Konference Reshoper tentokrát ukáže e-shopům, jak růst v každé době

Protext | rubrika: Tisková zpráva | 6. 5. 2024
Konference Reshoper tentokrát ukáže e-shopům, jak růst v každé době

Zdroj: Protext

Praha 6. května 2024 (PROTEXT) - V rámci veletrhu Reshoper, který se uskuteční 15. května v prostorách PVA EXPO v Praze, zazní na konferenci příběhy e-shopů, které si úspěšně poradily s nepříznivou ekonomickou situací a navzdory tomu rostly. Ukáží, jak uvést značku k životu, jak se prodrat mezi lídry nebo jak zlepšit výkon digitálních médií a podělí se také o znalosti z oblasti marketingu.

Na konferenci promluví experti, kterým se povedlo uspět a často překonat i svá očekávání. Téma konference Na vlně růstu se prolíná celým veletrhem. Devět řečníků seznámí návštěvníky s tím, jak se vypořádali se změnou, uspěli na novém trhu nebo zefektivnili marketingovou komunikaci.

Inspirativní bude přednáška Barbory Votavové o tom, jak se podařilo Knihobotu za dva roky vyrůst ze 70 na 300 milionů Kč. "Bez průzkumů se neobejdeme, není nic horšího než persony vymyšlené od stolu nebo manažeři, kteří se 'vžívají' do zákazníků," uvádí Barbora Votavová, brand manažerka Knihobotu. Na přednášce také zazní zkušenosti z jejich vstupu na rakouský a německý trh a co je pro tamní zákazníky důležité. Diváci se dozví informace o tom, jak Knihobotu funguje spolupráce s influencery, komunitami, a jaký vliv má greenwashing na zákazníky.

O influencer marketingu promluví Michal Presse, bývalý CMO Skinners a zakladatel Niftyminds.cz. Jako zásadní změnu vidí v posunu influencera do role ambasadora, což přináší větší autenticitu. "Zásadní je uvědomit si, jak k influencerům budu chtít přistupovat v dlouhodobém horizontu - bude to dlouhodobá spolupráce nebo jednorázové aktivace?" popisuje Michal Presse. Od toho se pak odvíjí otázka, jakého influencera bude chtít firma oslovit, s jakým rozpočtem a co očekává za výsledek. "Na přednášce přineseme trochu jiný pohled na to, jak dělat influencer marketing, jak k němu přistupovat a přemýšlet o něm v kontextu marketingového mixu," dodává Michal Presse.

Know-how o tom, jak se nezaleknout expanze na zahraniční trhy, předá divákům Martin Anderko, Head of Performance GymBeam. Seznámí je s case study, která přinese zajímavé tipy, jak expandovat na zahraniční trhy. Ukáže například marketingové aktivity, promluví o tom, jak klíčový je branding a v čem je specifický italský zákazník. "Italští zákazníci mají velký zájem sdílet svoji zkušenost formou recenzí na platformách jako jsou TrustPilot a Amazon. Cítíme, že právě recenze jsou pro Italy výraznější rozhodovací faktor než v jiných krajinách,"  podotýká Martin Anderko a sám láká návštěvníky na to, že jeho přednáška bude více o praxi a méně o teorii, aby si návštěvníci odnesli co nejvíce akčních kroků, které mohou aplikovat na své projekty.

V rámci veletrhu budou v poradenské zóně k dispozici CEOs úspěšných e-shopů. Návštěvníci se tak mohou zdarma zastavit pro radu. V této sekci bude možné mimo jiné potkat CEO e-shopu Trenyrkarna.cz, bývalého zakladatele Oveckarna.cz, CEO značky Inspio nebo zakladatele sexshopu Růžový slon.

Reshoper letos přivítá přes 4000 majitelů e-shopů, marketérů a expertů na e-commerce. Přes 130 vystavovatelů si pro majitele e-shopů připravilo zajímavý obsah i výhodné nabídky. Na konferenci bude mimo jiné představen průzkum mezi českými a slovenskými e-shopy od společnosti Shoptet.

