"Tak hodně za tak málo!"

Protext | rubrika: Tisková zpráva | 1. 3. 2024
"Tak hodně za tak málo!"

Zdroj: Protext

Praha 1. března 2024 (PROTEXT) - Společnost Pepco zahájila jarní nabídkovou akci "Super Hit"

Společnost Pepco zahájila propagaci své pravidelné nabídky produktů za mimořádně nízké ceny. Řetězec tak reaguje na pokračující inflaci, která se dotýká kapes zákazníků. Mimořádné ceny zahrnují vše, co rodina potřebuje, jako jsou bytové doplňky, například hrnky, svíčky nebo nádoby na potraviny, a také oblečení pro děti i dospělé.

Jarní nabídka "Super Hit"společnosti Pepco je odpovědí na potřeby spotřebitelů, kteří v době vysoké inflace hledají levné, ale kvalitní výrobky nezbytné pro každodenní život. Společnost připomíná nakupujícím svou výhodu na trhu a představuje první příklady cenových hitů, jako jsou hrnky, svíčky nebo nádoby na potraviny za 35 Kč nebo trička pro menší za 50 Kč. Za akční ceny budou k dostání také dětská body, legíny, kalhoty nebo dětské a dospělé spodní prádlo a pod.

"Když ceny na trhu rostou, my je zmrazujeme a u některých výrobků jsme je dokonce snížili. Sledujeme situaci na trhu a reagujeme na potřeby našich spotřebitelů, kteří zejména nyní hledají dobrý poměr ceny a kvality. Chápeme, jak důležitá je v dnešní době cenová a finanční stabilita, a proto jsme začali propagovat naši jarní nabídku "Super hit", aby co nejvíce lidí vědělo, že u Pepco vždy najdou oblečení a domácí potřeby za opravdu nízké ceny,“ říká Agnieszka Jaworska, obchodní ředitelka skupiny Pepco.

Propagační nabídka společnosti Pepco je výsledkem nejen analýzy potřeb spotřebitelů, ale také údajů a výsledků prodeje v roce 2023. Společnost Pepco se ve své nejnovější propagační akci zaměřuje na produkty, které se v posledních 12 měsících těšily mimořádné oblibě. Patří mezi ně mimo jiné licencované kojenecké a dětské svršky, jejichž prodej v roce 2023 přesáhl 10 milionů kusů nebo takové spodní prádlo, jako jsou dámské ponožky no-show, které v loňském roce rovněž vygenerovaly 10 milionů prodejů.

"V našich komunikačních aktivitách se vždy zaměřujeme na to, abychom spotřebitele oslovili informacemi o naší dostupné nabídce. Poprvé však neprezentujeme novou nebo limitovanou kolekci, sezónní nabídku, ale chlubíme se především tím, co lze koupit stále, a to za mimořádně nízké ceny. O "superhitech" Pepco budeme hovořit několik následujících týdnů a v rámci nabídky dostanou spotřebitelé možnost zakoupit jednak výrobky pravidelně dostupné v našich prodejnách, ale také tzv. in-out řady zavedené pouze na krátkou dobu. Všechny však spojují extrémně nízké ceny,“ uvedla Agnieszka Olejniczak, marketingová ředitelka společnosti Pepco.

Nabídka Pepco se těší rostoucí oblibě mezi spotřebiteli, kteří ve všech evropských prodejnách řetězce provedou v průměru více než 30 milionů transakcí měsíčně a vybírají si z přibližně 530 kategorií výrobků. Téměř 7 z 10 návštěv v obchodech Pepco končí nákupem.

 

Skupina Pepco

Skupina Pepco Group byla založena v roce 2015 a tvoří ji silné maloobchodní řetězce Pepco, Dealz a Poundland, které spolupracují s globálním dodavatelem PGS. V současné době má skupina Pepco Group více než 4800 prodejen ve 21 zemích a zaměstnává přibližně 47 000 lidí.

Pepco

Pepco, tzv. value retailer, je nejrychleji rostoucím evropským maloobchodním řetězcem, který nabízí oblečení pro celou rodinu a domácí potřeby za velmi atraktivní ceny. Po téměř 20 letech neustálého růstu navštěvují prodejny Pepco zákazníci, kteří měsíčně uskuteční 30 milionů transakcí. Společnost se sídlem v Poznani nyní zaměstnává více než 31 000 zaměstnanců v 19 zemích celé Evropy a má síť více než 3600 prodejen.

 

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

 

„Články označené PROTEXT přebíráme ze stejnojmenné služby agentury ČTK, nejsou součástí redakčního obsahu webu Peníze.cz. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a nese odpovědnost za její obsah. ČTK v podmínkách služby uvádí, že nezveřejní informace, které by byly v rozporu se zákonem nebo by mohly být způsobilé porušit práva třetích osob na ochranu osobnosti, případně jiná zákonem chráněná práva třetích osob.“

Dlouhodobý investiční produkt

Dlouhodobý investiční produkt

Myslete na sebe a zabezpečte se na penzi co nejlépe. Třeba investováním do široké nabídky fondů.

Sdílejte článek, než ho smažem

Další tiskové zprávy

Kaspersky varuje: riziko zneužití nahých snímků roste

Kaspersky varuje: riziko zneužití nahých snímků roste

Praha 18. července 2024 (PROTEXT) - Celosvětová studie společnosti Kaspersky odhalila zásadní změny postojů a nepsaných pravidel společenských a romantických interakcí v digitálním... celý článek

Senzoor představuje inovované SOS tlačítko s detekcí pádu a přesnou lokalizací

Senzoor představuje inovované SOS tlačítko s detekcí pádu a přesnou lokalizací

Brno 18. července 2024 (PROTEXT) - Senzoor, český lídr ve vývoji IoT technologií, přináší na trh inovovanou verzi svého SOS tlačítka, určeného pro ochranu osob. Společnost v současnosti... celý článek

MONETA přináší nové motivy virtuálních platebních karet. Na své si přijdou fanoušci sportu

MONETA přináší nové motivy virtuálních platebních karet. Na své si přijdou fanoušci sportu

Praha 18. července 2024 (PROTEXT) - Obliba virtuálních platebních karet mezi klienty MONETA Money Bank neustále stoupá. V rámci nových debetních karet je 28 % z nich vydáváno jako virtuálních... celý článek

Do Japonska míří nejznámější český drahokam

Do Japonska míří nejznámější český drahokam

Praha 18. července 2024 (PROTEXT) - Ve slavnostních prostorách Valdštejnského paláce, sídla Senátu Parlamentu ČR, byla v úterý 9. července 2024 podepsána smlouva o spolupráci mezi šperkařským... celý článek

#iamAUT-Iniciativa Österreich Werbung společně s mezinárodními influencery

#iamAUT-Iniciativa Österreich Werbung společně s mezinárodními influencery

Praha 18. července 2024 (PROTEXT) - Silný signál proti tlaku sociálních médií

Partners Financial Services