Malé peníze: Kde na internetu hledat informace o ekonomice
Jak na to | Jan Müller | 8. 8. 2012 | 1 komentář
![Malé peníze: Kde na internetu hledat informace o ekonomice](https://js.pencdn.cz/acimage/w180/240500.jpg)
Čtenáři se ptají, Jan Müller odpovídá. Tentokrát na téma „kde hledat spolehlivé informace o financích a ekonomice“.
Reklama je nástroj či forma komunikace ke zvýšení prodeje daného výrobku nebo služby. Může propagovat obchodní značku nebo nápad. Jejím cílem je přesvědčit cílovou skupinu a oslovit ji, případně vzbudit zájem si daný produkt zakoupit. Dále vytváří vztahy mezi zákazníkem a firmou.
Reklama může mít mnoho forem, od fyzické formy (letáky, billboardy, tištěné inzeráty v novinách, atd.) po online propagaci (internetový banner, reklama na sociálních sítích). Z ekonomického hlediska je reklama důležitou součástí ekonomiky daného subjektu, protože pomáhá tvořit zisky, budovat povědomí o značce nebo odlišovat danou firmu od konkurence.
Další články na téma reklama najdete na Finmag.cz.
Seřadit podle: čtenosti |
chronologicky |
hodnocení
Jak na to | Jan Müller | 8. 8. 2012 | 1 komentář
Čtenáři se ptají, Jan Müller odpovídá. Tentokrát na téma „kde hledat spolehlivé informace o financích a ekonomice“.
Co se děje | Věra Tůmová | 8. 1. 2009 | 12 komentářů
Úrokové sazby u spořících účtů klesají. Úročení přes tři procenta nabízejí jen menší banky a družstevní záložny. Další pokles nelze vyloučit vzhledem k očekávanému snižování klíčových sazeb České národní banky.
Články | Lucie Šťastná | 21. 8. 2001 | 1 komentář
Každý dělá, co umí, a snaží se, aby měl za co možná nejméně práce co nejvíce peněz. No to je jeden pohled. Pak jsou lidé, kteří mají dva, někteří až tři pracovní poměry zároveň, dělají od rána do večera, o víkendu, nemají dovolené...
Články | Petr Vykoukal | 4. 9. 2000
Uvažujete o stavbě domu a při jeho financování chcete kromě hypotéky využít i stavebního spoření. Běžná situace, kterou řeší stále více lidí. Jaké jsou možnosti, jsme zjišťovali v testu obchodních zástupců.
Co se děje | Světlana Rysková | 1. 4. 2010 | 3 komentáře
Anketa Sdružení obrany spotřebitelů odhalila, že se spotřebitelé při nakupování zlevněného zboží setkávají s řadou klamavých praktik. Nejvíce účastníků uvedlo, že obchodník vydával zboží za zlevněné, ale slevu pak ve skutečnosti neposkytl.
Co se děje | Jan Stuchlík | 18. 2. 2008 | 3 komentáře
Fotbal v Česku příliš nevynáší. Rozpočet největšího českého klubu, pražské Sparty, dosahuje jen necelých tří procent příjmů nejbohatšího evropského klubu Real Madrid. Aby v Česku přišlo na fotbal tolik diváků, co na jeden zápas Manchesteru United, musí se odehrát kompletní dvě ligová kola.
Jak na to | Táňa Chadrabová | 17. 12. 2007 | 8 komentářů
Vánoce jsou za dveřmi a banky i splátkové společnosti si mnou ruce. Zadlužovat se kvůli dárkům sice příliš prozíravé není, ale kdo to bez úvěru nevydrží, měl by alespoň pořádně počítat a před podpisem si pečlivě přečíst úvěrovou smlouvu.
Články | redakce Peníze.CZ | 5. 1. 2007
Uteklo vám v prosinci něco z našeho denního zpravodajství? Víte, co se událo v oblasti bankovnictví, daní, bydlení, investování a dalších? Jste si jisti, že jste nepropásli některou z povinností vůči státu? Nahlédněte do výběru prosincových událostí.
Články | redakce Peníze.CZ | 22. 11. 2001
Chystáte se koupit starší automobil v bazaru? Ale prosím ... poslyšte neuvěřitelný příběh, který se stal ... V srpnu 2001 jsem si vyhlédl v autobazaru AAA AUTO PRAHA, ulice Dopraváků automobil Mitsubishi Pajero Sport v ceně 679 tisíc korun.
Články | Zdeněk Fekar | 23. 2. 2001
Přišel do České televize v dubnu 1998 společně s tehdejším generálním ředitelem Jakubem Puchalským. Oba tam vydrželi zdánlivě krátkou dobu - kolem dvou let. Jenomže od té doby se měřítka posuzující vnímání času na Kavčích horách výrazně změnila - jeden ředitel střídá druhého jako svatí na pražském orloji.
Komentář | Michal Kašpárek | 29. 5. 2015
Z marketingových válek krajů, měst a škol nemají prospěch občané, ale hlavně majitelé reklamních agentur a ploch.
Co reklama neřekla | Jan Müller | 19. 9. 2012 | 13 komentářů
Tady neřekneme úplnou pravdu, tady to řekneme trochu složitěji. Napíšeme krásný úrok – a třeba si někdo nevšimne, že ho počítáme na tři roky a ne na rok, jak je v kraji zvykem. Aromatizováno, přibarveno. Takhle to na vás zkoušejí. Nedejte se.
Komentář | Michal Kašpárek | 7. 10. 2011 | 16 komentářů
Ještě že ten nápad dostal Nečas, a ne Jakeš: stačilo totiž letáčkem vysvětlit perestrojku a komunisté by vládli dodnes. Blbost? Ano. Fantasmagorie? Bohužel ne.
