Spolupráce LiveRamp a Yahoo oslovnapříč celým reklamním systémem

Protext | rubrika: Tisková zpráva | 17. 10. 2023

New York (USA) 17. října 2023 (PROTEXT/BusinessWire) - Spolupráce společností LiveRamp a Yahoo na rozšíření možností oslovení napříč celým reklamním systémem Vydavatelé, obchodníci a další subjekty budou mít po vyslání nového signálu lepší propojení. LiveRamp (NYSE: RAMP), přední datová kooperativní platforma, a společnost Yahoo dnes oznámily rozšíření partnerství s cílem rozšířit adresovatelnost a zvýšit dosah a interoperabilitu v rámci reklamního systému. Díky tomuto partnerství budou moci vydavatelé, kteří využívají službu Authenticated Traffic Solution(ATS) společnosti LiveRamp, nyní využívat výhod řešení pro identifikaci bez použití cookies, Yahoo ConnectID, a zpřístupnit tak další adresovatelnou poptávku. Značky, které využívají službu Yahoo DSP, mohou dále zvýšit svůj dosah prostřednictvím služby Yahoo ConnectID, která využívá výhod služby RampID a rozšířeného rozsahu řešení ověřeného provozu (Authenticated Traffic Solution, ATS) společnosti LiveRamp. Služba Yahoo ConnectID je založena na přímých spotřebitelských vztazích s téměř 200 miliony ověřených uživatelů v USA, což umožňuje adresovatelný inventář napříč všemi vlastněnými a provozovanými vlastnostmi společnosti Yahoo a tisíci dalších domén vydavatelů. Řešení RampID a LiveRamp Authenticated Traffic Solution podporují přístup společnosti LiveRamp k identitě založený na osobách, který umožňuje ověřenou adresovatelnost v prohlížečích, mobilních zařízeních a CTV, a to ve velkém měřítku ve stovkách destinací. Klienti budou moci rozvíjet hlubší vztahy se zákazníky, vytvářet hodnotu v průběhu celé zákaznické cesty a udržet si kontrolu nad daty. Vydavatelé, kteří přijali řešení ATS společnosti LiveRamp, se budou moci s minimálním úsilím integrovat s Yahoo ConnectID a lépe tak zpeněžit svou adresovatelnou nabídku. S platformou LiveRamp již spolupracuje více než 450 značek, které využívají svá data první strany k personalizaci zkušeností spotřebitelů. Vydavatelé a obchodníci mohou z tohoto partnerství těžit bez jakékoli další konfigurace nebo zdrojů pro ověřené cílové skupiny ve velkém měřítku a poskytovat přizpůsobené zážitky všude tam, kde je to potřeba. Vydavatelé by měli očekávat zvýšenou monetizaci svého autentizovaného inventáře prostřednictvím řešení Authenticated Traffic Solution, protože Yahoo ConnectID bude nyní k dispozici jako identifikátor. Dále budou mít marketéři, kteří hledají řešení po ztrátě signálu, zvýšený dosah ověřených uživatelů u vydavatelů, kteří přijali RampID a/nebo Yahoo ConnectID prostřednictvím Yahoo DSP. "Pevně věříme v ověřenou adresovatelnost a toto partnerství umožňuje větší dosah, který přetrvá i po ztrátě signálu třetích stran,“ řekla Elizabeth Herbst-Brady, ředitelka pro příjmy ve společnosti Yahoo. "Usnadňujeme obchodníkům a vydavatelům využívání těchto řešení a maximalizaci výsledků a zároveň podporujeme plynulejší transakce po celém otevřeném webu.“ "Společnost Yahoo je silným zastáncem ověřené identity a propojení, které ve spolupráci s ní umožňujeme v rámci jejího DSP a Yahoo ConnectID, pomůže obchodníkům vytvořit lepší post-signální svět než dnes,“ řekl Travis Clinger, SVP, Activations and Addressability, LiveRamp. "Obchodníci a vydavatelé mají nyní ještě větší flexibilitu při zapojování, personalizaci a měření zákaznické cesty.“ O společnosti LiveRamp LiveRamp je platforma pro spolupráci v oblasti dat, kterou si vybírají nejinovativnější společnosti na světě. LiveRamp, průkopník v oblasti ochrany soukromí spotřebitelů, etiky dat a základní identity, nastavuje nový standard pro vytváření propojeného pohledu na zákazníka s bezkonkurenční jednoznačností a kontextem a zároveň chrání cennou značku a důvěru spotřebitelů. LiveRamp nabízí naprostou flexibilitu spolupráce bez ohledu na to, kde se data nacházejí, a podporuje tak nejrůznější případy využití dat – uvnitř organizací, mezi značkami i v rámci své přední celosvětové sítě prvotřídních partnerů. Stovky světových inovátorů, od kultovních spotřebitelských značek a technologických gigantů až po banky, maloobchodníky a lídry ve zdravotnictví, se obracejí na společnost LiveRamp, aby vybudovali trvalou hodnotu značky a podnikání prohloubením zapojení a loajality zákazníků, aktivací nových partnerství a maximalizací hodnoty svých dat první strany, přičemž zůstávají na špici rychle se vyvíjejících požadavků na dodržování předpisů a ochranu osobních údajů. Společnost LiveRamp sídlí v San Franciscu v Kalifornii a má pobočky po celém světě. Více informací získáte na stránkách LiveRamp.com. O společnosti Yahoo Společnost Yahoo oslovuje téměř 900 milionů lidí na celém světě a přináší jim bližší informace o financích, sportu, nakupování, hrách a novinkách – prostřednictvím důvěryhodných produktů, obsahu a technologií, které jim pomáhají v každodenním životě. Partnerům poskytujeme komplexní platformu pro firmy, která jim umožňuje posílit růst a navázat smysluplnější vazby v oblasti reklamy, vyhledávání a médií. Pro více informací navštivte yahooinc.com. Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy. Zdrojovou verzi najdete na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20231016455520/cs/ Kontakt Michelle Millsap pr@liveramp.com Zdroj: LiveRamp PROTEXT

