Co se děje | Jan Stuchlík | 18. 2. 2008 | 3 komentáře
![Miliony, které v Česku nikdo neuvidí]()
Fotbal v Česku příliš nevynáší. Rozpočet největšího českého klubu, pražské Sparty, dosahuje jen necelých tří procent příjmů nejbohatšího evropského klubu Real Madrid. Aby v Česku přišlo na fotbal tolik diváků, co na jeden zápas Manchesteru United, musí se odehrát kompletní dvě ligová kola.
Články | redakce Peníze.CZ | 5. 1. 2007
![Události uplynulého měsíce: prosinec]()
Uteklo vám v prosinci něco z našeho denního zpravodajství? Víte, co se událo v oblasti bankovnictví, daní, bydlení, investování a dalších? Jste si jisti, že jste nepropásli některou z povinností vůči státu? Nahlédněte do výběru prosincových událostí.
Články | Simona Ely Plischke | 25. 11. 2003
![Když ptáčka chytají… na dovolenou snů]()
Minulý týden oslovila v Carrefouru Annu dáma s dotazem, jestli ráda cestuje. Anna, náruživá turistka, přitakala a vyhrála bezplatnou týdenní dovolenou pro dva - na Maltě, Kanárských ostrovech nebo ve Španělsku. Podmínkou bylo převzít si ji na prezentační akci Platinum International. Kamarádka se tak dostala do soukolí "cestovního klubu"…
Rozhovor | Ondřej Tůma | 17. 3. 2012 | 2 komentáře
![Petr Kováčik: Loni jsme za slevy utratili 1,9 miliardy korun]()
Pokračování exkluzivního rozhovoru ze zákulisí slevového byznysu. Ředitel slevového agregátoru Skrz.cz prozrazuje, kolik peněz (a za co) Češi utratí na slevových serverech a uvádí na pravou míru klišé o stovkách slevových serverů.
Co si o tom myslíte | Petra Dlouhá | 9. 5. 2013 | 12 komentářů
![Reklamní grilovačka penzijních společností. Hlasujte pro nejlepší spot]()
Pozor, pozor: videonahrávky obsažené v tomto článku jsou určené (přednostně) osobám starším šestatřiceti let. Na vstup do druhého pilíře máte čas do konce června. Reklamní grilovačka penzijních společností je v plném proudu. A vy jste živý terč. Nalákal vás křepčící Geňa, šaolin v bouráku, melouny, nebo prima rodinka?
Články | Tomáš Skřivánek | 4. 10. 2000
![OB Invest vrátil fond domů]()
Nestálost je základním pocitem, který člověk získá při seznamování se s Českým dluhopisovým fondem ČSOB. Za čtyři a půl roku existrence má již třetí jméno a strategii. Změnu dělají v OB Investu vždy od podlahy - každá je úplným popřením předchozích.
Články | Danuše Pecharová | 16. 3. 2001
![ČSOB: Internet není její silnou stránkou]()
Největší banka v zemi – ČSOB má velmi nedokonalé a jednoduché webové stránky. Informace na nich jsou velmi nepřehledně organizovány, uživatel je nucen v některých sekcích dlouze rolovat, obsahují mnoho textu na jednu stránku.
Články | Petr Vykoukal | 31. 7. 2003
![Sliby chyby českých bank]()
Přesně podle rčení "když ptáčka lapají, hezky mu zpívají" se chovají české banky při prodeji spotřebitelských úvěrů. V reklamě nabízejí úrokovou sazbu "od". To, že ta skutečná se bude lišit, je jasné, ale už není moc jasné, proč se někdy liší u téměř všech klientů o pět či šest procent. Směrem nahoru samozřejmě.
Články | Stanislav Andrejs | 31. 1. 2002
![Většina z velkých bank nedodržuje nový zákon]()
Od ledna vstoupil v platnost zákon, který mimo jiné nově upravuje, jakým způsobem má být spotřebitel informován o nákladech spotřebitelských úvěrů. Banky bohužel zatím zákon ve své většině ignorují.
Články | Petr Vykoukal | 28. 4. 2003
Chcete vědět, jak jsou u nás odměňovány různé manažerské pozice? Začtěte se do našeho průzkumu.
Co si o tom myslíte | Petra Dlouhá | 26. 11. 2015 | 12 komentářů
![Strhejte politiky z billboardů. A pak vymažte billboardy z map]()
Otevřená radnice, vyšpulená zadnice. S povahou buldočka za vaše město! Pro spoustu z nás to bude poprvé… Láska, sex a politika. Dopřejte si třiadvacítku s radostí. Kníže má kohouta, já mám korunku! Volte doktora Ferdu! Ulice bez psí stolice. Osoby bez domova mimo obytné zóny. Práci našim občanům, ne imigrantům. Myslíme to upřímně.
Co se děje | Ondřej Tůma | 18. 10. 2011 | 17 komentářů
![Lesk a bída slevových serverů]()
Slevové servery vtrhly na český internet jak velká voda. Majitelům – tedy aspoň těm z první vlny – přinesly pěkné zisky, návštěvníkům nabídly řadu atraktivních slev a mnoha firmám daly zajímavý marketingový nástroj ke zviditelnění a ke získání nových klientů. Není ale všechno zlato, co se třpytí.
Akcie | Pavel Slavík | 4. 12. 2007 | 2 komentáře
![Akcie: Německo i Amerika na růstové vlně]()
Pražská burza přerušila sérii čtyř klesajících týdnů v
řadě. Index PX v pátek zavíral na 1 774,10 bodech, což
znamená lehké posílení o 0,35 %.
