Brankářská legenda Manuel Neuer ambasadorem značky Hisense pro EURO 2024

Protext | rubrika: Tisková zpráva | 22. 4. 2024
Brankářská legenda Manuel Neuer ambasadorem značky Hisense pro EURO 2024

Zdroj: Protext

Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Globální výrobce domácích spotřebičů Hisense právě startuje svoji kampaň "BEYOND GLORY" k blížícímu se ME ve fotbale UEFA EURO 2024™. Tváří kampaně je německý brankář a kapitán bundesligového FC Bayern Mnichov Manuel Neuer, který má na kontě mj. vítězství Německa na mistrovství světa.

Německý reprezentant, který se vedle vítězství na MS může pochlubit i 11 bundesligovými trofejemi, se připojuje k Hisense jako oficiální ambasador a tvář kampaně "BEYOND GLORY". Kampaň symbolizuje neúnavnou snahu o dokonalost, která spojuje profesionální fotbalisty usilující o triumf na ME. Analogicky vyjadřuje i nikdy nekončící odhodlání společnosti Hisense posouvat hranice v oblasti domácích spotřebičů.

Manuel Neuer, pětinásobný držitel ocenění "Nejlepší brankář světa" od Mezinárodní federace fotbalové historie a statistiky (IFFHS) řekl: "Těší mne, že mohu jako ambasador podpořit kampaň Hisense 'BEYOND GLORY' pro UEFA EURO 2024™. Na EURO - jako na největší výzvu pro elitu evropských fotbalistů - se opravdu velmi těším."

Jako oficiální partner UEFA EURO 2024™ a průkopník v oblasti zobrazovacích technologií chce Hisense přinášet dokonalé zážitky ze sledování ME a nabídnout novou kvalitu života - prostřednictvím svých televizorů i chytrých domácích spotřebičů.

Bob Wang, generální ředitel mezinárodního marketingového oddělení společnosti Hisense, poznamenal: "Je nám ctí přivítat Manuela jako ambasadora značky Hisense pro UEFA EURO 2024™ a věříme, že je ideálním představitelem naší nové kampaně. Na brankáře se jeho tým spoléhá, že bude vždy u všeho a za všech okolností mu pomůže zajistit úspěch. Ve společnosti Hisense usilujeme o podobný cíl – hledáme stále další cesty, jak zlepšit život našich zákazníků pomocí inovativních technologií, na které se mohou spolehnout."

Hisense sponzoruje EURO UEFA již potřetí v řadě. Je to obrovská příležitost, jak pokračovat v propojování značky se spotřebiteli na celém světě. "Jako společnost se neustále snažíme zvyšovat kvalitu a ještě dál posouvat zážitek z každodenního života. Ve spolupráci s Manuelem se těšíme, že fanouškům po celém světě poskytneme jedinečný zážitek z UEFA EURO 2024™."

Podpora fotbalu i v ČR

Hisense podporuje sport a sází na sportovní marketing i lokálně – například je partnerem prvoligového fotbalového klubu SK Slavia Praha a generálním partnerem Planeo Cup Hisense - Poháru mládeže Fotbalové asociace ČR. Nově Hisense spolupracuje s legendárním fotbalistou Janem Kollerem, který je tváří nedávno odstartované kampaně k EURO 2024 a průběžně se osobně zapojuje i do mnoha aktivit pro fotbalovou veřejnost i mládež. Kampaň je skutečně masivní a probíhá napříč komunikačními kanály včetně živých eventů, aktivit na sociálních sítích a komunikace v místě prodeje.

Více informací: cz.hisense.com

Sense For Technology

Fotogalerie je pro redakci trvale přístupná zde: https://1drv.ms/f/s!AlDUuB6kZhh4gYkUkEuUsY8Cig9-6A?e=kbXKqu

 

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

 

 

„Články označené PROTEXT přebíráme ze stejnojmenné služby agentury ČTK, nejsou součástí redakčního obsahu webu Peníze.cz. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a nese odpovědnost za její obsah. ČTK v podmínkách služby uvádí, že nezveřejní informace, které by byly v rozporu se zákonem nebo by mohly být způsobilé porušit práva třetích osob na ochranu osobnosti, případně jiná zákonem chráněná práva třetích osob.“

Navštivte svět soudobého umění

Navštivte svět soudobého umění

Letní výtvarný salon KodlContemporary představuje přední osobnosti současné umělecké scény na výstavě v Galerii KODL.

Sdílejte článek, než ho smažem

Další tiskové zprávy

Mastercard vstupuje do Sdružení pro digitální účtenky

Mastercard vstupuje do Sdružení pro digitální účtenky

Praha 17. července 2024 (PROTEXT) - Sdružení pro digitální účtenky vítá dalšího člena, kterým je technologická a platební společnost Mastercard. Tento krok představuje významný milník... celý článek

Tetra Pak oznamuje jmenování Alexe Henriksena novým generálním ředitelem pro východní Evropu

Tetra Pak oznamuje jmenování Alexe Henriksena novým generálním ředitelem pro východní Evropu

Praha 17. července 2024 (PROTEXT) - Společnost Tetra Pak dnes oznámila jmenování Alexe Henriksena novým generálním ředitelem pro východní Evropu, s účinností od 1. srpna. Nahradí Lyndsey... celý článek

Český statistický úřad dnes zveřejnil data o červnovém vývoji cen výrobců

Český statistický úřad dnes zveřejnil data o červnovém vývoji cen výrobců

Praha 17. července 2024 (PROTEXT) - Ceny zemědělských výrobců v červnu meziročně poklesly o 7,5 %. To se dalo čekat. Jsme nyní v klesajícím trendu. Ten jen brzdí, protože předchozí... celý článek

EIT InnoEnergy vítá společnosti OMV, OMV Petrom a ACB Participaties B.V mezi své akcionáře a významné partnery, čímž rozšiřuje svou úspěšnou soukromou emisi akcií o dalších 140 milionů eur

EIT InnoEnergy vítá společnosti OMV, OMV Petrom a ACB Participaties B.V mezi své akcionáře a významné partnery, čímž rozšiřuje svou úspěšnou soukromou emisi akcií o dalších 140 milionů eur

Praha 17. července 2024 (PROTEXT) - Další významné průmyslové společnosti posilují kapitalizaci společnosti EIT InnoEnergy a umožňují tak urychlit její další působení v Evropě a USA. celý článek

Tesco představuje "Lehké svačinky" s čerstvým ovocem. Na léto ideál

Tesco představuje "Lehké svačinky" s čerstvým ovocem. Na léto ideál

Praha 17. července 2024 (PROTEXT) - Tesco spustilo nový projekt zaměřený na zdravé stravování. Ve vybraných prodejnách nyní zákazníci nakoupí pod názvem „Lehké svačinky“ - balení čerstvého... celý článek

Partners Financial Services