Nejnovější žebříček: Hisense si udržela druhou příčku v celosvětových dodávkách televizorů i v roce 2023

Protext | rubrika: Tisková zpráva | 1. 3. 2024
Nejnovější žebříček: Hisense si udržela druhou příčku v celosvětových dodávkách televizorů i v roce 2023

Zdroj: Protext

Praha 1. března 2024 (PROTEXT) - Globální technologická společnost Hisense obhájila v roce 2023 druhou příčku v celosvětových dodávkách televizorů. Podle předního institutu pro výzkum trhu Omdia dodala v roce 2023 druhý největší objem televizorů na světě, a to 26,11 milionu kusů s meziročním růstem 6,4 %. Mezi pěti největšími značkami na světě zaznamenala také nejrychlejší růst, a to již dva roky po sobě.

To, že společnost Hisense obhájila i v roce 2023 druhou příčku v celosvětových dodávkách televizorů potvrdila před několika týdny i data jiného předního institutu pro výzkum trhu AVC Revo. Hisense je přitom jedinou z pětice největších globálních značek televizorů, která v posledních šesti letech stále roste.

Společnost Hisense rozšiřuje svoji globalizační strategii a optimalizuje svoji celosvětovou stopu – v současné době provozuje 34 průmyslových parků, 25 výzkumných a vývojových center a 64 zahraničních společností. Současně prohlubuje spojení mezi turnaji a fotbalovými fanoušky prostřednictvím své inovativní strategie sportovního marketingu. V této souvislosti je středobodem letošního sportovního super roku spojení s ME ve fotbale EURO 2024, jehož je Hisense oficiálním partnerem.

Při této příležitosti bude probíhat silná globální komunikační kampaň s mnoha kreativními adaptacemi na lokálních úrovních. V České republice bude fotbalové téma spojené i s novou tváří Hisense – legendárním fotbalistou Janem Kollerem. Masivní komunikační kampaň se spoustou zážitkových aktivit a eventů rozhodně nepřehlédnete. Před několika dny například vyjely do ulic Prahy a Brna originální brandované tramvaje. Jan Koller se osobně zapojí do aktivit pro fotbalovou mládež i veřejnost a aktivní už je i na sociálních sítích. Kampaň se bude dále rozvíjet a gradovat.

Kromě sponzoringu evropského fotbalového šampionátu je Hisense již dlouhou dobu oficiálním partnerem prestižních prvoligových fotbalových klubů Paris Saint-Germain a FC Inter Milan. V České republice je partnerem prvoligového fotbalového klubu SK Slavia Praha a generálním partnerem Planeo Cup Hisense - Poháru mládeže Fotbalové asociace ČR.

Více informací: cz.hisense.com

Sense For Technology

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

 

 

„Články označené PROTEXT přebíráme ze stejnojmenné služby agentury ČTK, nejsou součástí redakčního obsahu webu Peníze.cz. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a nese odpovědnost za její obsah. ČTK v podmínkách služby uvádí, že nezveřejní informace, které by byly v rozporu se zákonem nebo by mohly být způsobilé porušit práva třetích osob na ochranu osobnosti, případně jiná zákonem chráněná práva třetích osob.“

Navštivte svět soudobého umění

Navštivte svět soudobého umění

Letní výtvarný salon KodlContemporary představuje přední osobnosti současné umělecké scény na výstavě v Galerii KODL.

Sdílejte článek, než ho smažem

Další tiskové zprávy

Kaspersky varuje: riziko zneužití nahých snímků roste

Kaspersky varuje: riziko zneužití nahých snímků roste

Praha 18. července 2024 (PROTEXT) - Celosvětová studie společnosti Kaspersky odhalila zásadní změny postojů a nepsaných pravidel společenských a romantických interakcí v digitálním... celý článek

Senzoor představuje inovované SOS tlačítko s detekcí pádu a přesnou lokalizací

Senzoor představuje inovované SOS tlačítko s detekcí pádu a přesnou lokalizací

Brno 18. července 2024 (PROTEXT) - Senzoor, český lídr ve vývoji IoT technologií, přináší na trh inovovanou verzi svého SOS tlačítka, určeného pro ochranu osob. Společnost v současnosti... celý článek

MONETA přináší nové motivy virtuálních platebních karet. Na své si přijdou fanoušci sportu

MONETA přináší nové motivy virtuálních platebních karet. Na své si přijdou fanoušci sportu

Praha 18. července 2024 (PROTEXT) - Obliba virtuálních platebních karet mezi klienty MONETA Money Bank neustále stoupá. V rámci nových debetních karet je 28 % z nich vydáváno jako virtuálních... celý článek

Do Japonska míří nejznámější český drahokam

Do Japonska míří nejznámější český drahokam

Praha 18. července 2024 (PROTEXT) - Ve slavnostních prostorách Valdštejnského paláce, sídla Senátu Parlamentu ČR, byla v úterý 9. července 2024 podepsána smlouva o spolupráci mezi šperkařským... celý článek

#iamAUT-Iniciativa Österreich Werbung společně s mezinárodními influencery

#iamAUT-Iniciativa Österreich Werbung společně s mezinárodními influencery

Praha 18. července 2024 (PROTEXT) - Silný signál proti tlaku sociálních médií

Partners Financial Services