Sloupek | Alexandra Jachanová Doleželová | 29. 7. 2008 | 6 komentářů
![Vzkaz pro marketingové společnosti: auta a nářadí používají i ženy]()
Poslední dobou se stále častěji začíná marketing firem zaměřovat speciálně i na potřeby žen. To je pozitivní zpráva pro obě strany. Firmy díky tomu více vydělávají a ženy mají zboží či služby na míru svým potřebám.
Rozhovor | Petr Ocásek | 2. 12. 2010 | 2 komentáře
![Manažerská štafeta: Petr Ocásek zpovídá Jana Dvořáka]()
Jan Dvořák získal v září 2010 titul „Osobnost českého direct marketingu. V našem rozhovoru jsme se však dostali i k mnoha dalším zajímavým tématům. Pro své šéfy pracuje již 17 let. Během této doby rozvíjel jejich podnikání v USA, Kanadě, Brazílii, několika evropských zemích a nyní expanduje do Ruska. Dozvíte se také o tajích marketingového průzkumu. Z krátkého rozhovoru se tak snadno může stát povídání na celé odpoledne. O to více jsem rád, že přijal mé pozvání.
Komiks | redakce Peníze.CZ | 12. 1. 2014 | 1 komentář
![Sexuální marketing]()
Dali jsme na radu mediálního odborníka a marketingového experta, kterým je sousedovic malý Mirek. Tak schválně, co to udělá.
Články | Tomáš Skřivánek | 5. 3. 2001
![Pioneer lámal rekordy, IKS dotahuje SIS]()
V černých číslech zakončily druhý letošní měsíc otevřené podílové fondy. Pokračoval v lednu započatý růst majetku pod správou. Nebyl ale nikterak ohromující, za celý únor přibylo do fondů jen za 173 milionů korun nových vkladů.
Články | Alena Urubková | 9. 4. 2001
![Sedm pohledů pro Peníze... Aleny Urubkové]()
Milión korun za deset dní 'basy', to už se přeci vyplatí. Kreativci českých reklamních agentur jsou zřejmě extrémně drsní chlapíci. Evropská unie zase předvedla, jak vážně to s rozšiřováním myslí: chtějí nás, ale musíme se vzdát práv vyspělejších zemí. To a nejen to jsou autorská ohlédnutí za právě uplynulým týdnem.
Články | Petr Vykoukal | 27. 9. 2001
![Reklama Eurotelu poškozuje důvěru klientů]()
Slogan největšího českého mobilního operátora o "nejbezpečnějším GSM Bankingu" je založen na sporných argumentech a navíc může uvést v pochyby ty, kteří používají stejnou službu u konkurence.
Články | Petr Vykoukal | 8. 10. 2001 | 1 komentář
![KCP říká: Datek by měl mít českou licenci]()
Ve snaze varovat investory zveřejňuje KCP v pravidelných intervalech seznam nelegálních investičních nabídek. O tom, jak seznam vzniká a o důvodech kontroverzního zařazení amerického Dateku, jsme si povídali s Miroslavem Klauzem, ředitelem odboru monitoringu KCP.
Články | Tomáš Prouza | 22. 4. 2002
![Klamavá reklama fondů?]()
Před nedávnem si Komise pro cenné papíry vyžádala od českých investičních společností i bank, prodávajících zahraniční fondy, kopie jejich propagačních materiálů. Co se za touto netradiční akcí skrývá?
Očima expertů | Gabriel Pleska | 22. 6. 2018 | 26 komentářů
![Očima expertů: Lidi nám nemyslí. Zakažte reklamu na půjčky!]()
U každé nabídky úvěru musí být dneska plný ruksak informací, aby se každý mohl bez obtíží dozvědět, za jakou cenu a za jakých podmínek si půjčuje. Jenže ouha – jsou lidi, kteří vědět nechtějí. Říkají, že si mám půjčit, abych se měl líp, tak si půjčím. Skupina poslanců z KDU-ČSL proto přichází s návrhem reklamu na půjčky prostě zakázat. Může to fungovat?
Očima expertů | Ondřej Tůma | 29. 4. 2011 | 6 komentářů
![Očima expertů: Umí firmy v ČR budovat image své značky?]()
Firmy v České republice v budování svých značek značně pokulhávají. Často jim je vytýkáno, že nedokážou se svými zákazníky pracovat. Přečtěte si, jak se na tuto problematiku dívají osobnosti ze světa byznysu a reklamy.
Články | Dana Chytilová | 2. 12. 2005 | 1 komentář
![Výhodné vánoční půjčky zavánějí lichvou]()
Toužíte letos po bohatších Vánocích? Půjčte si na ně, nabádají mnohé bankovní domy. Jsou jejich nabídky opravdu tak výhodné, jak inzerují? Můžete vůbec údajům na reklamních letácích věřit? Bohužel, opak je často pravdou.
Články | Simona Ely Plischke | 15. 12. 2005
![Proč zahraniční podílové fondy již funí domácím za krk?]()
Většina nově investovaných peněz do podílových fondů teče do zahraničí. Již tradičně, konzervativně plníme zejména fondy peněžního trhu, dobře ale slyšíme i na magické slůvko "zajištěný". Zato akciových fondů se stále bojíme jako čert kříže, přesto ale jejich obliba roste. Podívejme se na vývoj trhu podílových fondů, zejména pak na to, co stojí za úspěchem fondů zahraničních.
Články | Simona Ely Plischke | 16. 6. 2004
![Sedm křišťálových špendlíků rozdáno!]()
Komora pojišťovacích makléřů 15. 6. slavnostně vyhlásila držitele titulu Pojišťovna roku 2003 a vítěze dalších šesti kategorií. Co ovlivnilo makléře v jejich hlasování, proč se vrátilo pouze 26 % platných hlasovacích lístků a jak jsou zástupci pojišťoven s výsledky ankety spokojeni?