Akční nabídky finančních produktů, srovnání investičních poplatků a další novinky na Peníze.cz
Co se děje | redakce Peníze.CZ | 14. 6. 2013 | 1 komentář
![Akční nabídky finančních produktů, srovnání investičních poplatků a další novinky na Peníze.cz](https://js.pencdn.cz/acimage/w180/256233.jpg)
Přinášíme vám stručné představení klíčových novinek na našem webu za poslední tři měsíce.
Další články na téma slevy najdete na Finmag.cz.
Seřadit podle: čtenosti |
chronologicky |
hodnocení
Co se děje | redakce Peníze.CZ | 14. 6. 2013 | 1 komentář
Přinášíme vám stručné představení klíčových novinek na našem webu za poslední tři měsíce.
Co se děje | Zdeněk Bubák | 15. 4. 2013 | 1 komentář
Češi jsou přeborníci na hledání slev. Ostatně boom slevových portálů srovnatelný s tím naším byste na světovém webu těžko hledali. Slevy a bonusy nabízejí ale také banky, pojišťovny a další finanční instituce. A lidé je často využívají. Jen je posbírat na jedno místo... Tady je.
Rozhovor | Ondřej Tůma | 12. 1. 2013 | 19 komentářů
„Některé koncerny sponzorují neziskové informace a na oplátku od nich získávají ‚nezávislá‘ ocenění,“ komentuje předseda občanského sdružení Zdravá potravina kvanta značek kvality a původu, které potkáte na českých potravinách. Když před lety sháněl fakta o tom, co vlastně jí, zjistil, že neexistuje komplexní zdroj informací. Jako programátor tedy sám začal vytvářet jejích databázi...
Rozhovor | Ondřej Tůma | 13. 10. 2012 | 5 komentářů
Tomáš Čupr už není výkonným ředitelem Slevomatu. Proč? Jaká byla nejvyšší nabídka k prodeji, kterou odmítnul? A co mu nejvíc vadí na českém podnikatelském prostředí? Přečtěte si exkluzivní rozhovor s guru slevového byznysu v České republice.
Hra | redakce Peníze.CZ | 16. 9. 2012 | 1 komentář
Dobrou chuť, pokud právě obědváte, rozhodli jsme se trochu vám zpestřit sváteční den. Kromě toho, že každou neděli a svátek najdete na Peníze.cz komiks – věc na finančních webech ojedinělá, přinášejí teď Peníze.cz ve spolupráci se společností ČP Invest zábavné video o penězích a o hospodaření vůbec.
Co se děje | Ondřej Tůma | 13. 9. 2012 | 14 komentářů
Jedničkou na trhu je od září Spořicí účet JINAK s úrokem 2,9 %. ING se rozhodla odměnit věrné klienty. Equa Bank přináší nadprůměrné zhodnocení těm, kteří z účtu nebudou vybírat. Air Bank sází na garanci TOP 3.
Co se děje | Ondřej Tůma | 5. 9. 2012 | 8 komentářů
I když letos za slevové poukazy utratíme dvakrát víc než loni, počet slevových serverů výrazně klesá. Jaké trendy nás budou čekat v nejbližší době? A ovlivní internetový trh se slevami krušný rozchod největších portálů Slevomat a Zapakatel?
Co si o tom myslíte | Martin Vlnas | 30. 8. 2012 | 24 komentářů
Mirko, dneska jsem ve Špáru sehnala fajnovej olej za polovičku. Vzala jsem si šest lahví, ale víš, že smažený moc nemusím a péct jsem přestala, protože už nejezdíte na chatu. Nechceš se pro pár lahví stavit?
Jak na to | Lada Kičmerová | 1. 6. 2012 | 13 komentářů
Hodně zajímavý byznys pro banky, hodně nebezpečná záležitost pro držitele, který kreditku neumí správně používat. Jak se vyhnout ročnímu úroku, který se blíží 30 procentům, a využít kladů kreditních karet, jako jsou bonusy za platby, slevy u obchodníků nebo bezúročné období?
