Shopsys dále rostl i přes pokles e-commerce, loni utržil 103 milionu

Protext | rubrika: Tisková zpráva | 24. 8. 2023
Shopsys dále rostl i přes pokles e-commerce, loni utržil 103 milionu

Zdroj: Protext

Praha 24. srpna 2023 (PROTEXT) - Společnost Shopsys, leader pro tvorbu e-shopů pro největší hráče na českém trhu, utržila 103 milionů, čímž zaznamenala meziroční růst v podobě 7 % a potvrdila tím svůj nepřetržitý růst, který trvá již šest let po sobě. Za tímto výsledkem stojí kombinace stabilního portfolia stávajících klientů společně se spuštěním 3 velkých projektů a investováním do moderních technologií.

Česká e-shopová scéna se pomalu vrací k přirozenému růstu. Očekávaná obnova k rozvoji české e-commerce se ve druhém čtvrtletí letošního roku sice ještě plnohodnotně neprojevila, nicméně několik kvartálů trvající pokles se již začíná obracet.

Podle zjištění nákupního rádce, portálu Heureka.cz, se obrat české e-commerce ve druhém čtvrtletí roku 2023 zastavil na minus 8 procentech oproti předchozímu roku. V porovnání s předchozím kvartálem se však jedná o zlepšení. Pro doplnění dle společnosti Heureka Group zaznamenala v Q1 česká e-commerce meziroční pokles o 13 %. "Nehledě na to, jestli aktuálně trh s e-commerce stoupá či klesá, udržuje si naše společnost přibližně dvacetiprocentní náskok nad tempem růstu trhu po dobu již šesti let," uvádí Matěj Kapošváry, CEO společnosti Shopsys a dodává: "Za těmito výsledky stojí nejen stabilní portfolio našich stálých klientů, ale i nové projekty, které jsme letos spustili“ doplňuje Kapošváry.

Tržby společnosti Shopsys vzrostly meziročně z 98,5 na 103 milionů a výsledný zisk, vyjádřený ukazatelem EBIT (před daněmi a odpisy), dosáhl hodnoty 5,2 milionů. Pro porovnání, zatímco česká e-commerce za posledních pět let rostla o 46 % ze 135 na 197 miliard, tak tržby společnosti Shopsys překonaly dvojnásobný růst, a to konkrétně o 129 % ze 45 na 103 milionů korun.

Společnost v rámci fiskálního roku 2023 spustila hned 3 nové projekty - omnichannel řešení pro Tescomu, jeden velkoobchodní e-shop a také e-shop výrobce prodávající zboží do více než 200 zemí světa. "Všechny tyto projekty jsou navíc nově postavené na javascriptové technologii React. Přechod na tuto moderní technologii, jež používají i velké světové značky jako např. Facebook, Netflix nebo Instagram, výrazně zlepšuje zákaznickou zkušenost uživatelů a otevírá možnosti v rozvoji nových prodejních kanálů, čímž našim klientům přináší novou konkurenční výhodu," popisuje inovace v Shopsysu jeho projektový ředitel Václav Macíček.

Mimo jiné se společnosti Shopsys také podařilo navázat novou spolupráci s největším českým prodejcem podlahových krytin, společností BRENO. "Tato společnost plánuje kompletní digitální transformaci jejich prodejů. Kromě nového B2C a B2B řešení budeme v rámci omnichannel prodeje řešit i digitalizaci nákupního zážitku na prodejnách," přibližuje velké ambice tohoto reailového lídra Kapošváry.

Shopsys momentálně navíc soustředí značnou část svých kapacit na rozšíření svých služeb napříč trhem. "Pracujeme na tom, aby naše služby byly dostupnější i pro středně velké e-shopy. Chceme zužitkovat naše zkušenosti a know-how, jež máme s velkými e-shopy, abychom jim pomohli dosáhnout úspěchu," uzavírá Kapošváry.

Společnost Shopsys pomáhá předním B2B i B2C hráčům digitalizovat jejich prodeje a uspět v omnichannel světě. Pro své zákazníky je spolehlivým full-service e-commerce partnerem s nejlepšími technologiemi a mnohaletým know-how. Mezi největší klienty, o které se stará přes 70 IT odborníků, patří Tescoma, SCONTO Nábytek, Mountfield, Bushman, Démos, B2B Partner, Office Depot nebo Agátin svět.

„Články označené PROTEXT přebíráme ze stejnojmenné služby agentury ČTK, nejsou součástí redakčního obsahu webu Peníze.cz. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a nese odpovědnost za její obsah. ČTK v podmínkách služby uvádí, že nezveřejní informace, které by byly v rozporu se zákonem nebo by mohly být způsobilé porušit práva třetích osob na ochranu osobnosti, případně jiná zákonem chráněná práva třetích osob.“

Srovnávat se vyplatí

Srovnávat se vyplatí

Kalkulátor.cz je srovnávač, který lidem šetří peníze ve světě energií, pojištění, telekomunikací a financí. My počítáme, vy šetříte.

Sdílejte článek, než ho smažem

Další tiskové zprávy

Rekonstrukce ostravského „mrakodrapu“ může začít

Rekonstrukce ostravského „mrakodrapu“ může začít

Ostrava 19. července 2024 (PROTEXT) - Významným milníkem architektury v Ostravě je záchrana ikonického „mrakodrapu“ na Ostrčilově ulici. Dům podstoupí komplexní rekonstrukci pod taktovkou... celý článek

Vital Strategies: Mezinárodní olympijský výbor vyzván k ukončení sponzoringu prodejci slazených nápojů

Paříž 19. července 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Přední globální odborníci a aktivisté v oblasti zdraví vyzývají k celosvětovému ukončení sponzoringu sportovních akcí výrobci slazených... celý článek

Ceny nemovitostí zase rostou. Hypotéky sice klesají, ale nestojí to za řeč.

Ceny nemovitostí zase rostou. Hypotéky sice klesají, ale nestojí to za řeč.

Praha 18. července 2024 (PROTEXT) - Počátkem roku lidé čekali další mírný pokles cen nemovitostí a zároveň pokles cen hypoték. Řada lidí si proto říkala, zda koupit byt hned, nebo až... celý článek

Bybit rozšiřuje nabídku spotových párů v EUR o zajímavý dárek v podobě 25.000 USDT

Bybit rozšiřuje nabídku spotových párů v EUR o zajímavý dárek v podobě 25.000 USDT

Dubaj (SAE) 18. července 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Bybit, druhá největší burza s kryptoměnami na světě podle objemu obchodů, s potěšením oznamuje spuštění 12 nových spotových párů... celý článek

WINNEE otevírá novou kapitolu české ekonomiky: posílí roli žen v clean-tech oborech

WINNEE otevírá novou kapitolu české ekonomiky: posílí roli žen v clean-tech oborech

Praha 18. července 2024 (PROTEXT) - Česko čelí výzvě v proměně technických oborů spojených s dekarbonizací. Podstatnou roli v ní mohou hrát ženy jako klíčová posila technologického... celý článek

Partners Financial Services