Jak přežít nástup eura?
Články | Tomáš Prouza | 1. 11. 2001 | 1 komentář
Nevíte, co vás vlastně s příchodem eura čeká? Netušíte, jak si peníze vyměnit a co udělat s těmi několika mincemi, které máte od léta v šuplíku? Poradíme vám.
Označení zdarma znamená, že je něco k dispozici bez nutnosti platit, není zde vyžadována ani jiná kompenzace. Často se jedná o produkty, slevy či jiné výhody, které například zákazník dostává zdarma k nákupu jako bonus.
Někdy je nutné splnit určité podmínky, aby osoba mohla nabízenou věc, službu či výhodu zdarma získat. Bývá to například poskytnutí e-mailu či jiného kontaktu, anebo se jedná o navázanost na další službu. Je nutné se proto dobře seznámit s podmínkami, ke kterým se při zisku věci zdarma zavazujeme.
Seřadit podle: čtenosti | chronologicky | hodnocení
Články | Tomáš Prouza | 1. 11. 2001 | 1 komentář
Nevíte, co vás vlastně s příchodem eura čeká? Netušíte, jak si peníze vyměnit a co udělat s těmi několika mincemi, které máte od léta v šuplíku? Poradíme vám.
Články | Petr Vykoukal | 26. 10. 2000
Bankování na mobilních telefonech se zatím nesetkalo s přílišným zájmem klientů. Do usedlých vod GSM Bankingu však vplul v polovině října nový žralok - GE Capital. Chce klienty k této službě přitáhnout mobilem zadarmo. Rozhodli jsme se tedy vyzkoušet, jak takové zadarmo vypadá v praxi.
Články | Dušan Hradil | 3. 5. 2001
Prodej bankovních menu v květnu zahájila GE Capital Bank. Podle zástupců banky jde o koktejly produktů namíchané přesně podle potřeb klientů. Náš pohled pod pokličku napoví, zda přináší menu něco navíc, nebo jde pouze o vnucování služeb, o které zákazníci nemají zájem.
Články | Dušan Hradil | 12. 3. 2002
Internetové bankovnictví patří k hlavním úkolům produktových manažerů českých bank. GE Capital bank vstoupila na toto pole s novým reklamním trhákem – geniálním účtem. Minule dávali mobil zdarma, dostaneme tentokrát počítač?
Články | Daniel Martinec | 17. 1. 2002
V jednom z dopisů klientům jsem se dozvěděl, že se "má banka" - Česká spořitelna - dala na cestu transformace, při které změní nejen loga a majitele, ale také chování ke klientům. A tak jsem vyrazil na pobočku. Alespoň zjistím, jak to s tou transformací vypadá.
Články | Petr Vykoukal | 26. 6. 2001
Platební či kreditní karty, které vydává banka společně s nějakou další společností jsou většinou vytvořeny s cílem usnadnit život zákazníkům a současně si je "zavázat" i pro budoucnost. Jsou však určitě i výhodou pro banky či různé karetní asociace. Aliance Paegasu s Maximem pomáhá Bank Austria Creditanstalt i při zpřísněných podmínkách pro vydání karty dosáhnout vysokého obratu bez zvýšení rizika.
Články | Petr Vykoukal | 28. 11. 2000
Provozovatelé našich mobilních sítí si pro nás připravili dárky. Některé z nich se mohou jevit jako velmi hodnotné (SIM karty zdarma, kredit navíc či hodinový hovor za tři koruny), při pohledu přes hranice se však neubráníme pocitu chudých příbuzných. Noví operátoři v sousedním Německu a Rakousku totiž rozdávájí mobilní telefony, noční hovory do vlastní sítě poskytují zdarma bez omezení jejich délky a uživatelům paušálu odpustí několik měsíčních plateb.
Články | Lukáš Půda | 8. 2. 2001
Ztráta platební karty je určitě nepříjemnou situací, v které by se nikdo nechtěl ocitnout. Pokud však už nastane, je třeba jednat rychle, aby případný "nálezce" nemohl kartu zneužít a připravit vás tak o peníze.