Co si o tom myslíte | Petra Dlouhá | 24. 5. 2012 | 7 komentářů
Někdo si létá obnovit garderóbu do Paříže, další bere útokem Pařížskou ulici, jiného uspokojí stánek na vietnamské tržnici. Kabelky Louis Vuitton nakonec nosí všichni. Jaký je váš vztah ke značkám a luxusu?
Rozhovor | Ondřej Tůma | 17. 3. 2012 | 2 komentáře
Pokračování exkluzivního rozhovoru ze zákulisí slevového byznysu. Ředitel slevového agregátoru Skrz.cz prozrazuje, kolik peněz (a za co) Češi utratí na slevových serverech a uvádí na pravou míru klišé o stovkách slevových serverů.
Když se řekne | Michal Chleboun | 12. 3. 2012 | 2 komentáře
Ať už je oblast podnikání, kterou jste si vytipovali jako optimální pro cestu za svými vytouženými cíli, jakákoli, zapomenout byste neměli na to, jak zvýšíte možnosti uplatnění vašeho výrobku nebo služby na trhu. Oblast marketingu přitom nabízí nepřeberné množství nástrojů.
Rozhovor | Ondřej Tůma | 10. 3. 2012 | 12 komentářů
V rozhovoru s Petrem Kováčikem, ředitelem serveru Skrz.cz, se dozvíte, jak fungují agregátory slev. Proč se nechce nechat slevovými stránkami zatáhnout do jejich vlastních bojů. A kam se bude tento byznys v nejbližší době ubírat.
Co se děje | Ondřej Tůma | 31. 1. 2012 | 3 komentáře
S marketingovými nástroji je to jako s jinými nástroji, třeba s motorovou pilou. Neumíte s ní zacházet – přijde vás to draho. Na příkladu českých hoteliérů jsme ukázali, jak nebezpečná je nepromyšlená práce se slevovým serverem. Dnes se na slevomanii a cestovní ruch podíváme z dalších úhlů...
Co se děje | Ondřej Tůma | 30. 1. 2012 | 5 komentářů
Slevové servery pronikají stále víc i do sféry cestovního ruchu. V roce 2012 budou svůj vliv s největší pravděpodobností ještě posilovat. Marketingový nástroj se však firmám často vymyká z rukou.
Co se děje | Petra Dlouhá | 9. 1. 2012 | 7 komentářů
Češi z předvánočního nákupního šílenství plynule přešli do šílenství povánočního. Už na Štěpána jsme se znovu prodírali mezi regály a zápasili o svou kořist. Lovecká sezóna milovníků výprodejů je v plném proudu. Není ale sleva jako sleva. Nenechte se napálit.
Jak na to | Jindřich Hradecký | 7. 12. 2011 | 3 komentáře
Automobilové značky ji hojně využívají v reklamách na nová auta – obří slevu. Leč pouze při využití tzv. značkového úvěru. Na papíře dosahuje výhoda i přes padesát tisíc. V reálu ale za auto zaplatíte víc. Proč? A o kolik?
Co se děje | Ondřej Tůma | 18. 10. 2011 | 17 komentářů
Slevové servery vtrhly na český internet jak velká voda. Majitelům – tedy aspoň těm z první vlny – přinesly pěkné zisky, návštěvníkům nabídly řadu atraktivních slev a mnoha firmám daly zajímavý marketingový nástroj ke zviditelnění a ke získání nových klientů. Není ale všechno zlato, co se třpytí.
Aktuálně.cz | Petr Kučera | 9. 10. 2011 | 3 komentáře
Na „účet zdarma“ začíná nové klienty lákat další z největších bank. S podobnou nabídkou jako Česká spořitelna nyní přichází Komerční banka. Reaguje tak na vstup nových, levnějších konkurentů.
Jak na to | Daniel Kotula | 5. 10. 2011 | 5 komentářů
Chcete nakoupit nemovitost za výhodnou cenu. Ať už k vlastnímu bydlení, nebo jako investici. Jsou lidé, kteří se jí chtějí zbavit a potřebují rychle peníze, například na úhradu dluhů. Cena může jít výrazně dolů. Takový nákup má svá pro i proti.
