Předseda představenstva Hisense Group Jia Shaoqian na Davosu 2024

Protext | rubrika: Tisková zpráva | 21. 1. 2024

Davos (Švýcarsko) 21. ledna 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Předseda představenstva Jia Shaoqian na Davosu 2024: Značka Hisense zůstává zaměřena na globalizaci a připravena dosáhnout úspěchu v nejistém světě

Předseda představenstva společnosti Hisense Group Jia Shaoqian byl nedávno přizván k účasti na 54. výročním zasedání Světového ekonomického fóra ve švýcarském Davosu. Letošní fórum se zaměřilo na aktuální téma „Obnovení důvěry v budoucnost" a na to, jak do celosvětového úsilí o oživení a obnovu vrátit jistotu. Pan Jia zastupoval skupinu Hisense na řadě událostí, včetně diskuse na téma „Restart růstu v Číně", a přednesl projev na galavečeru „Čínská noc". Prostřednictvím odborných diskusí a setkání s mezinárodními lídry z oblasti obchodu, vlády a dalších se podělil o vizi a strategie společnosti Hisense pro další inovace a úspěchy na globální scéně.

„Globalizace je všeobecným trendem. Ať už jsou dnes výzvy jakékoli, budoucnosti se neobáváme," vysvětlil pan Jia na „Čínském fóru udržitelného růstu". S transformací a modernizací špičkových průmyslových odvětví se stále více globálních společností přiklání k pokročilým technologiím. V důsledku toho jsou výrobky nižší třídy nahrazovány alternativami střední a vyšší třídy, což je trend, který se shoduje i s trajektorií společnosti Hisense.

Pro rok 2023 vykázala společnost Hisense dvouciferný růst tržeb i zisku, přičemž nárůst se výrazně projevil v Číně i na různých mezinárodních trzích.

Odvětví domácích spotřebičů je v globálním měřítku vysoce konkurenční. Do značné míry se opírá o integrovaný systém zahrnující výzkum a vývoj, výrobu, marketing a dodavatelské řetězce. Velké značky tudíž mají značný celosvětový dosah. Aby společnost Hisense prosperovala i na mezinárodní úrovni, lokalizuje tyto funkce prostřednictvím jednotného přístupu k výrobě, marketingu a výzkumu a vývoji. Tímto přístupem pak zároveň rozvíjí spolupráci přesahující hranice jednotlivých států.

Pan Jia uvedl: „Bez ohledu na jejich státní příslušnost je důležité, aby podniky respektovaly místní kulturu, společenské normy, chování spotřebitelů a postupy výzkumu a vývoje všude, kde působí. V duchu tohoto pravidla společnost Hisense již tradičně poskytuje pracovní místa, plní ekonomické povinnosti i své společenské závazky. V případě místních akvizic je třeba respektovat původní značku a transformovat ji tak, aby se zvýšila životaschopnost provozu."

V současné době společnost Hisense provozuje 34 průmyslových parků, 25 výzkumných a vývojových center a 66 zahraničních společností po celém světě. Předpokládá se, že její tržby za rok 2023 přesáhnou 200 miliard jüanů, přičemž zahraniční trhy se na celkových tržbách skupiny budou podílet více než 42 %. Prostřednictvím svých regionálních center se společnost Hisense snaží důkladně porozumět potřebám místních spotřebitelů a vyvíjet špičkové, maximálně kvalitní produkty na míru jednotlivým trhům.

Její rozsáhlá globální síť přitom zajišťuje vzájemnou podporu v oblasti řízení dodavatelského řetězce, obratu zásob a dodacích cyklů. Tím se výrazně snižují logistické náklady, spotřeba zdrojů i emise.

Skutečná lokalizace však vyžaduje čas a trpělivost, nejen slogany. Čínské podniky musí při své globální integraci přistupovat k různým kulturám s tolerancí a vzájemným porozuměním. V tomto ohledu je otevřená spolupráce zásadní podmínkou obnovení důvěry v proměnlivém konkurenčním prostředí.

