Co se děje | Kateřina Hovorková, Petr Kučera | 21. 2. 2024
![Třetí největší banka končí s telefonním bankovnictvím]()
Klienti Komerční banky už nebudou moct zadávat platební příkazy a využívat další služby přes telefonního bankéře. Už dříve tuto službu zrušily UniCredit Bank a ČSOB.
Banky | Věra Tůmová | 26. 11. 2007
![České banky na internetu dohánějí Evropu]()
Velké tuzemské banky připravují modernizaci aplikací internetového bankovnictví. Kromě správy účtu bude možné brát si přes internet půjčky či investovat do podílových fondů. Banky rovněž slibují větší komfort při užívání a lepší bezpečnost.
Články | Michal Hazi | 18. 9. 2001 | 1 komentář
![Česká spořitelna má telefonní bankéře]()
Česká spořitelna doplňuje své služby v oblasti přímého bankovnictví. Včera spustila nový produkt telefonního bankovnictví - Servis 24.
Články | Dana Chytilová | 4. 8. 2005 | 2 komentáře
![Zrušení účtu zdarma? Ne tak docela]()
Rušení poplatku za zrušení účtu patří nyní mezi nejviditelnější nástroje, kterým na sebe banky upozorňují. Jde jen o líbivé gesto konkurenčního boje? Opravdu při vystoupení z dané banky nezaplatíte nic? Nebudete zkasírováni na jiných poplatcích? Jak kde.
Články | Michal Hazi | 5. 4. 2001 | 1 komentář
![Nemilé překvapení klientům chystají Česká spořitelna a ČSOB]()
Přímé bankovnictví šetří čas i peníze, platíte nižší poplatky a samotná služba je zdarma. To jsou výhody, které každá banka vehementně zdůrazňuje ve své reklamní kampani. Dvě z největších bank však mají pro své klienty přichystané nemilé překvapení. Přímé bankovnictví nabízejí zadarmo pouze dočasně, počítají se zavedením měsíčního paušálu na přímé komunikační kanály.
Články | Petr Vykoukal | 19. 12. 2001
![Přímé bankovnictví ztrácí lesk]()
Přímé bankovnictví, které ještě před dvěma lety představovalo pro banku konkurenční výhodu, se dnes stává nutností. Každý peněžní ústav, který si chce udržet a dále rozvíjet svůj tržní podíl, musí svým klientům nabídnout alespoň jednu možnost přímé komunikace.
Články | Petr Fejtek | 16. 5. 2003
![V bankovním rybníku je nová eBanka...?]()
Jejím cílem je ověnčit se v roce 2005 vavříny v soutěži Banka roku, alespoň to tvrdí management i vlastník. Trh je ovšem již silně obsazený, jsou plány reálné? Co by pro to eBanka musela udělat?
Články | Petr Vykoukal | 12. 9. 2000
![Telefonem do banky]()
Doby, kdy byla komunikace s bankou po telefonu považována za luxus, jsou pryč. Možnost obsluhovat účet telefonem dnes již nabízí téměř každá velká banka. Přestože je konkurence v současnosti již veliká, ceny a nabízené služby se u jednotlivých bank výrazně liší.
Články | Petr Vykoukal | 12. 8. 2005
![Nechoďte do banky, už nemusíte]()
Možnost komunikovat s bankou přes telefon, internet či mobil nás všechny zbavila nutnosti chodit do banky. Těch, kteří toho využívají, je však i po mnoha letech, kdy jsou tyto služby k dispozici, relativně málo. A i přes rozsáhlou a dlouhodobou snahu bank představují uživatelé přímého bankovnictví stále jen menšinu mezi bankovními klienty.