L'Oréal Groupe představuje na veletrhu CES® 2024 AirLight Pro, průlomový profesionální vysoušeč vlasů, který se stará o vlasy i o planetu

Protext | rubrika: Tisková zpráva | 10. 1. 2024
L'Oréal Groupe představuje na veletrhu CES® 2024 AirLight Pro, průlomový profesionální vysoušeč vlasů, který se stará o vlasy i o planetu

Zdroj: Protext

Las Vegas (USA) 9. ledna 2024 (PROTEX) - CEO Nicolas Hieronimus odhalil technologii oceněnou na veletrhu CES® 2024 při hlavním úvodním projevu, který byl vůbec prvním v historii od kosmetické společnosti.

L'Oréal Groupe dnes na veletrhu CES® 2024 představil novou generaci vysoušeče vlasů, který byl navržen ve spolupráci s profesionálními stylisty pro profesionály i domácí použití: AirLight Pro. Fén AirLight Pro, vyvinutý ve spolupráci se Zuvi, hardwarovou startupovou společností založenou dronovými inženýry a předními vědci, využívá kombinaci technologie infračerveného světla a větru k péči o vlasy, které jsou poté vizuálně hladší a hydratované[1] a zároveň k rychlejšímu vysoušení vlasů[2] s optimalizovaným tepelným tokem pro více typů vlasů a s až o 31 % nižší spotřebou energie[3] .

Nicolas Hieronimus, generální ředitel L'Oréal Groupe, během svého dopoledního úvodního projevu v Palazzo Ballroom v hotelu Venetian v Las Vegas v Nevadě odhalil technologii oceněnou na veletrhu CES® 2024 za inovace a podrobně popsal strategické investice společnosti v oblasti Beauty Tech.

“Již 115 let L'Oréal využívá vědu k inovacím a poskytuje zákazníkům nezapomenutelné zážitky z krásy, které naplňují jejich individuální aspirace v oblasti beauty. S produktem AirLight Pro ve spolupráci se společností Zuvi dokazujeme, že technologie může zlepšit estetický výkon, pečovat o různé potřeby vlasů a snížit její dopad na životní prostředí. To je budoucnost krásy, kterou chceme vytvořit.”

Nový AirLight Pro

Společnost L'Oréal, expert ve vědě a průmyslu v oblasti vlasové péče od buněčné úrovně až po vlasové vlákno každého typu vlasů (kudrnatých, rovných i vlnitých), navázala spolupráci s hardwarovým startupem Zuvi, aby vyvinuli a dodali profesionálům v oblasti kosmetiky a následně zákazníkům po celém světě nástroj nové generace pro vysoušení vlasů, který se zaměřuje na péči o vlasy prostřednictvím průlomové technologie.

"Posláním startupu Zuvi je zanechat svět lepším, než jak jsme ho našli, a to prostřednictvím převratných technologií a inovací pro budoucnost," říká Mingyu Wang, zakladatel a generální ředitel společnosti Zuvi."Díky našim zkušenostem v oblasti optiky, aerodynamiky a designu spotřební elektroniky jsme vytvořili výjimečný produkt. Jsme nesmírně hrdí na práci, kterou jsme doposud odvedli, a nyní na to, že máme partnera, jako je L'Oréal, společnost s více než 100letou zkušeností v oblasti krásy a péče o vlasy, který naše produkty posune na další úroveň. Společně vytváříme a budeme vytvářet převratné kosmetické technologie."

Hardwarový startup Zuvi použil ve fénu na vlasy patentovanou technologii LightCare™ a vyvinul první generaci vysoušeče na vlasy, který využívá infračervené světlo a vítr s vysokou rychlostí k účinnému vysoušení vody z povrchu vlasů, což zanechává vnitřní vlhkost ve vlasových vláknech.

Na špičkovém průmyslovém designu fénu AirLight Pro spolupracoval tým více než 100 inženýrů, designérů, kadeřníků a vědců z divize výzkumu a inovací L'Oréal a startupu Zuvi, kteří vyvinuli profesionální nástroj pro vysoušení vlasů, jenž překonává bariéry výkonu.

AirLight Pro přináší až o 33 % hydratovanější vlasy[4], až o 59 % opticky hladší vlasy[5], rychlejší dobu vysoušení a zdokonalený uživatelský zážitek na základě zpětné vazby od předních profesionálních kadeřníků. Je také schopen zajistit až o 31 % nižší spotřebu energie[6].

