TUMI představuje dámskou kolekci Asra v kampani s novou globální ambasadorkou Mun Ka Young

Protext | rubrika: Tisková zpráva | 27. 3. 2024
TUMI představuje dámskou kolekci Asra v kampani s novou globální ambasadorkou Mun Ka Young

Zdroj: Protext

Singapur 27. března 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Značka TUMI znovu posiluje svou pozici v ženském světě kolekcí, která je právě tak moderní jako všestranná

Mezinárodní značka pro cestování a životní styl TUMI dnes představila svou nejnovější kolekci kabelek Asra pro přirozeně stylovou, moderní ženu stále v pohybu. Na oslavu zbrusu nové kolekce a rozvíjející se kategorie dámských kabelek značky TUMI se tváří nové kolekce stala uznávaná jihokorejská herečka Mun KaYoung. V kampani pro tuto značku ji uvidíme vůbec poprvé.

Kolekce Asra se díky ženskému designu a zvýrazněným akcentům propojujícím praktičnost a styl snadno stane ideálním doplňkem na den i na večer. Najdeme v ní kabelky ve třech velikostech a čtyřech působivých barevných variantách – černé Matte Black charakteristické pro značku TUMI, světlé Moonlight, růžové Cameo Rose a pestré kombinaci odstínů Purple Sunset, inspirované přírodou na singapurském ostrově Sentosa.

"TUMI s mimořádným potěšením rozšiřuje svou nabídku pro ženy o kabelky Asra, které dokazují, že nabízíme víc, než jen moderní zavazadla. Naše doplňky a nádherné designy jsou dokonalými společníky pro nabitý životní styl," říká senior viceprezidentka společnosti TUMI pro marketing a elektronický obchod Jill Krizelmanová. "Nadšení jsme také z příchodu Mun Ka Young v roli naší nejnovější globální ambasadorky TUMI. Je symbolem toho, jak se má nositelka doplňků TUMI cítit: sebevědomá, úspěšná a silná."

Každou kabelku Asra zdobí měkké sklady, sladěné kování a ramenní popruh s uzlem pro další vizuální a strukturální rozměr. To vše doplňuje vnější kapsička s podšívkou z mikrovlákna ideální pro uložení telefonu nebo slunečních brýlí a kožený přívěsek na monogram (v prodeji samostatně), který dodá kabelce nádech osobitosti.

Pro představení této kolekce spolupracovala značka TUMI s Mun Ka Young na oslnivé kampani, která ztělesňuje eleganci a moderní půvab kabelek Asra. V kampani pod taktovkou režisérky C Prinz s kamerou Bibi Cornejo Borthwickové sledujeme Mun, jak se svou kabelkou Asra objevuje klasický architektonický prostor připomínající muzeum. Kabelka je jí nerozlučným společníkem při putování, na kterém se prolíná s kopiemi sebe sama v symbolickém ztvárnění proměnlivosti a půvabu této kolekce.

"Je mi ctí stát se tváří nové kolekce kabelek Asra od TUMI. Tuto značku dlouhodobě obdivuji a velmi mě potěšilo, že experimentuje s novými tvary. Krása a všestrannost tvoří významnou součást mého života – a tyto kabelky od TUMI jsou dokonalým doplňkem na jakoukoli cestu."

Celosvětové uvedení kampaně oslavila značka TUMI společně s Mun Ka Young úchvatnou globální akcí v Singapuru. Cena kolekce Asra se pohybuje v rozmezí 350 až 495 USD. Kolekci Asra si můžete zakoupit na stránkách TUMI.com a v prodejnách TUMI po celém světě.

