Slevy

Další články na téma slevy najdete na Finmag.cz.

Očima expertů: Slevových serverů je příliš mnoho!

Očima expertů | Ondřej Tůma | 20. 5. 2011 | 9 komentářů

Očima expertů: Slevových serverů je příliš mnoho!
+7

Může se na českém trhu udržet tak velký počet slevových serverů? Jak se obrovské množství nabídek promítne na kvalitu služeb? Námi oslovení experti se shodli na tom, že současný stav je v tomto byznysu dlouhodobě neudržitelný.

Last minute: vyplatí se letos čekat do poslední minuty?

Co se děje | Klára Šponerová | 12. 7. 2011 | 2 komentáře

Last minute: vyplatí se letos čekat do poslední minuty?
-5

Začíná období dovolených, boj cestovních kanceláří o klienty vrcholí. Jednou z hlavních zbraní je označení last minute. Na poslední chvíli si tak můžete objednat dovolenou až o desítky procent levnější oproti stálé nabídce. Jsou skvělé last minute ceny konečné, nebo je v tom tradičně nějaký háček?

Žluté autobusy jedou do boje! Mail jako důkaz predátorského dumpingu?

Co se děje | Petra Dlouhá | 28. 7. 2011 | 12 komentářů

Žluté autobusy jedou do boje! Mail jako důkaz predátorského dumpingu?
+35

„Agresivní bolševník“ a „zloděj s predátorskými manýry“. Podobně nevybíravými přídomky častoval v médiích Alexej Litvin Radima Jančuru. Válka obou mužů se táhne roky. Zdálo se, že pomalu utichá. Teď však spor mezi Asianou a Student Agency opět hřímá. Na stole ho má soud.

Parníky a lodě: interaktivní mapa s cenami výletů

Jak na to | Věra Tůmová | 9. 8. 2011

Parníky a lodě: interaktivní mapa s cenami výletů
+5

Tropických dnů letos moc nebylo a prý ani nebude. Když se nějaký ještě vyskytne, užijete si ho na palubě výletní lodi. Jen počítejte s tím, že jízdné pro rodinu vás na delší plavby přijde i na několik set korun. S naší interaktivní mapou si uděláte základní představu za kolik a kam.

Výlety po Česku: jak cestovat nejlevněji autobusem a vlakem

Jak na to | Věra Tůmová | 16. 8. 2011 | 7 komentářů

Výlety po Česku: jak cestovat nejlevněji autobusem a vlakem
+1

V polovině týdne se má zase na chvíli objevit léto. Pro ty, kteří si pěkné dny chtějí zpestřit výletem, nabízíme tipy na slevy při cestách autobusy a vlaky. Ale vlastně nejen pro ně, hodit se přece mohou každému. S interaktivní grafikou.

Reality show: Jak hledat nemovitosti vhodné k investování

Jak na to | Daniel Kotula | 17. 8. 2011 | 4 komentáře

Reality show: Jak hledat nemovitosti vhodné k investování
+21

Hledání vhodné nemovitosti je časově nejnáročnější část investování do realit. Nenechte se odradit, pokud ji nenajdete za půl roku či za rok. Musíte navštívit desítky nemovitostí, nasbírat zkušenosti a získat představu, co a za kolik se dá pořídit.

Odměna za věrnost: dostanete slevu a stanete se objektem výzkumu

Co reklama neřekla | Tereza Mynářová | 22. 8. 2011 | 6 komentářů

Odměna za věrnost: dostanete slevu a stanete se objektem výzkumu
+30

„Billa kartičku máte?“ Podobný dotaz jste určitě nejednou slyšeli. Možná jste se také zamysleli, k čemu taková kartička je a jaké výhody má pro své držitele. Anebo už ji používáte, ale vrtá vám hlavou, co z toho vlastně má váš supermarket.

