BrandInsight | Vladimír Pikora | 28. 4. 2023
Při pohledu na graf akcie společnosti Meta, provozovatele Facebooku, se může zdát logické jít a investovat do ní všechno. Přitom by to byla chyba, o čemž se také mnozí přesvědčili. Rozumnější je diverzifikovat, tedy rozložit riziko. Jak v rámci akciového trhu, tak napříč různými investičními nástroji.
Když se řekne | Jana Divinová | 4. 5. 2023
S výročními tisícovkami s přítiskem se i po dvou měsících na aukčních webech rušně obchoduje. Pomalu se ale začíná vyjasňovat, která z nich je vzácnější a se kterou ten, kdo nedočkavě kupoval u překupníka, prodělal.
Analýza | Martin Mašát | 8. 5. 2023
Vývoj podílových fondů pravidelně hodnotí Martin Mašát, investiční stratég skupiny Partners. Jak si vedly v dubnu, jak za posledních dvanáct měsíců a jaká je jejich dlouhodobá výkonnost?
BrandInsight | Štěpán Hájek | 22. 5. 2023
Akciové trhy se od začátku roku vyhřívají na vyšších cenách. Výsledková sezóna amerických firem za první kvartál sice ještě pokračuje, ale výsledky největších a nejvlivnějších společností nejen v rámci americké ekonomiky už známe. Nedopadly zle. Co to ovšem znamená?