Společnost Hisense si udržela druhou příčku v celosvětovém žebříčku dodávek televizorů i v roce 2023

Protext | rubrika: Tisková zpráva | 5. 2. 2024
Společnost Hisense si udržela druhou příčku v celosvětovém žebříčku dodávek televizorů i v roce 2023

Zdroj: Protext

Praha 5. února 2024 (PROTEXT) - Globální technologická společnost Hisense a přední výrobce domácích spotřebičů si i v minulém roce udržela pozici celosvětové dvojky v dodávkách televizorů. Je také jedinou značkou televizorů z globální první pětky, která v posledních šesti letech rostla na evropském i severoamerickém trhu.

Podle „Měsíční zprávy o objemu dodávek televizorů světových značek v roce 2023“ od předního institutu pro výzkum trhu AVC Revo si společnost Hisense v roce 2023 udržela druhé místo v celosvětovém žebříčku dodávek televizorů. Na světových trzích dosáhla objemu 25,9 milionu kusů dodaných televizorů. Hisense je jedinou značkou televizorů v celosvětové první pětici, která v posledních šesti letech stále roste.

Společnost Hisense v současné době rozšiřuje svou globalizační strategii a optimalizuje celosvětovou působnost. Provozuje 34 průmyslových parků, 25 výzkumných a vývojových center a 66 zahraničních společností. V uplynulém roce se dodávky společnosti Hisense na zahraniční trhy zvýšily o 12,2 %. Na evropském a severoamerickém trhu je nárůst dodávek ještě rychlejší a dosáhl dvouciferného růstu.

Začátkem ledna představila společnost Hisense na prestižním veletrhu spotřební elektroniky CES 2024 své novinky se špičkovými technologiemi - včetně televizorů ULED X TV a laserových televizorů a získala více než 30 ocenění za vynikající inovace a výkonnost svých produktů.

Rok 2024 je rokem sportu. Hisense jakožto oficiální sponzor EURO 2024 uvede na trh další špičkové televizory, které divákům poskytnou pohlcující zážitek ze hry, a bude se snažit prohloubit propojení mezi turnajem a fotbalovými fanoušky prostřednictvím své inovativní strategie sportovního marketingu. Sportovní marketing je přitom podstatnou součástí globální strategie této značky s přítomností na celé planetě.

Na mezinárodní úrovni je Hisense oficiálním partnerem prestižních prvoligových fotbalových klubů Paris Saint-Germain a FC Inter Milan. V České republice je partnerem prvoligového fotbalového klubu SK Slavia Praha a generálním partnerem Planeo Cup Hisense - Poháru mládeže Fotbalové asociace ČR. Nově spolupracuje s legendárním fotbalistou Janem Kollerem, který je tváří právě odstartované kampaně a zapojí se také do mnoha aktivit pro fotbalovou veřejnost i mládež.

Hisense byl rovněž oficiálním partnerem nedávného mistrovství světa (2022) ve fotbale a oficiálním sponzorem MS v ženském fotbale (UEFA Women’s EURO 2022).

O společnosti Hisense

Hisense je přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky. Portfolio společnosti Hisense zahrnuje multimediální produkty (se zaměřením na chytré televizory), domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie. Společnost Hisense se v poslední době rychle rozrůstá a momentálně působí ve více než 160 zemích.

Více informací:cz.hisense.com, global.hisense.com 

Sense For Technology

 

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

 

 

„Články označené PROTEXT přebíráme ze stejnojmenné služby agentury ČTK, nejsou součástí redakčního obsahu webu Peníze.cz. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a nese odpovědnost za její obsah. ČTK v podmínkách služby uvádí, že nezveřejní informace, které by byly v rozporu se zákonem nebo by mohly být způsobilé porušit práva třetích osob na ochranu osobnosti, případně jiná zákonem chráněná práva třetích osob.“

Dlouhodobý investiční produkt

Dlouhodobý investiční produkt

Myslete na sebe a zabezpečte se na penzi co nejlépe. Třeba investováním do široké nabídky fondů.

Sdílejte článek, než ho smažem

Další tiskové zprávy

Ceny nemovitostí zase rostou. Hypotéky sice klesají, ale nestojí to za řeč.

Ceny nemovitostí zase rostou. Hypotéky sice klesají, ale nestojí to za řeč.

Praha 18. července 2024 (PROTEXT) - Počátkem roku lidé čekali další mírný pokles cen nemovitostí a zároveň pokles cen hypoték. Řada lidí si proto říkala, zda koupit byt hned, nebo až... celý článek

Bybit rozšiřuje nabídku spotových párů v EUR o zajímavý dárek v podobě 25.000 USDT

Bybit rozšiřuje nabídku spotových párů v EUR o zajímavý dárek v podobě 25.000 USDT

Dubaj (SAE) 18. července 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Bybit, druhá největší burza s kryptoměnami na světě podle objemu obchodů, s potěšením oznamuje spuštění 12 nových spotových párů... celý článek

WINNEE otevírá novou kapitolu české ekonomiky: posílí roli žen v clean-tech oborech

WINNEE otevírá novou kapitolu české ekonomiky: posílí roli žen v clean-tech oborech

Praha 18. července 2024 (PROTEXT) - Česko čelí výzvě v proměně technických oborů spojených s dekarbonizací. Podstatnou roli v ní mohou hrát ženy jako klíčová posila technologického... celý článek

Kaspersky varuje: riziko zneužití nahých snímků roste

Kaspersky varuje: riziko zneužití nahých snímků roste

Praha 18. července 2024 (PROTEXT) - Celosvětová studie společnosti Kaspersky odhalila zásadní změny postojů a nepsaných pravidel společenských a romantických interakcí v digitálním... celý článek

Senzoor představuje inovované SOS tlačítko s detekcí pádu a přesnou lokalizací

Senzoor představuje inovované SOS tlačítko s detekcí pádu a přesnou lokalizací

Brno 18. července 2024 (PROTEXT) - Senzoor, český lídr ve vývoji IoT technologií, přináší na trh inovovanou verzi svého SOS tlačítka, určeného pro ochranu osob. Společnost v současnosti... celý článek

Partners Financial Services