Spokojenost zákazníků měříme po každé pojistné události a stále ji zvyšujeme

Protext | rubrika: Tisková zpráva | 16. 5. 2024
Spokojenost zákazníků měříme po každé pojistné události a stále ji zvyšujeme

Zdroj: Protext

Praha 16. května 2024 (PROTEXT) - BNP Paribas Cardif Pojišťovně se v minulém roce podařilo zvýšit hodnotu Net Promoter Score (NPS), která ukazuje ochotu zákazníků doporučit ji dál, téměř o pětinu. Pojišťovna přitom zpětnou vazbu od klientů sbírá po uzavření jak vyplacené, tak i nevyplacené pojistné události.

BNP Paribas Cardif Pojišťovna oznamuje skvělé výsledky v oblasti zákaznické zkušenosti, kterou vyjadřuje ukazatel Net Promoter Score (NPS). Hodnota NPS se odvíjí od bodování, které klienti společnostem udělují a jímž vyjadřují ochotu osobně je doporučit známým a přátelům. V roce 2023 dosáhla hodnota NPS v BNP Paribas Cardif Pojišťovně celkového čísla 67. Ve srovnání s předchozím rokem šlo o významný nárůst, téměř o 20 procent.

Zdeněk Jaroš, generální ředitel a předseda představenstva BNP Paribas Cardif Pojišťovny, zdůrazňuje význam této hodnoty: „Zpětná vazba od klientů je pro nás zcela klíčová. V BNP Paribas Cardif Pojišťovně s ní pracujeme dlouhodobě, velmi intenzivně a systematicky. Sbíráme ji po každé pojistné události a každém telefonickém hovoru.“

Pojišťovna zpětnou vazbu od zákazníků aktivně sleduje a analyzuje od roku 2019 a průběžně vyvíjí opatření na zlepšení zákaznické zkušenosti. „Jsme pyšní na naši schopnost naslouchat a reagovat na potřeby klientů. Dosavadní úspěchy v oblasti zákaznických hodnot nás motivují k dalšímu posilování vztahů se zákazníky a neustálému zlepšování našich produktů a služeb,“ dodává Zdeněk Jaroš.

Analýza zpětné vazby od zákazníků probíhá pomocí speciálního nástroje. Po vyhodnocení následuje v rámci jednotlivých pracovních skupin vyhodnocení za dané období a případně se zavedou nová opatření. Nejčastěji BNP Paribas Cardif Pojišťovna na základě připomínek od zákazníků upravuje své procesy a produkty tak, aby lépe reflektovaly jejich očekávání. V mnoha případech se daří odrážet tuto zpětnou vazbu v nových produktech, což dokazuje i nadále pozitivní trend růstu NPS a dalších sledovaných zákaznických metrik.

O BNP Paribas Cardif Pojišťovně

BNP Paribas Cardif Pojišťovna vstoupila na český trh v roce 1996 jako první pojišťovna specializovaná na pojištění schopnosti splácet finanční závazky v oblasti bankopojištění. Již 28 let poskytuje produkty a služby, které klientům zajistí pocit bezpečí a jistoty v neočekávaných a těžkých životních situacích. Kromě již zmíněného pojištění schopnosti splácet finanční závazek nabízí například pojištění internetových rizik, platebních prostředků a osobních věcí, pravidelných výdajů, prodloužené záruky, nahodilého poškození a krádeže, domácnosti či úrazové pojištění. Patří do renomované finanční skupiny BNP Paribas, jejíž součástí je i BNP Paribas Cardif, 100% vlastník BNP Paribas Cardif Pojišťovny. V soutěži Finparáda – Finanční produkt roku 2023 obsadila v kategorii Pojištění schopnosti splácet spotřebitelský úvěr první dvě příčky a již popáté v řadě tak obhájila prvenství. Bodovala i v kategorii Pojištění schopnosti splácet hypoteční úvěr, kde obsadila druhé a třetí místo. V roce 2023 se BNP Paribas Cardif Pojišťovna umístila na 3. místě v soutěži Mastercard Banka roku, a to v kategorii Zodpovědná pojišťovna. Více na www.cardif.cz.

 

Zdroj: BNP Paribas Cardif Pojišťovna

 

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

 

 

„Články označené PROTEXT přebíráme ze stejnojmenné služby agentury ČTK, nejsou součástí redakčního obsahu webu Peníze.cz. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a nese odpovědnost za její obsah. ČTK v podmínkách služby uvádí, že nezveřejní informace, které by byly v rozporu se zákonem nebo by mohly být způsobilé porušit práva třetích osob na ochranu osobnosti, případně jiná zákonem chráněná práva třetích osob.“

Srovnávat se vyplatí

Srovnávat se vyplatí

Kalkulátor.cz je srovnávač, který lidem šetří peníze ve světě energií, pojištění, telekomunikací a financí. My počítáme, vy šetříte.

Sdílejte článek, než ho smažem

Další tiskové zprávy

Gratulace pro La Roja - TCL oslavuje čtyřnásobné mistrovství španělské fotbalové reprezentace

Gratulace pro La Roja - TCL oslavuje čtyřnásobné mistrovství španělské fotbalové reprezentace

Paříž 16. července 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Přední značka spotřební elektroniky TCL je hrdým sponzorem svého oficiálního partnera, španělského národního fotbalového týmu, který tento... celý článek

Společnost Objednáme vyzývá majitele restaurací k akci

Společnost Objednáme vyzývá majitele restaurací k akci

Praha 16. července 2024 (PROTEXT) - Objednáme vyzývá majitele všech restaurací a gastro podniků v Česku: „Zapojte se do naší skupiny a řekněte nám, co byste potřebovali.“ Co z toho... celý článek

Mlékárna Valašské Meziříčí byla oceněna v rámci soutěže Mlékárenský výrobek roku hned čtyřikrát

Mlékárna Valašské Meziříčí byla oceněna v rámci soutěže Mlékárenský výrobek roku hned čtyřikrát

Valašské Meziříčí (Vsetínsko) 16. července 2024 (PROTEXT) - Ministerstvo zemědělství, Českomoravský svaz mlékárenský, Český komitét Mezinárodní mlékařské federace, Sekce pro mléko při... celý článek

Ve sponzoringu je klíčem k srdci Čechů úspěch nebo veřejný prospěch

Ve sponzoringu je klíčem k srdci Čechů úspěch nebo veřejný prospěch

Praha 16. července 2024 (PROTEXT) - Úspěchy českých sportovců jdou ruku v ruce se zájmem Čechů o podporu profesionálního sportu, která si u české veřejnosti udržuje vysoké povědomí... celý článek

Na vysokoškolské reprezentaci v Japonsku se bude podílet DZS

Na vysokoškolské reprezentaci v Japonsku se bude podílet DZS

Praha 16. července (PROTEXT) - Dům zahraniční spolupráce (DZS) se nově podílí na přípravách účasti Česka na prestižní světové výstavě EXPO 2025 v japonské Ósace. V rámci své iniciativy... celý článek

Partners Financial Services