 

Veškeré informace o programu a vstupenky jsou k dispozici na: www.reshoper.cz.

 

O společnosti Shoptet

Společnost Shoptet se od roku 2009 specializuje na poskytování komplexního řešení pro správu internetových obchodů. Mezi její služby patří nejen napojení na ekonomické systémy, různé platební metody i podpora v oblasti GDPR, ale také propojení s nástroji pro marketing nebo skladové hospodářství. Nabízí i pokladní systém pro správu e-shopu a kamenného obchodu v rámci jednoho on-line systému. Řešení společnosti Shoptet využívá 80 % nově vzniklých e-shopů na českém a slovenském trhu a celkem polovina aktivních e-shopů. Více informací na www.shoptet.cz

 

 

„Články označené PROTEXT přebíráme ze stejnojmenné služby agentury ČTK, nejsou součástí redakčního obsahu webu Peníze.cz. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a nese odpovědnost za její obsah. ČTK v podmínkách služby uvádí, že nezveřejní informace, které by byly v rozporu se zákonem nebo by mohly být způsobilé porušit práva třetích osob na ochranu osobnosti, případně jiná zákonem chráněná práva třetích osob.“

Dlouhodobý investiční produkt

Dlouhodobý investiční produkt

Myslete na sebe a zabezpečte se na penzi co nejlépe. Třeba investováním do široké nabídky fondů.

Sdílejte článek, než ho smažem

Další tiskové zprávy

Český statistický úřad dnes zveřejnil data o červnovém vývoji cen výrobců

Český statistický úřad dnes zveřejnil data o červnovém vývoji cen výrobců

Praha 17. července 2024 (PROTEXT) - Ceny zemědělských výrobců v červnu meziročně poklesly o 7,5 %. To se dalo čekat. Jsme nyní v klesajícím trendu. Ten jen brzdí, protože předchozí... celý článek

EIT InnoEnergy vítá společnosti OMV, OMV Petrom a ACB Participaties B.V mezi své akcionáře a významné partnery, čímž rozšiřuje svou úspěšnou soukromou emisi akcií o dalších 140 milionů eur

EIT InnoEnergy vítá společnosti OMV, OMV Petrom a ACB Participaties B.V mezi své akcionáře a významné partnery, čímž rozšiřuje svou úspěšnou soukromou emisi akcií o dalších 140 milionů eur

Praha 17. července 2024 (PROTEXT) - Další významné průmyslové společnosti posilují kapitalizaci společnosti EIT InnoEnergy a umožňují tak urychlit její další působení v Evropě a USA. celý článek

Tesco představuje "Lehké svačinky" s čerstvým ovocem. Na léto ideál

Tesco představuje "Lehké svačinky" s čerstvým ovocem. Na léto ideál

Praha 17. července 2024 (PROTEXT) - Tesco spustilo nový projekt zaměřený na zdravé stravování. Ve vybraných prodejnách nyní zákazníci nakoupí pod názvem „Lehké svačinky“ - balení čerstvého... celý článek

Jacobs Douwe Egberts vsází v Česku na biopalivo HVO, uhlíková stopa se snížila o 90 %

Jacobs Douwe Egberts vsází v Česku na biopalivo HVO, uhlíková stopa se snížila o 90 %

Praha 17. července 2024 (PROTEXT) - Jacobs Douwe Egberts (JDE), světový výrobce kávových produktů a čajů s továrnou ve Valašském Meziříčí, využívá od března tohoto roku pro přepravu... celý článek

CONTEG Italy má za sebou rok úspěchů. Největší zájem je o datacentra

CONTEG Italy má za sebou rok úspěchů. Největší zájem je o datacentra

Praha 17. července 2024 (PROTEXT) - CONTEG Group se od loňského roku spoléhá na síť devíti poboček v regionu Evropa, Střední východ a Afrika (EMEA). Zatím poslední pobočkou skupiny... celý článek

Partners Financial Services