Huawei představuje řešení finančního kontaktního centra 2.0 s AI na podporu globálního finančního sektoru

Protext | rubrika: Tisková zpráva | 6. 3. 2024
Huawei představuje řešení finančního kontaktního centra 2.0 s AI na podporu globálního finančního sektoru

Zdroj: Protext

Barcelona (Španělsko) 6. března 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Na veletrhu MWC Barcelona 2024 představila společnost Huawei řešení finančního kontaktního centra založeného na umělé inteligenci „Financial AI-based Contact Center Solution 2.0", jehož cílem je snížit náklady a zvýšit efektivitu finančního sektoru.

Sophie Chen, marketingová ředitelka Huawei Software, a Frank Lu, výkonný manažer řešení Huawei Digital Finance BU, při uvedení tohoto řešení diskutovali o trendech digitalizace ve finančním průmyslu. Díky rychlému pokroku umělé inteligence na bázi velkých jazykových modelů LLM v uplynulém roce řada finančních institucí přijala umělou inteligenci a urychlila její implementaci v různých scénářích, jako jsou chatboti, inteligentní kontrola kvality a digitální osoby, které významně zvyšují provozní efektivitu. V budoucnu se pak hloubka a rozsah aplikací AI pro finanční instituce stane určujícím faktorem jejich obchodního růstu. Digitální základ orientovaný na budoucnost je tedy naprostou nezbytností.

Společnost Huawei, lídr v oblasti komunikací, má díky 30letým zkušenostem v oblasti kontaktních center hluboké znalosti technologií 5G, AI, cloudu a HD videa. Tyto moderní technologie umožňují ve finančním sektoru snižovat náklady a zvyšovat efektivitu zaměřením na tři klíčové prvky: AI na bázi LLM, na multikanálový přístup a konečně na otevřenost a sladění procesů. Na veletrhu se pozornost soustředila právě na umělou inteligenci na bázi velkých jazykových modulů a nový modul řízení pracovních sil WFM (WorkForce Management).

Pro AI na bázi LLM společnost Huawei poskytuje komplexní funkce AI procesů, včetně digitálních osob, odchozího telemarketingu a inteligentní kontroly kvality. AI kontaktní centrum (Huawei AICC) navíc integruje také model Pangu od společnosti Huawei a předběžně integruje LLM třetích stran. Interaktivní digitální osoby dokážou rychle řešit dotazy uživatelů. Inteligentní asistent agenta pak pomáhá identifikovat emoce, doporučuje scénáře, poskytuje 360stupňový pohled na zákazníky, snižuje pracovní zátěž o 90 % a nabízí inteligentní školení pro urychlení orientace nových zaměstnanců.

V rámci modulu WFM nabízí Huawei AICC flexibilní plánování a vlastní základní plánovací algoritmy podle týdne, měsíce, směny atd., které pomáhají zákazníkům efektivně rozvrhnout činnost. V projektu je patrné, že WFM dokáže výrazně zvýšit celkovou efektivitu přidělování lidských zdrojů a zlepšit míru spojení se zákazníky. Huawei AICC také podporuje prediktivní plánování pro více kanálů a klientů s přesností až na 12-18 měsíců.

Společnost Huawei jako lídr v oblasti kontaktních center obsluhuje více než 1500 zákazníků, 700.000 agentů a 1,8 miliardy uživatelů po celém světě. Představením nového řešení Huawei Financial AI-based Contact Center Solution 2.0 pak znovu dokázala svůj závazek k vynikající kvalitě v oblasti inovací a služeb zákazníkům. Doufáme, že toto řešení přinese globálnímu finančnímu sektoru větší hodnotu.

Další informace o finančním řešení Huawei AICC naleznete na: https://e.huawei.com/en/industries/finance/digital-experience/aicc.

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2354709/image_1.jpg 

KONTAKT: hwebgcomms@huawei.com

 

„Články označené PROTEXT přebíráme ze stejnojmenné služby agentury ČTK, nejsou součástí redakčního obsahu webu Peníze.cz. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a nese odpovědnost za její obsah. ČTK v podmínkách služby uvádí, že nezveřejní informace, které by byly v rozporu se zákonem nebo by mohly být způsobilé porušit práva třetích osob na ochranu osobnosti, případně jiná zákonem chráněná práva třetích osob.“

Dlouhodobý investiční produkt

Dlouhodobý investiční produkt

Myslete na sebe a zabezpečte se na penzi co nejlépe. Třeba investováním do široké nabídky fondů.

Sdílejte článek, než ho smažem

Další tiskové zprávy

Do Japonska míří nejznámější český drahokam

Do Japonska míří nejznámější český drahokam

Praha 18. července 2024 (PROTEXT) - Ve slavnostních prostorách Valdštejnského paláce, sídla Senátu Parlamentu ČR, byla v úterý 9. července 2024 podepsána smlouva o spolupráci mezi šperkařským... celý článek

#iamAUT-Iniciativa Österreich Werbung společně s mezinárodními influencery

#iamAUT-Iniciativa Österreich Werbung společně s mezinárodními influencery

Praha 18. července 2024 (PROTEXT) - Silný signál proti tlaku sociálních médií

Třetina českých uživatelů online seznamek by využila umělou inteligenci jako pomoc při seznamování

Třetina českých uživatelů online seznamek by využila umělou inteligenci jako pomoc při seznamování

Praha 18. července 2024 (PROTEXT) - Lidé by jí přenechali například zahájení konverzace nebo tvorbu svého profilu

Dokonalé odhlučnění, perfektní zvuk a 55 hodin poslechu

Dokonalé odhlučnění, perfektní zvuk a 55 hodin poslechu

Praha 18. července 2024 (PROTEXT) - Společnost Dyson představila sluchátka Dyson OnTrac

Stabilizační gimbal Hohem iSteady V3 AI Tracking Smartphone: Váš osobní kameraman s umělou inteligencí

Stabilizační gimbal Hohem iSteady V3 AI Tracking Smartphone: Váš osobní kameraman s umělou inteligencí

New York 18. července 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost Hohem, přední výrobce stabilizačních gimbalů, dnes představila model Hohem iSteady V3 AI Tracking Smartphone.

Partners Financial Services