O společnosti TUMI

Společnost TUMI vytváří od roku 1975 prvotřídní funkční luxusní doplňky pro obchod a cestování navržené tak, aby obohacovaly, usnadňovaly a zpříjemňovaly všechny aspekty života na cestách. Její produkty v sobě spojují dokonalou funkčnost s nápaditostí, díky nimž je celoživotním partnerem odvážných osobností, které jsou neustále v pohybu a nic je nemůže zastavit. Další informace o společnosti TUMI naleznete na jejích stránkách TUMI.com a sledovat ji můžete také na sociálních sítích Instagram, TikTok, Facebook a YouTube.

TUMI a logo TUMI jsou registrované ochranné známky společnosti Tumi, Inc. © 2024 Tumi, Inc.

Kontakty společnosti TUMI pro média

Alexandra Gillis

TUMI

alexandra.gillis@tumi.com

 

Hailey Hauldren

SHADO

Whhauldren@weareshadow.com

 

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2354106/TUMI_DEBUTS_WOMEN.jpg 

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/214382/tumi_logo.jpg

 

PROTEXT

 

„Články označené PROTEXT přebíráme ze stejnojmenné služby agentury ČTK, nejsou součástí redakčního obsahu webu Peníze.cz. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a nese odpovědnost za její obsah. ČTK v podmínkách služby uvádí, že nezveřejní informace, které by byly v rozporu se zákonem nebo by mohly být způsobilé porušit práva třetích osob na ochranu osobnosti, případně jiná zákonem chráněná práva třetích osob.“

Dlouhodobý investiční produkt

Dlouhodobý investiční produkt

Myslete na sebe a zabezpečte se na penzi co nejlépe. Třeba investováním do široké nabídky fondů.

Sdílejte článek, než ho smažem

Další tiskové zprávy

Mastercard vstupuje do Sdružení pro digitální účtenky

Mastercard vstupuje do Sdružení pro digitální účtenky

Praha 17. července 2024 (PROTEXT) - Sdružení pro digitální účtenky vítá dalšího člena, kterým je technologická a platební společnost Mastercard. Tento krok představuje významný milník... celý článek

Tetra Pak oznamuje jmenování Alexe Henriksena novým generálním ředitelem pro východní Evropu

Tetra Pak oznamuje jmenování Alexe Henriksena novým generálním ředitelem pro východní Evropu

Praha 17. července 2024 (PROTEXT) - Společnost Tetra Pak dnes oznámila jmenování Alexe Henriksena novým generálním ředitelem pro východní Evropu, s účinností od 1. srpna. Nahradí Lyndsey... celý článek

Český statistický úřad dnes zveřejnil data o červnovém vývoji cen výrobců

Český statistický úřad dnes zveřejnil data o červnovém vývoji cen výrobců

Praha 17. července 2024 (PROTEXT) - Ceny zemědělských výrobců v červnu meziročně poklesly o 7,5 %. To se dalo čekat. Jsme nyní v klesajícím trendu. Ten jen brzdí, protože předchozí... celý článek

EIT InnoEnergy vítá společnosti OMV, OMV Petrom a ACB Participaties B.V mezi své akcionáře a významné partnery, čímž rozšiřuje svou úspěšnou soukromou emisi akcií o dalších 140 milionů eur

EIT InnoEnergy vítá společnosti OMV, OMV Petrom a ACB Participaties B.V mezi své akcionáře a významné partnery, čímž rozšiřuje svou úspěšnou soukromou emisi akcií o dalších 140 milionů eur

Praha 17. července 2024 (PROTEXT) - Další významné průmyslové společnosti posilují kapitalizaci společnosti EIT InnoEnergy a umožňují tak urychlit její další působení v Evropě a USA. celý článek

Tesco představuje "Lehké svačinky" s čerstvým ovocem. Na léto ideál

Tesco představuje "Lehké svačinky" s čerstvým ovocem. Na léto ideál

Praha 17. července 2024 (PROTEXT) - Tesco spustilo nový projekt zaměřený na zdravé stravování. Ve vybraných prodejnách nyní zákazníci nakoupí pod názvem „Lehké svačinky“ - balení čerstvého... celý článek

Partners Financial Services