Co se děje | Jan Müller | 5. 10. 2011 | 9 komentářů
Další z odpovědí na čtenářské dotazy týkající se bankovních a pojišťovacích služeb či investování. Minule jsme odpovídali na otázku o strukturovaných finančních produktech. A nyní tu jeden máme v plné kráse. Ač garantovaný, investorka na něm ve výsledku prodělala. Jak se to stalo?
Jak na to | Petra Dlouhá | 3. 10. 2011 | 10 komentářů
Brány vysokých škol se otevírají, studenti vycházejí vstříc novému semestru. Protřelí mazáci už vědí své. Nováčci jsou plni očekávání. Zajímá vás, jak napěchované peněženky budete potřebovat? Poradíme vám, jak ušetřit.
Rozhovor | Ondřej Tůma | 1. 10. 2011 | 4 komentáře
V prvním díle exkluzivního rozhovoru se mediální a marketingový expert Daniel Köppl obul do krátkozrakosti zadavatelů reklamy i tvůrců médií. V tomto díle jízda pokračuje, mezi terče však přibudou také banky a politikové.
Co reklama neřekla | Jan Brož | 27. 9. 2011 | 19 komentářů
„Nové zboží každý den, slevy až 90 procent,“ hlásá nápis nad vchodem do obchodu s levnými potravinami. Slovo „sleva“ v kombinaci s jídlem u nás funguje náramně a kilo gothaje za 40 korun či prošlá kojenecká výživa si svého zákazníka vždycky spolehlivě najdou.
Jak na to | Daniel Kotula | 21. 9. 2011 | 3 komentáře
Minulý týden jsem představil ukázkový příklad, jak do nemovitostí neinvestovat. Dnes vám představím jednu úspěšnou investici krok po kroku. Respektive – představí ji sám investor. Peníze.cz nejsou bulvární server, proto neslibuji krev a slzy. Ale uvidíte, že kdo chce na realitách vydělat, určitě se pořádně zapotí.
Rozhovor | Ondřej Tůma | 17. 9. 2011 | 3 komentáře
„Možná pomůže, až se pan Babiš a podobní podnikatelé rozhodnou pro nějakou dobrou věc. Až si řeknou, že je čas, aby si vylepšili jméno investicí do něčeho poctivého, tradičního a opravdu kvalitního,“ říká na adresu českého potravinářství restauratér Tomáš Karpíšek v druhém díle rozhovoru.
Co se děje | Dušan Šídlo | 12. 9. 2011 | 3 komentáře
Pojišťovny mají rády ženy. Ptáte se proč? Podle neúprosných statistik se ženy dožívají vyššího věku než muži, jsou u nich méně časté úrazy a při dopravních nehodách za sebou zanechávají finančně méně vážné škody. Není to ale jediný důvod k náklonnosti.
Aktuálně.cz | Tomáš Fránek | 4. 9. 2011 | 3 komentáře
Nový pokus státu, jak omezit dominantní postavení velkých obchodních řetězců v Česku a vylepšit situaci jejich dodavatelů, může vést ke zdražení zboží v obchodech a tvrdě dopadnout na firmy s velkým obratem.
Co reklama neřekla | Tereza Mynářová | 22. 8. 2011 | 6 komentářů
„Billa kartičku máte?“ Podobný dotaz jste určitě nejednou slyšeli. Možná jste se také zamysleli, k čemu taková kartička je a jaké výhody má pro své držitele. Anebo už ji používáte, ale vrtá vám hlavou, co z toho vlastně má váš supermarket.
Jak na to | Daniel Kotula | 17. 8. 2011 | 4 komentáře
Hledání vhodné nemovitosti je časově nejnáročnější část investování do realit. Nenechte se odradit, pokud ji nenajdete za půl roku či za rok. Musíte navštívit desítky nemovitostí, nasbírat zkušenosti a získat představu, co a za kolik se dá pořídit.
Stránka 7/11