Články | Zdeněk Fekar | 26. 3. 2001
Desítky rozhodnutí, nad nimiž zůstává hlava stát - a nebo signály, které dávají naději na lepší budoucnost. To vše přináší každý z dvaapadesáti týdnů v roce. Každé pondělí nyní budou Peníze.CZ otevírat ohlédnutím za sedmi událostmi, jež v uplynulém týdnu zaujaly autora sloupku.
Články | Petr Vykoukal | 22. 2. 2001
Tajemné televizní a billboardové reklamy na "symfonickou" investici si všimli mnozí z nás. Peníze.CZ zkusily vypátrat, co firma AGW.CZ skutečně nabízí.
Co si o tom myslíte | Petra Dlouhá | 26. 11. 2015 | 12 komentářů
Otevřená radnice, vyšpulená zadnice. S povahou buldočka za vaše město! Pro spoustu z nás to bude poprvé… Láska, sex a politika. Dopřejte si třiadvacítku s radostí. Kníže má kohouta, já mám korunku! Volte doktora Ferdu! Ulice bez psí stolice. Osoby bez domova mimo obytné zóny. Práci našim občanům, ne imigrantům. Myslíme to upřímně.
Články | Jiří Pospíšil | 20. 9. 2004
V USA nyní rostou akcie farmaceutických společností, protože investoři očekávají, že Bush zvítězí ve volbách. Protikandidát Kerry by totiž podporoval snížení výdajů státu na léky umožněním levnějších dovozů z Kanady. V Evropě se tahouny růstu staly především technologické společnosti.
Články | Simona Ely Plischke | 13. 1. 2004
Klíčem ke správnému bankovnímu marketingu je dostat do prezentace suché, kredibilní a uzavřené instituce jednoduchou informaci, emoce, lidskost a pokud možno i humor. Návod zní jednoduše, trvalo ale velmi dlouho, než kvalitní komunikace a propagace zdomácněla i v českých finančních domech.
Články | Petr Vykoukal | 14. 5. 2003
Pracujete v oblasti marketingu, reklamy a PR? Nebo vás prostě zajímá, jak jsou u nás pozice v tomto oboru odměňovány či co mají lidé na konkrétních postech přesně na starosti? Tyto informace najdete v druhé části našeho průzkumu.
Články | Petr Vykoukal | 1. 11. 2002
Dnes vám přinášíme další příběh z naší série. Tentokrát o teenageru Vojtovi, který sice teprve nedávno oslavil osmnácté narozeniny, stihl už ale rok studovat ve Spojených státech, utvořit si vlastní názor na českou školu a naučit se psát články.
Články | Jan Heřman | 20. 6. 2002
Volby nejsou jen bojem o křesla v parlamentu. Díky státnímu příspěvku na volební kampaň se z nich při troše štěstí může udělat poměrně výnosný obchod. Čistý zisk může být i několik milionů korun.
Články | Danuše Pecharová | 16. 3. 2001
Největší banka v zemi – ČSOB má velmi nedokonalé a jednoduché webové stránky. Informace na nich jsou velmi nepřehledně organizovány, uživatel je nucen v některých sekcích dlouze rolovat, obsahují mnoho textu na jednu stránku.
Analýza | Juraj Urbančík | 3. 5. 2013
Sledujete Novu, znáte slovenskou Markízu? Nejen tyto vysílací kanály patří do portfolia nadnárodní skupiny CME, která operuje na mediálním trhu střední a východní Evropy. A otravujou vás reklamní přestávky? Jen nečekejte, že reklamní byznys nese tučné zisky a společnost se topí v penězích. Opak je pravdou, společnost má pořádné dluhy. Její akcie jsou vysoce volatilní, trend dlouhodobě klesající. Dojde ke zvratu?
Co reklama neřekla | Věra Tůmová | 23. 10. 2008 | 14 komentářů
LBBW se v reklamní kampani holedbá, že na nabízeném spořícím účtu zhodnotí úspory klientů nejrychleji ze všech bank. Na trhu jsou ale i výnosnější účty. Rozhodli jsme se proto, že reklamu uvedeme na pravou míru.
Články | redakce Peníze.CZ | 13. 7. 2004
Aby bylo možné zjištovat statistiky počtu kliknutí na bannery ve formátu flash je potřeba předat reklamnímu systému informaci o kliknutí. Pokud by flash banner rovnou přesměrovával uživatele na cílovou URL, reklamní systém by se nedozvědel, že ke kliknutí došlo. Zde je popsán způsob jak vytvářet flash bannery, které umožnují zaznamenávat statistiky kliků.
Články | Petr Vykoukal | 25. 10. 2002
Další z naší série lidských přiběhů je o čerstvém absolventu vysoké školy Michalovi. Ač donedávna ještě student, ví už o finančních produktech docela dost. Zkoušel investovat na burze, měl kreditní kartu, sám si pořídil stavební spoření. Na vše má vlastní názor a nenechá se příliš ovlivnit reklamou.
Články | Tomáš Prouza | 22. 4. 2002
Před nedávnem si Komise pro cenné papíry vyžádala od českých investičních společností i bank, prodávajících zahraniční fondy, kopie jejich propagačních materiálů. Co se za touto netradiční akcí skrývá?