Národní sport v ohrožení, výprodeje budou pouze 30 dnů

Aktuálně.cz | Tomáš Fránek | 4. 9. 2011 | 3 komentáře

Národní sport v ohrožení, výprodeje budou pouze 30 dnů
-2

Nový pokus státu, jak omezit dominantní postavení velkých obchodních řetězců v Česku a vylepšit situaci jejich dodavatelů, může vést ke zdražení zboží v obchodech a tvrdě dopadnout na firmy s velkým obratem.

Pojišťovny sázejí na ženy

Co se děje | Dušan Šídlo | 12. 9. 2011 | 3 komentáře

Pojišťovny sázejí na ženy
-11

Pojišťovny mají rády ženy. Ptáte se proč? Podle neúprosných statistik se ženy dožívají vyššího věku než muži, jsou u nich méně časté úrazy a při dopravních nehodách za sebou zanechávají finančně méně vážné škody. Není to ale jediný důvod k náklonnosti.

Tomáš Karpíšek: Potravinářský průmysl nás všechny šidí

Rozhovor | Ondřej Tůma | 17. 9. 2011 | 3 komentáře

Tomáš Karpíšek: Potravinářský průmysl nás všechny šidí
+41

„Možná pomůže, až se pan Babiš a podobní podnikatelé rozhodnou pro nějakou dobrou věc. Až si řeknou, že je čas, aby si vylepšili jméno investicí do něčeho poctivého, tradičního a opravdu kvalitního,“ říká na adresu českého potravinářství restauratér Tomáš Karpíšek v druhém díle rozhovoru.

Reality show: Nákup úspěšné investiční nemovitosti krok za krokem

Jak na to | Daniel Kotula | 21. 9. 2011 | 3 komentáře

Reality show: Nákup úspěšné investiční nemovitosti krok za krokem
+12

Minulý týden jsem představil ukázkový příklad, jak do nemovitostí neinvestovat. Dnes vám představím jednu úspěšnou investici krok po kroku. Respektive – představí ji sám investor. Peníze.cz nejsou bulvární server, proto neslibuji krev a slzy. Ale uvidíte, že kdo chce na realitách vydělat, určitě se pořádně zapotí.

Prošlé potraviny: pohádka o kvalitě za hubičku

Co reklama neřekla | Jan Brož | 27. 9. 2011 | 19 komentářů

Prošlé potraviny: pohádka o kvalitě za hubičku
-8

„Nové zboží každý den, slevy až 90 procent,“ hlásá nápis nad vchodem do obchodu s levnými potravinami. Slovo „sleva“ v kombinaci s jídlem u nás funguje náramně a kilo gothaje za 40 korun či prošlá kojenecká výživa si svého zákazníka vždycky spolehlivě najdou.

Daniel Köppl: Žádná vize, jen jistota, že vás zase okradou

Rozhovor | Ondřej Tůma | 1. 10. 2011 | 4 komentáře

Daniel Köppl: Žádná vize, jen jistota, že vás zase okradou
+24

V prvním díle exkluzivního rozhovoru se mediální a marketingový expert Daniel Köppl obul do krátkozrakosti zadavatelů reklamy i tvůrců médií. V tomto díle jízda pokračuje, mezi terče však přibudou také banky a politikové.

Studentský život. Poradíme, jak ušetřit

Jak na to | Petra Dlouhá | 3. 10. 2011 | 10 komentářů

Studentský život. Poradíme, jak ušetřit
+21

Brány vysokých škol se otevírají, studenti vycházejí vstříc novému semestru. Protřelí mazáci už vědí své. Nováčci jsou plni očekávání. Zajímá vás, jak napěchované peněženky budete potřebovat? Poradíme vám, jak ušetřit.

Malé peníze: Jak prodělat na produktu s garantovaným výnosem

Co se děje | Jan Müller | 5. 10. 2011 | 9 komentářů

Malé peníze: Jak prodělat na produktu s garantovaným výnosem
+18

Další z odpovědí na čtenářské dotazy týkající se bankovních a pojišťovacích služeb či investování. Minule jsme odpovídali na otázku o strukturovaných finančních produktech. A nyní tu jeden máme v plné kráse. Ač garantovaný, investorka na něm ve výsledku prodělala. Jak se to stalo?