Články | Lukáš Půda | 21. 3. 2001
Kdo by se nesetkal v obchodě s logy platebních karet, kterými je možné nákup zaplatit? Mezi VISA, EC/MC a Maestro se však někdy zatoulá také logo červené královské koruny. Označuje místo, kde má zákazník možnost platit prostřednictvím Zaručeného šekového systému. Jen velmi málo spotřebitelů o takovém způsobu platby ví a ještě méně z nich jej využívá.
Články | Tomáš Skřivánek | 31. 10. 2001
Takový rok stavební spořitelny nepamatují. Jejich stabilní a za dlouhá léta důvěrně známé tarifní podmínky se mění. Od prvního listopadu nastávají změny u "žlutého mužíčka", rýsují se také u Hypa.
Články | Alena Urubková | 6. 12. 2001
Více než dva a čtvrt milionu českých řidičů jezdí s povinným ručením České pojišťovny a jejich počet se neustále zvyšuje. Motoristé dobře vědí, proč si Českou pojišťovnu vybrali za svého partnera: mohou se opřít o zkušenost a pevné zázemí největší pojišťovny v ČR, která jim dokáže nabídnout vždy něco navíc.
Články | Lenka Fialová | 19. 11. 2001 | 3 komentáře
"Proč mám být doma mezi pátou a šestou? Mám čas, ale proč mám čekat?" ptá se teta Nikola. "Já nebudu čekat, když mi neřekneš proč!" To víte, že jí to neprozradím, i když vám ano. Teta slaví a já jí pošlu kytku.
Články | Tomáš Prouza | 19. 7. 2001 | 1 komentář
Má-li dobrý personalista ve firmě udržet ty nejvýkonnější mozky, musí při stálém nedostatku lidí používat čím dál složitější metody. Vysoký plat již nestačí, podíl na firmě bývá tím pravým řešením.
Články | Lukáš Půda | 9. 8. 2001
Jste v zahraniční a chcete volat do České republiky? Pokud dobře nezvolíte způsob, jak telefonovat co nejlevněji, utratíte možná více, než nezbytně musíte. Aby vás hovory domů nezruinovaly, připravili jsme pro vás přehled o tom, za kolik se dá telefonovat domů z turisticky hojně navštěvovaných zemí.
Články | Michal Hazi | 18. 9. 2001 | 1 komentář
Česká spořitelna doplňuje své služby v oblasti přímého bankovnictví. Včera spustila nový produkt telefonního bankovnictví - Servis 24.
Články | Michal Hazi | 5. 4. 2001 | 1 komentář
Přímé bankovnictví šetří čas i peníze, platíte nižší poplatky a samotná služba je zdarma. To jsou výhody, které každá banka vehementně zdůrazňuje ve své reklamní kampani. Dvě z největších bank však mají pro své klienty přichystané nemilé překvapení. Přímé bankovnictví nabízejí zadarmo pouze dočasně, počítají se zavedením měsíčního paušálu na přímé komunikační kanály.
Články | Daniel Martinec | 23. 1. 2002
Zdědili jste skříň po babičce, která pamatuje alespoň druhou světovou válku? Potřebujete vybavit kancelář nebo domácnost nábytkem? Pak neváhejte navštívit některý z četných bazarů, můžete tím získat či ušetřit docela dost peněz.
Články | Dušan Hradil | 1. 3. 2002 | 1 komentář
Kdo chce zrušit běžný účet, měl by si vše dobře promyslet. Banky totiž mají pro odcházející klienty nemilé překvapení – poplatky ve výši několika stovek korun. Chcete vědět, kolik vám vaše banka naúčtuje a jak tuto částku snížit?
Články | Jaroslav Brodacký | 9. 4. 2002
Možnost levně či zadarmo telefonovat na takřka libovolné místo na světě pomocí internetu je bezesporu velmi lákavá. Co je k tomu potřeba a co tato možnost může přinést českému uživateli?
Články | Ján Rusnák | 2. 12. 2003
Vánoce jsou pro mobilní operátory vždy vhodnou příležitostí, jak získat nové zákazníky. Tak jako každý rok i letos připravili řadu speciálních novinek. Co nám tedy pod stromeček přinesou "mobilní Ježíšci"?