Články | Michal Hazi | 28. 5. 2001
Určit největší událost minulého týdne tentokrát představuje mimořádně obtížný úkol. Krach investiční společnosti Private Investors a události kolem těžko mohou vytlačit volbu předsedy KDU-ČSL či volbu Rady České televize a naopak. Zkusme si tedy ty nejdůležitější události zrekapitulovat.
Články | Alena Urubková | 9. 4. 2001
Milión korun za deset dní 'basy', to už se přeci vyplatí. Kreativci českých reklamních agentur jsou zřejmě extrémně drsní chlapíci. Evropská unie zase předvedla, jak vážně to s rozšiřováním myslí: chtějí nás, ale musíme se vzdát práv vyspělejších zemí. To a nejen to jsou autorská ohlédnutí za právě uplynulým týdnem.
Články | Lukáš Půda | 19. 12. 2000
Zákazníci nakupující na úvěr nejsou nijak diskriminováni a většinou dostanou od pracovníků prodejny dostatek informací jak o výrobku, tak i o možnostech splácení. Je to pro ně totiž klient jako každý jiný - zvyšuje jim tržbu. Protože však informace podávají právě pracovníci prodejen a ne zaměstnanci splátkových společností, často se úroveň poskytnutých informací výrazně liší.
Články | Tomáš Prouza | 4. 12. 2000
Každou neděli se těším, že budu moci napsat, že do českých fondů přišlo mnoho nových peněz a že jejich výkonnost šla prudce nahoru. Minulý týden tomu ale bylo přesně naopak.
Co si o tom myslíte | Petra Dlouhá | 9. 5. 2013 | 12 komentářů
Pozor, pozor: videonahrávky obsažené v tomto článku jsou určené (přednostně) osobám starším šestatřiceti let. Na vstup do druhého pilíře máte čas do konce června. Reklamní grilovačka penzijních společností je v plném proudu. A vy jste živý terč. Nalákal vás křepčící Geňa, šaolin v bouráku, melouny, nebo prima rodinka?
Rozhovor | Ondřej Tůma | 17. 3. 2012 | 2 komentáře
Pokračování exkluzivního rozhovoru ze zákulisí slevového byznysu. Ředitel slevového agregátoru Skrz.cz prozrazuje, kolik peněz (a za co) Češi utratí na slevových serverech a uvádí na pravou míru klišé o stovkách slevových serverů.
Rozhovor | Petr Ocásek | 2. 12. 2010 | 2 komentáře
Jan Dvořák získal v září 2010 titul „Osobnost českého direct marketingu. V našem rozhovoru jsme se však dostali i k mnoha dalším zajímavým tématům. Pro své šéfy pracuje již 17 let. Během této doby rozvíjel jejich podnikání v USA, Kanadě, Brazílii, několika evropských zemích a nyní expanduje do Ruska. Dozvíte se také o tajích marketingového průzkumu. Z krátkého rozhovoru se tak snadno může stát povídání na celé odpoledne. O to více jsem rád, že přijal mé pozvání.
Články | Kristýna Havligerová | 11. 3. 2004
Česká spořitelna opět nedrží slovo a neplní, co přislíbila klientům. Po problémech se studentskými konty nyní odmítá přiznat desetitisícovou prémii i Penzijní fond České spořitelny. Poučí se jeho klienti z případu studentů?
Články | Leoš Bárta | 12. 7. 2002
Poslední hodnocenou prezentací investiční společnosti Pioneer se dostáváme do závěru 3. kola soutěže Best Web 2002. Tímto kolem se rozloučíme s investičními fondy a jejich weby, tímto kolem se také rozloučím já s Vámi a s postem hlavního hodnotitele. Tak tedy naposledy: pojďme na to.
Články | Leoš Bárta | 12. 10. 2001
V oblasti leasingu osobních a užitkových vozů na českém trhu jednoznačně dominuje CAC Leasing. Proto začínáme další kolo hodnocení marketingových aktivit na internetu právě touto společností. Přeji „lízingovkám“ hodně zdaru
a snahu o nápravu. Bude vůbec co napravovat?
Články | Lucie Šťastná | 10. 7. 2001
Téměř každé geniální myšlence většinou předchází velká náhoda. Nejinak tomu bylo s platební kartou. Zjištění, že za určitých okolností staré přísloví neplatí, vedlo ke vzniku kousíčku plastu, který s sebou nosí většina z nás.
Články | Tomáš Janča | 2. 5. 2001
Určitě si vybavíte nejednu zprávu v médiích či přímo nějakou reklamní kampaň, která vám slibovala rychlé a přitom bezpečné zhodnocení peněz. Finanční newspeak takové konání výstižně nazývá investiční pornografií.
Články | Petr Vykoukal | 4. 5. 2001
Stavební spoření je dobrý produkt, shodují se obchodní zástupci. Jedním dechem však dodávají, že v prodejích ho začínají dohánět další státem protěžovaní konkurenti – penzijní připojištění a životní pojistky.
Články | Tomáš Skřivánek | 5. 3. 2001
V černých číslech zakončily druhý letošní měsíc otevřené podílové fondy. Pokračoval v lednu započatý růst majetku pod správou. Nebyl ale nikterak ohromující, za celý únor přibylo do fondů jen za 173 milionů korun nových vkladů.