Komentář | Patrik Nacher | 28. 11. 2007 | 6 komentářů
Odpůrci vysokých bankovních poplatků dostali konečně, co chtěli. Polská mBanka nabízí vedení účtu i transakce zdarma. Úspěšná ovšem bude, jen pokud přiměje konzervativní Čechy opustit jistotu svých bank a svěřit své peníze dravé konkurenci.
Články | Zdeněk Fekar | 15. 5. 2001
Pijte denně, doma, v práci i ve škole. Dodržování pitného režimu zvyšuje pracovní výkonnost a šetří lidské zdraví. Pochopitelně to platí pro nealkoholické nápoje. Kde je nyní nejvýhodněji nakoupíte vám poradí čtvrtý díl našeho cenového seriálu.
Aktuality | redakce Peníze.CZ | 23. 3. 2023
Víc než polovina tvrzení o použití ekologických materiálů či postupů, které se vyskytují na obalech evropských výrobků, je neurčitá či zavádějící. Vyplývá to ze studie Evropské komise. Ta teď navrhuje způsob, jak lakování nazeleno znemožnit.
Články | Petr Vykoukal | 9. 8. 2002
Články | Dušan Hradil | 13. 3. 2002
Řadový zákazník banky disponující nejvýše statisíci korun je odkázán na přepážku. Klienta s několika miliony v kapse přivítá ve své kanceláři jeho vlastní privátní bankéř.
Články | Petr Vykoukal | 11. 12. 2001
Většina zahraničních bank, které přišly na český trh začátkem devadesátých let, se zpočátku soustředila na podnikovou klientelu. Čas však změnil českého klienta a tím i jeho atraktivitu pro tyto původně "korporátní" banky.
Rozhovor | Ondřej Tůma | 24. 8. 2013 | 9 komentářů
Ekonomie už nám vysvětlila, jak bychom se měli v určitých situacích chovat. Behaviorální ekonomie, o které jsme si povídali s Petrem Houdkem, se snaží najít vysvětlení, proč se tak ve skutečnosti nechováme. Dlužno přiznat, že oproti světu klasických ekonomů, kde nenajdete než suchopárné a přísně racionální osoby, je svět behaviorálních ekonomů, kde je místo i pro ty, kteří se rozhodují i neracionálně, hravě nebo třeba i pošetile, poněkud barevnější a veselejší místo.
Životní situace | Táňa Chadrabová | 7. 9. 2007
Spotřebitelé by si měli od příštího roku vydechnout. Chystá se novela zákona o jejich ochraně, která zakáže některé druhy klamavé reklamy. Reklamní triky firem však nejspíš úplně nezmizí.
Aktuality | Pavla Adamcová | 21. 3. 2024
Obchodní řetězec Tesco ve Velké Británii tento týden prohrál dlouholetý spor s konkurentem Lidl. Tamní soud s konečnou platností potvrdil, že logo jeho věrnostního programu Clubcard kopíruje svým vzhledem logo Lidlu a firma ho musí přestat používat.
Komiks | redakce Peníze.CZ | 12. 1. 2014 | 1 komentář
Dali jsme na radu mediálního odborníka a marketingového experta, kterým je sousedovic malý Mirek. Tak schválně, co to udělá.
Sloupek | Michal Kašpárek | 1. 2. 2013 | 18 komentářů
Potlačená sexualita přetavená v pracovní zápal byla hybnou energií fašistické i komunistické propagandy. Na totalitní tradici teď svým videem s natvrdlou Katkou navázal symbol kapitalismu: McDonald’s.
Články | Petr Vykoukal | 22. 9. 2006 | 9 komentářů
Jméno Otta dnes už mezi mladšími příliš známé není. Naše babičky si ale praní bez mýdla s rakem či Omýru neuměly představit. Právě to byly výrobky továrny Františka Otty, která po "zásahu" komunistů nesla jméno Rakona.
Články | Tomáš Skřivánek | 4. 10. 2000
Nestálost je základním pocitem, který člověk získá při seznamování se s Českým dluhopisovým fondem ČSOB. Za čtyři a půl roku existrence má již třetí jméno a strategii. Změnu dělají v OB Investu vždy od podlahy - každá je úplným popřením předchozích.
Akcie | Pavel Slavík | 4. 12. 2007 | 2 komentáře
Pražská burza přerušila sérii čtyř klesajících týdnů v řadě. Index PX v pátek zavíral na 1 774,10 bodech, což znamená lehké posílení o 0,35 %.
Analýza | Jakub Balada | 28. 11. 2022 | 1 komentář
Díky Hlídači shopů si můžete ověřit, jaká je skutečná sleva a jestli ji obchodníci uměle nezvyšují. Jakub Balada z datového startupu Apify popisuje, co hlídač zjistil během letošního Black Friday.
Co se děje | Ondřej Tůma | 13. 8. 2013 | 12 komentářů
Nové banky před dvěma lety slibovaly, že pořádně provětrají faldy zlenivělým bankovním tlouštíkům. Nasadily ostré tempo, ovšem zatím jsou všechny v červených číslech. Neznamená to ale zdaleka, že by jejich závod byl ztracený, běží se na dlouhé trati. Podívali jsme se na to, jak se na ní novým bankám zatím daří, v jaké kondici jednotliví borci jsou a jak se jim vyplácí styl, na který na začátku vsadili.
Jak na to | Michal Chleboun | 19. 3. 2012 | 1 komentář
Z předchozí kapitoly víte, jak široce můžete přistoupit k disciplíně, která se nazývá marketing. V počátcích firmy ho ale přece jenom budete muset pojmout poněkud umírněněji, protože prostředky obětované podnikání musíte využívat optimálně.
Stránka 4/6