„Články označené PROTEXT přebíráme ze stejnojmenné služby agentury ČTK, nejsou součástí redakčního obsahu webu Peníze.cz. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a nese odpovědnost za její obsah. ČTK v podmínkách služby uvádí, že nezveřejní informace, které by byly v rozporu se zákonem nebo by mohly být způsobilé porušit práva třetích osob na ochranu osobnosti, případně jiná zákonem chráněná práva třetích osob.“

Penzijko s finančním bonusem

Penzijko s finančním bonusem

Založte si penzijko Conseq a získejte nejen státní příspěvky a daňovou úsporu, ale i bonus pro věrné klienty.

Sdílejte článek, než ho smažem

Další tiskové zprávy

Rekonstrukce ostravského „mrakodrapu“ může začít

Rekonstrukce ostravského „mrakodrapu“ může začít

Ostrava 19. července 2024 (PROTEXT) - Významným milníkem architektury v Ostravě je záchrana ikonického „mrakodrapu“ na Ostrčilově ulici. Dům podstoupí komplexní rekonstrukci pod taktovkou... celý článek

Vital Strategies: Mezinárodní olympijský výbor vyzván k ukončení sponzoringu prodejci slazených nápojů

Paříž 19. července 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Přední globální odborníci a aktivisté v oblasti zdraví vyzývají k celosvětovému ukončení sponzoringu sportovních akcí výrobci slazených... celý článek

Ceny nemovitostí zase rostou. Hypotéky sice klesají, ale nestojí to za řeč.

Ceny nemovitostí zase rostou. Hypotéky sice klesají, ale nestojí to za řeč.

Praha 18. července 2024 (PROTEXT) - Počátkem roku lidé čekali další mírný pokles cen nemovitostí a zároveň pokles cen hypoték. Řada lidí si proto říkala, zda koupit byt hned, nebo až... celý článek

Bybit rozšiřuje nabídku spotových párů v EUR o zajímavý dárek v podobě 25.000 USDT

Bybit rozšiřuje nabídku spotových párů v EUR o zajímavý dárek v podobě 25.000 USDT

Dubaj (SAE) 18. července 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Bybit, druhá největší burza s kryptoměnami na světě podle objemu obchodů, s potěšením oznamuje spuštění 12 nových spotových párů... celý článek

WINNEE otevírá novou kapitolu české ekonomiky: posílí roli žen v clean-tech oborech

WINNEE otevírá novou kapitolu české ekonomiky: posílí roli žen v clean-tech oborech

Praha 18. července 2024 (PROTEXT) - Česko čelí výzvě v proměně technických oborů spojených s dekarbonizací. Podstatnou roli v ní mohou hrát ženy jako klíčová posila technologického... celý článek

Partners Financial Services