Finanční zpráva: Příjmy skupiny JOY GROUP vzrostly v roce 2023 o 48 % a s objemem 360 milionů USD zařadily společnost na druhé místo mezi domácími výrobci barevné kosmetiky v Číně

Protext | rubrika: Tisková zpráva | 9. 4. 2024
Finanční zpráva: Příjmy skupiny JOY GROUP vzrostly v roce 2023 o 48 % a s objemem 360 milionů USD zařadily společnost na druhé místo mezi domácími výrobci barevné kosmetiky v Číně

Zdroj: Protext

Šanghaj 9. dubna 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Shanghai Juyi Cosmetics Co., Ltd. ("JOY GROUP") představila své finanční výsledky za fiskální rok 2023. Skupina překročila celkový objem maloobchodní tržby 450 milionů USD (tři miliardy RMB) a dosáhla milníkové hodnoty tržeb ve výši 360 milionů USD (2,61 miliardy RMB), což představuje pozoruhodný meziroční nárůst o 48 % (bez společnosti René Furterer). JOY GROUP tak zaujala 2. místo mezi domácími čínskými výrobci barevné kosmetiky a potvrdila své vůdčí postavení v tomto odvětví.

Tento úspěch představuje další rok soustavného dvouciferného růstu se zdravou ziskovostí, díky němuž se společnost JOY GROUP stala jednou z nejrychleji se rozvíjejících kosmetických společností v Číně.

JOY GROUP je kosmetická společnost více značek, jejímž posláním je "vytvořit svět krásy, která přinese radost všem". Skupinu tvoří tři hlavní značky - JUDYDOLL, JOOCYEE a René Furterer (působící v Číně) - a její nabídka produktů pokrývá nejrůznější kosmetická odvětví, včetně barevné kosmetiky, péče o vlasy a vlasovou pokožku. V roce 2022 byla skupina JOY GROUP zařazena do uznávaného žebříčku 100 nejlepších kosmetických společností na světě sestavovaného společností WWD Beauty Inc. (WWD Beauty Inc. Top 100), kde obsadila 86. pozici.

V roce 2023 zaznamenala samotná značka JUDYDOLL roční tržby ve výši 232 milionů USD (1,67 miliardy RMB), což představuje silný meziroční nárůst o 66 %. Značka JOOCYEE současně dosáhla ročních tržeb 130 milionů USD (940 milionů RMB), což odpovídá meziročnímu nárůstu o 25 %.

V říjnu 2023 navíc společnost JOY GROUP uzavřela strategické partnerství se společností Pierre Fabre Laboratories. Od 1. ledna 2024 převzala společnost JOY GROUP odpovědnost za veškeré operace prémiové značky péče o vlasy a vlasovou pokožku „René Furterer" v Číně, čímž prokázala své odhodlání zaujmout vedoucí postavení také na trhu vlasové péče.

Společnost JOY GROUP nyní spravuje rozsáhlou obchodní síť zahrnující vlajkové prodejny na hlavních platformách elektronického obchodu, více než 50 kamenných butiků a celostátní zastoupení ve více než 10.000 kamenných prodejnách barevné kosmetiky po celé Číně. Kromě toho se díky výhradně vlastněným laboratořím a závodům na výrobu kosmetiky pyšní kompletním dodavatelským řetězcem na klíč – od výzkumu a vývoje přes výrobu až po marketing a prodej.

Prezident skupiny JOY GROUP Allan Liu potvrdil pevné odhodlání skupiny realizovat svou globalizační strategii. Od roku 2020 tak JOY GROUP aktivně rozšiřuje svou působnost na zahraničních trzích a získává významné postavení na trzích Japonska a ASEAN. Do budoucna je jejím cílem dále rozšiřovat svou přítomnost na trzích s vysokým potenciálem růstu, jako je Austrálie, Kanada a Blízký východ.

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2381130/JOY_GROUP_Multi_brand_Portfolio.jpg 

KONTAKT: Christine Bian, Christine.bian@joy-group.com. Pro více informací o JOY GROUP navštivte stránky www.joy-group.com.

 

PROTEXT

 

„Články označené PROTEXT přebíráme ze stejnojmenné služby agentury ČTK, nejsou součástí redakčního obsahu webu Peníze.cz. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a nese odpovědnost za její obsah. ČTK v podmínkách služby uvádí, že nezveřejní informace, které by byly v rozporu se zákonem nebo by mohly být způsobilé porušit práva třetích osob na ochranu osobnosti, případně jiná zákonem chráněná práva třetích osob.“

Penzijko s finančním bonusem

Penzijko s finančním bonusem

Založte si penzijko Conseq a získejte nejen státní příspěvky a daňovou úsporu, ale i bonus pro věrné klienty.

Sdílejte článek, než ho smažem

Další tiskové zprávy

Mastercard vstupuje do Sdružení pro digitální účtenky

Mastercard vstupuje do Sdružení pro digitální účtenky

Praha 17. července 2024 (PROTEXT) - Sdružení pro digitální účtenky vítá dalšího člena, kterým je technologická a platební společnost Mastercard. Tento krok představuje významný milník... celý článek

Tetra Pak oznamuje jmenování Alexe Henriksena novým generálním ředitelem pro východní Evropu

Tetra Pak oznamuje jmenování Alexe Henriksena novým generálním ředitelem pro východní Evropu

Praha 17. července 2024 (PROTEXT) - Společnost Tetra Pak dnes oznámila jmenování Alexe Henriksena novým generálním ředitelem pro východní Evropu, s účinností od 1. srpna. Nahradí Lyndsey... celý článek

Český statistický úřad dnes zveřejnil data o červnovém vývoji cen výrobců

Český statistický úřad dnes zveřejnil data o červnovém vývoji cen výrobců

Praha 17. července 2024 (PROTEXT) - Ceny zemědělských výrobců v červnu meziročně poklesly o 7,5 %. To se dalo čekat. Jsme nyní v klesajícím trendu. Ten jen brzdí, protože předchozí... celý článek

EIT InnoEnergy vítá společnosti OMV, OMV Petrom a ACB Participaties B.V mezi své akcionáře a významné partnery, čímž rozšiřuje svou úspěšnou soukromou emisi akcií o dalších 140 milionů eur

EIT InnoEnergy vítá společnosti OMV, OMV Petrom a ACB Participaties B.V mezi své akcionáře a významné partnery, čímž rozšiřuje svou úspěšnou soukromou emisi akcií o dalších 140 milionů eur

Praha 17. července 2024 (PROTEXT) - Další významné průmyslové společnosti posilují kapitalizaci společnosti EIT InnoEnergy a umožňují tak urychlit její další působení v Evropě a USA. celý článek

Tesco představuje "Lehké svačinky" s čerstvým ovocem. Na léto ideál

Tesco představuje "Lehké svačinky" s čerstvým ovocem. Na léto ideál

Praha 17. července 2024 (PROTEXT) - Tesco spustilo nový projekt zaměřený na zdravé stravování. Ve vybraných prodejnách nyní zákazníci nakoupí pod názvem „Lehké svačinky“ - balení čerstvého... celý článek

Partners Financial Services