Cestovní kanceláře: Lidi si vymýšlejí reklamace
Aktuálně.cz | Kateřina Vokurková | 10. 8. 2014 | 3 komentáře
![Cestovní kanceláře: Lidi si vymýšlejí reklamace](https://js.pencdn.cz/acimage/w180/289427.jpg)
Nový občanský zákoník zavedl institut náhrady za újmu z narušené dovolené a řadu dalších novinek. Firmy hlásí první zkušenosti.
Seřadit podle: čtenosti |
chronologicky |
hodnocení
Aktuálně.cz | Kateřina Vokurková | 10. 8. 2014 | 3 komentáře
Nový občanský zákoník zavedl institut náhrady za újmu z narušené dovolené a řadu dalších novinek. Firmy hlásí první zkušenosti.
Jak na to | Petra Dlouhá | 19. 8. 2014 | 6 komentářů
Transfer z letiště trval o hodinu víc, animační program o dva dny míň, hotelu chyběla hvězdička, na pláž to byla pěkná štreka, a místo jemného písečku – kameny. Dostali jste od cestovky něco jiného, než slibovala? Reklamujte zájezd. Od letoška je to snazší než dřív. Poradíme, jak na to.