Nákup nemovitosti od zadluženého vlastníka může být supervýhodný. Není však bez rizik

Jak na to | Daniel Kotula | 5. 10. 2011 | 5 komentářů

Nákup nemovitosti od zadluženého vlastníka může být supervýhodný. Není však bez rizik
+21

Chcete nakoupit nemovitost za výhodnou cenu. Ať už k vlastnímu bydlení, nebo jako investici. Jsou lidé, kteří se jí chtějí zbavit a potřebují rychle peníze, například na úhradu dluhů. Cena může jít výrazně dolů. Takový nákup má svá pro i proti.

Na účet zdarma láká další velká banka. Ale s poplatky

Aktuálně.cz | Petr Kučera | 9. 10. 2011 | 3 komentáře

Na účet zdarma láká další velká banka. Ale s poplatky
+4

Na „účet zdarma“ začíná nové klienty lákat další z největších bank. S podobnou nabídkou jako Česká spořitelna nyní přichází Komerční banka. Reaguje tak na vstup nových, levnějších konkurentů.

Lesk a bída slevových serverů

Co se děje | Ondřej Tůma | 18. 10. 2011 | 17 komentářů

Lesk a bída slevových serverů
+1

Slevové servery vtrhly na český internet jak velká voda. Majitelům – tedy aspoň těm z první vlny – přinesly pěkné zisky, návštěvníkům nabídly řadu atraktivních slev a mnoha firmám daly zajímavý marketingový nástroj ke zviditelnění a ke získání nových klientů. Není ale všechno zlato, co se třpytí.

Auta: Nechci slevu zadarmo aneb na „výhodný“ leasing s kalkulačkou

Jak na to | Jindřich Hradecký | 7. 12. 2011 | 3 komentáře

Auta: Nechci slevu zadarmo aneb na „výhodný“ leasing s kalkulačkou
+33

Automobilové značky ji hojně využívají v reklamách na nová auta – obří slevu. Leč pouze při využití tzv. značkového úvěru. Na papíře dosahuje výhoda i přes padesát tisíc. V reálu ale za auto zaplatíte víc. Proč? A o kolik?

Sleva, nebo „sleva“? Známe triky, které na vás obchodníci nachystali

Co se děje | Petra Dlouhá | 9. 1. 2012 | 7 komentářů

Sleva, nebo „sleva“? Známe triky, které na vás obchodníci nachystali
+18

Češi z předvánočního nákupního šílenství plynule přešli do šílenství povánočního. Už na Štěpána jsme se znovu prodírali mezi regály a zápasili o svou kořist. Lovecká sezóna milovníků výprodejů je v plném proudu. Není ale sleva jako sleva. Nenechte se napálit.

Slevové servery jako past na hoteliéry

Co se děje | Ondřej Tůma | 30. 1. 2012 | 5 komentářů

Slevové servery jako past na hoteliéry
+2

Slevové servery pronikají stále víc i do sféry cestovního ruchu. V roce 2012 budou svůj vliv s největší pravděpodobností ještě posilovat. Marketingový nástroj se však firmám často vymyká z rukou.

Pomůžou slevové servery cestovnímu ruchu, nebo mu podrazí nohy?

Co se děje | Ondřej Tůma | 31. 1. 2012 | 3 komentáře

Pomůžou slevové servery cestovnímu ruchu, nebo mu podrazí nohy?
+2

S marketingovými nástroji je to jako s jinými nástroji, třeba s motorovou pilou. Neumíte s ní zacházet – přijde vás to draho. Na příkladu českých hoteliérů jsme ukázali, jak nebezpečná je nepromyšlená práce se slevovým serverem. Dnes se na slevomanii a cestovní ruch podíváme z dalších úhlů...

