Jan Koller se stal ambasadorem značky Hisense pro rok 2024

Protext | rubrika: Tisková zpráva | 1. 2. 2024
Jan Koller se stal ambasadorem značky Hisense pro rok 2024

Zdroj: Protext

Praha 1. února 2024 (PROTEXT) - Technologická značka Hisense a Jan Koller, legendární český fotbalista, útočník a rekordman v počtu vstřelených gólů za českou národní reprezentaci, spolu vytvořili hvězdnou dvojici. Na toto spojení se můžete těšit nejen v rámci blížícího se ME ve fotbalu EURO 2024, ale i v další komunikaci Hisense v průběhu celého roku 2024.

Globální technologická značka Hisense a uznávaný výrobce inovativní elektroniky a chytrých domácích spotřebičů je hrdým oficiálním sponzorem blížícího se Mistrovství Evropy ve fotbale – UEFA EURO 2024. Hisense neustále přináší technologické inovace a kvalitní produkty, které zlepšují život lidí po celém světě. Sportovní marketing je přitom podstatnou součástí globální strategie této značky s přítomností ve více než 160 zemích světa. Pro Hisense v České republice tak byl Jan Koller se svým nezapomenutelným výkonem na fotbalovém hřišti i silným lidským příběhem jasnou volbou.

"Jsme nadšeni, že můžeme uvítat Jana Kollera jako ambasadora značky Hisense pro rok 2024. Jan Koller nejenže reprezentuje výjimečný talent na fotbalovém poli, ale sdílí také naše hodnoty spojené s inovacemi, vůlí vyhrávat a vášní pro sport. Těšíme se na spolupráci s ním a věříme, že toto partnerství posílí naši pozici jako lídra v oblasti elektroniky a domácích spotřebičů,” říká Markéta Haraldsson, brand manažerka značky Hisense v ČR a SR.

Profesionální kariéra Jana Kollera je spojená s úspěšnými angažmá v klubech jako AC Sparta Praha, RSC Anderlecht, Borussia Dortmund, a mnoha dalšími. Jan Koller bude nejen tváří značky Hisense, ale také se aktivně zapojí do celé marketingové kampaně spojené EURO 2024, jehož je Hisense hlavním sponzorem.

Silná komunikace zahrnuje účast Jana Kollera jako hlavní tváře pro outdoorovou kampaň, silnou online kampaň a komunikaci s fanoušky na sociálních sítích. Jan Koller se v rámci plánovaných aktivit zapojí i do akcí na vybraných zápasech přímo na ME, spolupráce zahrnuje i propojení s Planeo Cup Hisense - pohárem mládeže fotbalové asociace ČR, jehož je Hisense generálním partnerem. Již v tuto chvíli je nepřehlédnutelným startem kampaně velkoplošná plachta na hlavní pražské tepně - Legerově ulici s brandingem EURO 2024, Hisense a Janem Kollerem. Velmi brzy vyjedou do ulic Prahy a Brna také nezaměnitelné brandované tramvaje.

Spojením Jana Kollera se značkou Hisense se otevírá nová kapitola v podpoře sportu a sportovních hodnot, které Hisense dlouhodobě propaguje. Toto partnerství nejen zdůrazňuje závazek Hisense k podpoře sportu na globální úrovni, ale také umožňuje fanouškům fotbalu a zákazníkům Hisense těšit se na jedinečné akce a iniciativy, které je čekají v jubilejním roce 2024, kdy proběhne dlouho očekávaný svátek všech milovníků nejsledovanějšího sportu planety – fotbalové ME 2024.

Pro více informací sledujte oficiální stránky a sociální sítě Hisense a Jana Kollera.

Více informací:cz.hisense.com, global.hisense.com 

Sense For Technology

Fotogalerie je pro redakci trvale přístupná zde: https://1drv.ms/f/s!AlDUuB6kZhh4_SuOVl3gnTDkLJHb?e=PAYQpl

 

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

 

 

„Články označené PROTEXT přebíráme ze stejnojmenné služby agentury ČTK, nejsou součástí redakčního obsahu webu Peníze.cz. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a nese odpovědnost za její obsah. ČTK v podmínkách služby uvádí, že nezveřejní informace, které by byly v rozporu se zákonem nebo by mohly být způsobilé porušit práva třetích osob na ochranu osobnosti, případně jiná zákonem chráněná práva třetích osob.“

Dlouhodobý investiční produkt

Dlouhodobý investiční produkt

Myslete na sebe a zabezpečte se na penzi co nejlépe. Třeba investováním do široké nabídky fondů.

Sdílejte článek, než ho smažem

Další tiskové zprávy

Ceny nemovitostí zase rostou. Hypotéky sice klesají, ale nestojí to za řeč.

Ceny nemovitostí zase rostou. Hypotéky sice klesají, ale nestojí to za řeč.

Praha 18. července 2024 (PROTEXT) - Počátkem roku lidé čekali další mírný pokles cen nemovitostí a zároveň pokles cen hypoték. Řada lidí si proto říkala, zda koupit byt hned, nebo až... celý článek

Bybit rozšiřuje nabídku spotových párů v EUR o zajímavý dárek v podobě 25.000 USDT

Bybit rozšiřuje nabídku spotových párů v EUR o zajímavý dárek v podobě 25.000 USDT

Dubaj (SAE) 18. července 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Bybit, druhá největší burza s kryptoměnami na světě podle objemu obchodů, s potěšením oznamuje spuštění 12 nových spotových párů... celý článek

WINNEE otevírá novou kapitolu české ekonomiky: posílí roli žen v clean-tech oborech

WINNEE otevírá novou kapitolu české ekonomiky: posílí roli žen v clean-tech oborech

Praha 18. července 2024 (PROTEXT) - Česko čelí výzvě v proměně technických oborů spojených s dekarbonizací. Podstatnou roli v ní mohou hrát ženy jako klíčová posila technologického... celý článek

Kaspersky varuje: riziko zneužití nahých snímků roste

Kaspersky varuje: riziko zneužití nahých snímků roste

Praha 18. července 2024 (PROTEXT) - Celosvětová studie společnosti Kaspersky odhalila zásadní změny postojů a nepsaných pravidel společenských a romantických interakcí v digitálním... celý článek

Senzoor představuje inovované SOS tlačítko s detekcí pádu a přesnou lokalizací

Senzoor představuje inovované SOS tlačítko s detekcí pádu a přesnou lokalizací

Brno 18. července 2024 (PROTEXT) - Senzoor, český lídr ve vývoji IoT technologií, přináší na trh inovovanou verzi svého SOS tlačítka, určeného pro ochranu osob. Společnost v současnosti... celý článek

Partners Financial Services