Platební karty | Milan K. Osvaag | 8. 6. 2007
Banky vymyslely další lákadlo na klienty: platební karty s vlastním designem. Od června si mohou podobu karty navrhnout zákazníci Komerční banky a ČSOB. Další banky se přidají za půl roku.
Články | Lenka Fialová | 12. 7. 2001
Co byste řekli tomu, že s podpisem pracovní smlouvy získáte víc než jen hromadu povinností a zodpovědnosti? Třeba auto, abyste nemuseli do práce městskou hromadnou dopravou. Byt nebo výhodně úročenou půjčku na byt. Telefon, týden dovolené navíc a zaplacenou letenku! Permanentku do posilovny a volňásky do divadla. Zaměstnanecké akcie nebo penzijní připojištění, které budou přinášet rentu, když vy sami na práci nebudete muset ani pomyslet. Sen nebo skutečnost?
Články | Lukáš Půda | 7. 3. 2001
Na trhu kreditních karet se přiostřuje. Česká pojišťovna představila nový produkt, který umožňuje bez dostatku vlastních peněz nakoupit zboží či dokonce vybrat hotovost. Nová kreditní karta se může pochlubit nejnižší úrokovou sazbou z úvěru na našem trhu.
Články | Dušan Hradil | 8. 1. 2002
Při výběru banky se vyplatí počítat, i na běžném účtu se totiž dá ušetřit. A pokud budete své peníze točit elektronicky, můžete uspořit ještě více.
Články | Petr Vykoukal | 11. 1. 2001
Ještě před rokem platilo rčení "všichni tam musíme" i o pobočkách bank, dnes se díky rostoucí nabídce služeb elektronického bankovnictví stává osobní návštěva banky spíše zbytečnou ztrátou času. Před dvanácti měsíci nabízela většina bank pouze zjištění zůstatku po telefonu a homebanking, dnes je v nabíce každé z nich alespoň jedna možnost přímé komunikace, kterou využívá každý desátý klient.
Články | Zdeněk Fekar | 12. 6. 2001 | 6 komentářů
Co by kupovaly kočky není vůbec jisté, třebaže známý reklamní slogan je jiného názoru. Vám ale předkládáme šanci nakoupit výhodně krmivo pro své domácí miláčky.
Články | Michal Hazi | 12. 4. 2001
Česká spořitelna horečnatě dokončuje svoji verzi internetového bankovnictví. V nejbližší době tento přímý kanál zpřístupní všem svým klientům. Redakce serveru Peníze.CZ již nyní přináší přehled o připravované službě a také první snímky stránek, ze kterých je možné se ke službě přihlásit.
Články | Zdeněk Fekar | 15. 5. 2001
Pijte denně, doma, v práci i ve škole. Dodržování pitného režimu zvyšuje pracovní výkonnost a šetří lidské zdraví. Pochopitelně to platí pro nealkoholické nápoje. Kde je nyní nejvýhodněji nakoupíte vám poradí čtvrtý díl našeho cenového seriálu.
Články | Filip Holba | 5. 12. 2000
"Lééétenky konkordem do Ňúú Jorkúú za devadesát tisíc!" "Péééking za deset pro dva!" "Do celého světa nejlevněji s námi!" Jako na istanbulském bazaru se můžete cítit, vkročíte-li do rozbouřených vod leteckých společností, charterů, cestovních kanceláří a vzdušného stopování. Přestože evropskou oblohu denně křižuje méně letadel než je tomu s širým nebem americkým, je dobré vědět, u jakého krámku se na velkém leteckém tržišti zastavit a jaké služby požadovat.
Penzijní fondy | Petr Fejtek | 26. 9. 2007
Penzijní připojištění je svérázné české specifikum. Má rysy životního pojištění, ale není jím. Tváří se jako pravidelné investování, ale penzijní fondy se jeho pravidly řídit nemusí a ani nemohou. Jede zkrátka podle zcela zvláštních pravidel.
Stránka 3/4