Skrz.cz: Z víkendového koníčku milionový byznys

Rozhovor | Ondřej Tůma | 10. 3. 2012 | 12 komentářů

Skrz.cz: Z víkendového koníčku milionový byznys
+15

V rozhovoru s Petrem Kováčikem, ředitelem serveru Skrz.cz, se dozvíte, jak fungují agregátory slev. Proč se nechce nechat slevovými stránkami zatáhnout do jejich vlastních bojů. A kam se bude tento byznys v nejbližší době ubírat.

Začínáme podnikat: Marketing

Když se řekne | Michal Chleboun | 12. 3. 2012 | 2 komentáře

Začínáme podnikat: Marketing
+32

Ať už je oblast podnikání, kterou jste si vytipovali jako optimální pro cestu za svými vytouženými cíli, jakákoli, zapomenout byste neměli na to, jak zvýšíte možnosti uplatnění vašeho výrobku nebo služby na trhu. Oblast marketingu přitom nabízí nepřeberné množství nástrojů.

Petr Kováčik: Loni jsme za slevy utratili 1,9 miliardy korun

Rozhovor | Ondřej Tůma | 17. 3. 2012 | 2 komentáře

Petr Kováčik: Loni jsme za slevy utratili 1,9 miliardy korun
+3

Pokračování exkluzivního rozhovoru ze zákulisí slevového byznysu. Ředitel slevového agregátoru Skrz.cz prozrazuje, kolik peněz (a za co) Češi utratí na slevových serverech a uvádí na pravou míru klišé o stovkách slevových serverů.

Vy a vaše značka. Láska na celý život? Co si o tom myslíte?

Co si o tom myslíte | Petra Dlouhá | 24. 5. 2012 | 7 komentářů

Vy a vaše značka. Láska na celý život? Co si o tom myslíte?
0

Někdo si létá obnovit garderóbu do Paříže, další bere útokem Pařížskou ulici, jiného uspokojí stánek na vietnamské tržnici. Kabelky Louis Vuitton nakonec nosí všichni. Jaký je váš vztah ke značkám a luxusu?

Pasti (a slasti) kreditních karet

Jak na to | Lada Kičmerová | 1. 6. 2012 | 13 komentářů

Pasti (a slasti) kreditních karet
+25

Hodně zajímavý byznys pro banky, hodně nebezpečná záležitost pro držitele, který kreditku neumí správně používat. Jak se vyhnout ročnímu úroku, který se blíží 30 procentům, a využít kladů kreditních karet, jako jsou bonusy za platby, slevy u obchodníků nebo bezúročné období?

Co si o tom myslíte: Dokážeme se postarat o naše seniory? A chceme vůbec?

Co si o tom myslíte | Martin Vlnas | 30. 8. 2012 | 24 komentářů

Co si o tom myslíte: Dokážeme se postarat o naše seniory? A chceme vůbec?
+27

Mirko, dneska jsem ve Špáru sehnala fajnovej olej za polovičku. Vzala jsem si šest lahví, ale víš, že smažený moc nemusím a péct jsem přestala, protože už nejezdíte na chatu. Nechceš se pro pár lahví stavit?

Slevové servery: Nejslabší máte padáka!

Co se děje | Ondřej Tůma | 5. 9. 2012 | 8 komentářů

Slevové servery: Nejslabší máte padáka!
+6

I když letos za slevové poukazy utratíme dvakrát víc než loni, počet slevových serverů výrazně klesá. Jaké trendy nás budou čekat v nejbližší době? A ovlivní internetový trh se slevami krušný rozchod největších portálů Slevomat a Zapakatel?

Akční nabídky spořicích účtů. Jakými úroky nás banky lákají?

Co se děje | Ondřej Tůma | 13. 9. 2012 | 14 komentářů

Akční nabídky spořicích účtů. Jakými úroky nás banky lákají?
+13

Jedničkou na trhu je od září Spořicí účet JINAK s úrokem 2,9 %. ING se rozhodla odměnit věrné klienty. Equa Bank přináší nadprůměrné zhodnocení těm, kteří z účtu nebudou vybírat. Air Bank sází na garanci TOP 3.

Převodník měn

Prohození měn

Rozšířená verze kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services