Na rozdíl od běžných nahřívacích vysoušečů vlasů s pouhými topnými spirálami je AirLight Pro vybaven speciálním 17lopatkovým vysokorychlostním motorem a patentovanou[7] infračervenou technologií poháněnou wolfram-halogenovými žárovkami určenou pro rychlé vysoušení vlasů bez nadměrného tepla. Díky účinnému vysoušení vody z povrchu vlasů zůstává ve vlasových vláknech vnitřní vlhkost, což má za výslede hladké a lesklé vlasy.

Fén AirLight Pro, který L'Oréal testoval na více než 500 lidech s různými typy vlasů, je navržen tak, aby se přizpůsobil potřebám konkrétního uživatele. Hardware, firmware a aplikace fungují naprosto plynule a umožňují každému uživateli přizpůsobit nastavení svým individuálním potřebám.

"Již více než dekádu vytváří L'Oréal Research and Innovation novou vědu o kráse založenou na technologiích: Augmented Beauty. Technologie, která skutečně odpovídá na odvěké potřeby zákazníků s bezkonkurenčními výsledky," uvedla Barbara Lavernos, Deputy CEO Research, Innovation and Technology v L'Oréal. "AirLight Pro s více než 150 registrovanými patenty dokonale ztělesňuje tento průlom v oblasti krásy tím, že poprvé přináší řešení pro vysoušení, které zároveň pečuje o vlasy i o planetu."

L'Oréal provedl menšinovou investici do startupu Zuvi prostřednictvím svého firemního rozvojového fondu BOLD Business Opportunities for L'Oréal Development.

AirLight Pro bude v roce 2024 uveden na trh ve Spojených státech pod profesionální značkou L'Oréal Professionnel, a to jak pro profesionály, tak pro běžné uživatele.

"Jako historický lídr značky a důvěryhodný partner kadeřníků od roku 1909 L'Oréal Professionnel vždy pozvedal profesionální odvětví průkopnickými inovacemi," uvedla Anne Machet, generální ředitelka L'Oréal Professionnel. "Jsme nadšeni, že můžeme spolupracovat se společností Zuvi a vynalézt novou generaci fénů na vlasy. AirLight Pro, poháněný infračerveným světlem, nabízí vynikající profesionální výkon pro všechny typy vlasů, a to při výrazně nižší spotřebě energie. Nový dokonalý společník pro všechny vlasové stylisty!"

Poznámka: Zahrnuté statistiky vycházejí z claimových studií provedených s AirLight Pro v Evropské unii.

 

O společnosti L’Oréal

Již více než 110 let má společnost L’Oréal jako přední hráč na světovém trhu s kosmetikou jediný cíl: plnit přání v oblasti kosmetiky spotřebitelům na celém světě. Cílem naší tvorby je krása, která hýbe světem, a tento záměr rovněž definuje, jak k této oblasti přistupujeme: inkluzivně, eticky a velkoryse, vždy s ohledem na sociální otázky a udržitelnost životního prostředí. Díky širokému portfoliu 35 mezinárodních značek a ambiciózním závazkům v oblasti udržitelnosti nabízíme v programu L’Oréal pro budoucnost každému na celém světě to nejlepší z hlediska kvality, účinnosti, bezpečnosti, jakož i z hlediska korektního a odpovědného přístupu, a zároveň oslavujeme krásu v její nekonečné rozmanitosti. V roce 2021 dosáhla skupina se svými 85 400 oddanými zaměstnanci, vyváženou geografickou působností a prodejem napříč všemi distribučními sítěmi (e-commerce, hromadný trh, obchodní domy, lékárny, kadeřnické salony, značkový maloobchodní prodej a maloobchodní prodej v oblasti cestovního ruchu) tržeb ve výši 32,28 miliardy eur. Skupina disponuje 20 výzkumnými centry v 11 zemích světa a týmem odborníků v oblasti výzkumu a inovací, který čítá více než 4 000 vědců a 3 000 technologických odborníků, díky nimž se společnost L’Oréal zaměřuje na vývoj kosmetiky budoucnosti a na to, aby se stala lídrem v oblasti Beauty Tech.

