Články | Lukáš Půda | 4. 4. 2001
Jak daleko dokáží pojišťováci zajít ve svých argumentech, aby získali váš podpis pod pojistnou smlouvou? Stejně jako všichni prodejci i oni používají celou škálu přesvědčovacích metod. Některé z nich však hraničí až s psychologickou manipulací.
Články | Petr Vykoukal | 17. 1. 2001 | 1 komentář
Pracovníci infolinek většiny pojišťoven nabízejících povinné ručení jsou připraveni vám pomoci. Problémem ale bývá dostat je k telefonu, v průběhu našeho testu skončila v některých ústavech až polovina hovorů na záznamníku.
Články | Petr Vykoukal | 31. 5. 2001
Každý čtvrtý hovor do penzijního fondu skončí jinak, než spojením se zodpovědnou osobou. Pokud už se dovoláte, není to záruka, že dostanete kvalitní a přesné informace. Co vše se vám při volání do penzijního fondu může stát si přečtěte v našem testu.
Články | Tomáš Skřivánek | 10. 1. 2001
Biotechnologie se stanou nejdynamičtějším odvětvím, ovlivní řadu oborů od zemědělství a chemického průmyslu přes vývoj léků až po počítačovou nanotechnologii a vytvoří platformu pro nové výrobky a trhy, vyplývá z nedávno uveřejněné zprávy společnosti Ernst & Young "Konvergence: Zpráva o odvětví biotechnologie."
Články | Zdeněk Fekar | 15. 3. 2001
Téměř součástí bontonu jsou v bankovním světě kyselé úšklebky pokaždé, když se vedle sebe objeví slovní spojení Česká spořitelna a moderní banka. Uplynulé tři dny jsme zkoušeli, zda spořitelní bankéři dokáží komunikovat s klienty prostřednictvím e-mailů.
Články | Petr Vykoukal | 21. 12. 2000
Chcete si někdy ušetřit cestu do banky a potřebné informace získat po telefonu? Pokud jste klientem "české" banky, často si ušetříte pouze cestu, ale ne nervy. Solidních informací a zacházení se zatím dostává spíše klientům "zahraničních" bank.
Články | Eva Hníková | 21. 3. 2001 | 1 komentář
Večer jsem chtěla vyrazit s manželem po dlouhé době do divadla, ale opět nastal problém, kdo pohlídá tříletého neposedného syna. Naše ochotné babičky bohužel bydlí poměrně daleko, a proto jsem přemýšlela, která kamarádka se stane obětí tentokrát. Nakonec jsem ale raději začala hledat v telefonním seznamu paní na hlídání.
Články | Danuše Pecharová | 8. 6. 2001
Po hodnocení webů bank a stavebních spořitelen přišly na řadu investiční společnosti. Hned první z nich - Spořitelní investiční -, má stránky vysloveně podprůměrné. Jako by je vyrobila Čapkova zvířátka, jež neslavně proslula spatlaným dortem.
Aktuality | Petr Kučera | 19. 9. 2019
Spotřebitelská organizace dTest otestovala množství akrylamidu ve dvanácti dětských sušenkách. Zjistila významné rozdíly v naměřených hodnotách, nicméně žádný z výrobků nepřekročil předepsanou normu.
Články | Tomáš Skřivánek | 21. 8. 2001
Trend letošního léta je jasný – balíček sestavený z vlastních fondů, a to podle ochoty jednotlivých klientů podstupovat riziko. IKS prodává Felixe, SIS začala v červenci nabízet Sporoplán a ČSOB Investiční program.
Články | Tomáš Skřivánek | 19. 2. 2002
Prodávat jasně profilované produkty a klientovi je podle investičního apetitu namíchat do balíčku, byla ještě loni v létě strategie Investiční společnosti České spořitelny. Nyní je všechno jinak.
Články | Jan Heřman | 11. 3. 2002
Stane-li se to několikrát po sobě, firma má smůlu. Dokonale však dokáže někdy otrávit i hlas na druhém konci drátu. Přinášíme test telefonní dostupnosti, který se tentokrát zabývá leasingovými společnostmi.
Články | Lukáš Půda | 19. 4. 2001 | 3 komentáře
Uvažujete o založení vlastní firmy? Pokud vám vlastní peníze nestačí a chcete ještě zažádat o podnikatelský úvěr, nechte si zajít chuť. Z průzkumu redakce serveru Peníze.CZ totiž vyplývá, že coby začínající živnostník budete ve všech bankách odmítnut.
Aktuality | Jiří Hovorka | 9. 7. 2019
Ruské zmrzliny prodávané v Česku jsou většinou kvalitní. V testu spotřebitelského časopisu dTest propadla jediná z jedenácti zkoumaných vzorků. V laboratoři dTest zkoumal čistotu mléčného tuku, množství obsaženého cukru a rychlost odtávání zmrzliny.
Články | Lukáš Půda | 23. 5. 2001 | 4 komentáře
Nastává doba dovolených. Stovky tisíc lidí využívají každoročně služeb cestovních kanceláří. U koho si zájezd koupit? Dát přednost malé nebo větší cestovce? Rozhodování sice ovlivňuje cena, ale důležitou roli hraje také příjemné chování a informovanost pracovníků pobočky. Reportér Peněz.CZ po roce zopakoval test s cílem zjistit, nakolik se chování cestovek zlepšilo.
Články | Josef Janda | 13. 12. 2006 | 5 komentářů
V České republice zuří lítý boj mezi jednotlivými poradenskými firmami, které využívají nejrozmanitější způsoby a techniky pro získání klienta. Jaké chování a postupy finančních poradců či zprostředkovatelů finančních produktů mohou být signálem, že "něco není v pořádku"?
Články | redakce Peníze.CZ | 6. 10. 2006
Uteklo vám v září něco z našeho denního zpravodajství? Víte, co se událo v oblasti bankovnictví, daní, bydlení, investování a dalších? Jste si jisti, že jste nepropásli některou z povinností vůči státu? Nahlédněte do výběru zářiových událostí.