„V budoucnost globalizace máme neochvějnou důvěru. Jakkoli má náš svět své regionální, jazykové a kulturní rozdíly, lidská touha po lepším životě, snaha o prosperitu a touha po rovnoprávných vztazích a přátelství jsou poutem, které nás všechny spojuje," uzavřel pan Jia.

Trvalou výzvou při revitalizaci globální ekonomiky zůstává nalezení rovnováhy mezi růstem a inovacemi, inkluzivitou a udržitelností. Společnost Hisense je připravena konstruktivně se zapojit do mezinárodní soutěže i spolupráce v duchu zásad ESG. I nadále přitom bude usilovat o snižování své uhlíkové stopy, zvyšování podílu recyklovatelných materiálů ve svých domácích spotřebičích a prosazování pozitivních změn ve světě.

O společnosti Hisense

Hisense je přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky. Její portfolio zahrnuje multimediální produkty (se zaměřením na chytré televizory), domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie. V současnosti působí společnost Hisense ve více než 160 zemích.

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2321650/Hisense_Chairman_Jia_Shaoqian_Davos_2024.jpg Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2321651/Hisense_cutting_edge_products.jpg

Kontakt: Lu SUN, sunlu3@hisense.com

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

PROTEXT

„Články označené PROTEXT přebíráme ze stejnojmenné služby agentury ČTK, nejsou součástí redakčního obsahu webu Peníze.cz. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a nese odpovědnost za její obsah. ČTK v podmínkách služby uvádí, že nezveřejní informace, které by byly v rozporu se zákonem nebo by mohly být způsobilé porušit práva třetích osob na ochranu osobnosti, případně jiná zákonem chráněná práva třetích osob.“

Penzijko s finančním bonusem

Penzijko s finančním bonusem

Založte si penzijko Conseq a získejte nejen státní příspěvky a daňovou úsporu, ale i bonus pro věrné klienty.

Sdílejte článek, než ho smažem

Další tiskové zprávy

Ceny nemovitostí zase rostou. Hypotéky sice klesají, ale nestojí to za řeč.

Ceny nemovitostí zase rostou. Hypotéky sice klesají, ale nestojí to za řeč.

Praha 18. července 2024 (PROTEXT) - Počátkem roku lidé čekali další mírný pokles cen nemovitostí a zároveň pokles cen hypoték. Řada lidí si proto říkala, zda koupit byt hned, nebo až... celý článek

Bybit rozšiřuje nabídku spotových párů v EUR o zajímavý dárek v podobě 25.000 USDT

Bybit rozšiřuje nabídku spotových párů v EUR o zajímavý dárek v podobě 25.000 USDT

Dubaj (SAE) 18. července 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Bybit, druhá největší burza s kryptoměnami na světě podle objemu obchodů, s potěšením oznamuje spuštění 12 nových spotových párů... celý článek

WINNEE otevírá novou kapitolu české ekonomiky: posílí roli žen v clean-tech oborech

WINNEE otevírá novou kapitolu české ekonomiky: posílí roli žen v clean-tech oborech

Praha 18. července 2024 (PROTEXT) - Česko čelí výzvě v proměně technických oborů spojených s dekarbonizací. Podstatnou roli v ní mohou hrát ženy jako klíčová posila technologického... celý článek

Kaspersky varuje: riziko zneužití nahých snímků roste

Kaspersky varuje: riziko zneužití nahých snímků roste

Praha 18. července 2024 (PROTEXT) - Celosvětová studie společnosti Kaspersky odhalila zásadní změny postojů a nepsaných pravidel společenských a romantických interakcí v digitálním... celý článek

Senzoor představuje inovované SOS tlačítko s detekcí pádu a přesnou lokalizací

Senzoor představuje inovované SOS tlačítko s detekcí pádu a přesnou lokalizací

Brno 18. července 2024 (PROTEXT) - Senzoor, český lídr ve vývoji IoT technologií, přináší na trh inovovanou verzi svého SOS tlačítka, určeného pro ochranu osob. Společnost v současnosti... celý článek

Partners Financial Services