Více informací naleznete na https://www.loreal.com/en/mediaroom

O L’Oréal Professionnel

L'Oréal Professionnel nabízí profesionální expertízu v oblasti krásy na základě více než 110 let znalostí a podpory kadeřnického odvětví. Historicky přední světová profesionální značka pro kadeřníky spolupracuje s 1,5 milionu kadeřníků a prostřednictvím více než 300 000 kadeřnických salonů. Její doplňkové široké portfolio tvoří kompletní řady péče o vlasy zaměřené na všechny typy vlasů, profesionální barvení a melíry, jakož i rozšířené kosmetické technické příslušenství.

V rámci ambiciózních závazků k udržitelnosti, které vyplývají z programu L'Oréal pro budoucnost, nabízí L'Oréal Professionnel v 66 zemích světa to nejlepší z hlediska vědy, kvality, účinnosti a odpovědnosti. Značka se prodává prostřednictvím online a offline kanálů (kadeřnické salony, maloobchodní prodejci a e-shop).

Více informací na https://www.lorealprofessionnel.com/int

###

[1] Instrumentální test ve srovnání s přirozeně vysušenými vlasy

[2] Srovnání se stejným vysoušečem vlasů bez infračerveného světla

[3] Instrumentální test, porovnání s předními prémiovými vysoušeči vlasů

[4] Instrumentální test ve srovnání s přirozeně vysušenými vlasy

[5] Instrumentální test ve srovnání s přirozeně vysušenými vlasy

[6] Instrumentální test ve srovnání s předními prémiovými vysoušeči vlasů

[7] Patent v USA

 

Sledujte nás na LinkedInu @L’Oréal

Sledujte nás na Instagramu @lorealgroupe

www.loreal.com

 

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

 

„Články označené PROTEXT přebíráme ze stejnojmenné služby agentury ČTK, nejsou součástí redakčního obsahu webu Peníze.cz. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a nese odpovědnost za její obsah. ČTK v podmínkách služby uvádí, že nezveřejní informace, které by byly v rozporu se zákonem nebo by mohly být způsobilé porušit práva třetích osob na ochranu osobnosti, případně jiná zákonem chráněná práva třetích osob.“

Penzijko s finančním bonusem

Penzijko s finančním bonusem

Založte si penzijko Conseq a získejte nejen státní příspěvky a daňovou úsporu, ale i bonus pro věrné klienty.

Sdílejte článek, než ho smažem

Další tiskové zprávy

Rekonstrukce ostravského „mrakodrapu“ může začít

Rekonstrukce ostravského „mrakodrapu“ může začít

Ostrava 19. července 2024 (PROTEXT) - Významným milníkem architektury v Ostravě je záchrana ikonického „mrakodrapu“ na Ostrčilově ulici. Dům podstoupí komplexní rekonstrukci pod taktovkou... celý článek

Vital Strategies: Mezinárodní olympijský výbor vyzván k ukončení sponzoringu prodejci slazených nápojů

Paříž 19. července 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Přední globální odborníci a aktivisté v oblasti zdraví vyzývají k celosvětovému ukončení sponzoringu sportovních akcí výrobci slazených... celý článek

Ceny nemovitostí zase rostou. Hypotéky sice klesají, ale nestojí to za řeč.

Ceny nemovitostí zase rostou. Hypotéky sice klesají, ale nestojí to za řeč.

Praha 18. července 2024 (PROTEXT) - Počátkem roku lidé čekali další mírný pokles cen nemovitostí a zároveň pokles cen hypoték. Řada lidí si proto říkala, zda koupit byt hned, nebo až... celý článek

Bybit rozšiřuje nabídku spotových párů v EUR o zajímavý dárek v podobě 25.000 USDT

Bybit rozšiřuje nabídku spotových párů v EUR o zajímavý dárek v podobě 25.000 USDT

Dubaj (SAE) 18. července 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Bybit, druhá největší burza s kryptoměnami na světě podle objemu obchodů, s potěšením oznamuje spuštění 12 nových spotových párů... celý článek

WINNEE otevírá novou kapitolu české ekonomiky: posílí roli žen v clean-tech oborech

WINNEE otevírá novou kapitolu české ekonomiky: posílí roli žen v clean-tech oborech

Praha 18. července 2024 (PROTEXT) - Česko čelí výzvě v proměně technických oborů spojených s dekarbonizací. Podstatnou roli v ní mohou hrát ženy jako klíčová posila technologického... celý článek

Partners Financial Services