka 1/6
Předchozí
Následující