Společnost Hisense přivítá v kampani "BEYOND GLORY" pro UEFA EURO 2024™ brankářskou ikonu Ikera Casillase

Protext | rubrika: Tisková zpráva | 21. 5. 2024
Společnost Hisense přivítá v kampani "BEYOND GLORY" pro UEFA EURO 2024™ brankářskou ikonu Ikera Casillase

Zdroj: Protext

Čching-tao (Čína) 21. května 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Díky globálnímu výrobci domácích spotřebičů Hisense se spojil bývalý španělský reprezentant a legendární madridský brankář Iker Casillas s dalším kapitánem vítězů mistrovství světa Manuelem Neuerem v kampani Hisense "BEYOND GLORY" UEFA EURO 2024™.

Iker Casillas je proslulý svou schopností předvádět úžasné zákroky a je považován za jednoho z nejlepších brankářů všech dob. Jako globální ambasador značky Hisense se připojí k Manuelovi a podpoří tak kampaň Hisense "BEYOND GLORY" a její ikonickou produktovou řadu. Oslaví tím největší fotbalový úspěch, kterým je vítězství v šampionátu EURO.

"Mám velkou radost, že mohu spolupracovat se společností Hisense a připojit se ke kampani „BEYOND GLORY", která vzdává hold těm nejlepším světovým brankářům," uvedl Iker Casillas. "Pověst vítěze je u brankáře založena na jeho spolehlivosti. Těší mě, že mi společnost Hisense umožnila stát se jejím globálním ambasadorem a mohu tak reprezentovat firmu, na kterou se její zákazníci spoléhají, protože vytváří inovativní technologie zlepšující jejich životy."

Jako hostitelská země bude Německo žít šampionátem a Hisense se jako oficiální partner soutěže UEFA EURO 2024™ do této zábavy zapojí kampaní "Hisense BEYOND GLORY Tour" a představí své inovativní zobrazovací technologie, které přinášejí dokonalé zážitky při sledování televizních zápasů, i nejnovější domácí spotřebiče pro chytrý život.

Fanoušci, kteří roadshow navštíví na některé z jejích pěti zastávek, budou mít možnost vyzkoušet si své brankářské dovednosti v řadě fotbalových soutěží a zároveň si prohlédnout nejmodernější televizní produkty a domácí spotřebiče Hisense.

V roli globálního ambasadora se Iker do fotbalového veselí zapojí a během turnaje se osobně setká s fanoušky, až turné Hisense BEYOND GLORY Tour dorazí do Frankfurtu.

Kampaň Hisense "BEYOND GLORY" zdůrazňuje neochvějné odhodlání společnosti nabízet průkopnické technologie a jedinečnou kvalitu a zlepšovat tak život zákazníků. Touto kampaní podpořila společnost Hisense evropský šampionát UEFA již potřetí za sebou, čímž se jí nabízí skvělá příležitost pokračovat v propojování své značky se spotřebiteli po celém světě.

O společnosti Hisense

Hisense je přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky. Portfolio společnosti Hisense zahrnuje multimediální produkty (se zaměřením na chytré televizory), domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie. Také v roce 2023 si značka Hisense udržela druhou příčku na celosvětovém žebříčku dodávek televizorů. Společnost Hisense prochází intenzivním rozvojem a momentálně již působí ve více než 160 zemích.

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2416856/Casillas.jpg

 

KONTAKT:patrick.chen@bluecurrentgroup.com

 

PROTEXT

 

„Články označené PROTEXT přebíráme ze stejnojmenné služby agentury ČTK, nejsou součástí redakčního obsahu webu Peníze.cz. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a nese odpovědnost za její obsah. ČTK v podmínkách služby uvádí, že nezveřejní informace, které by byly v rozporu se zákonem nebo by mohly být způsobilé porušit práva třetích osob na ochranu osobnosti, případně jiná zákonem chráněná práva třetích osob.“

Navštivte svět soudobého umění

Navštivte svět soudobého umění

Letní výtvarný salon KodlContemporary představuje přední osobnosti současné umělecké scény na výstavě v Galerii KODL.

Sdílejte článek, než ho smažem

Další tiskové zprávy

Gratulace pro La Roja - TCL oslavuje čtyřnásobné mistrovství španělské fotbalové reprezentace

Gratulace pro La Roja - TCL oslavuje čtyřnásobné mistrovství španělské fotbalové reprezentace

Paříž 16. července 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Přední značka spotřební elektroniky TCL je hrdým sponzorem svého oficiálního partnera, španělského národního fotbalového týmu, který tento... celý článek

Společnost Objednáme vyzývá majitele restaurací k akci

Společnost Objednáme vyzývá majitele restaurací k akci

Praha 16. července 2024 (PROTEXT) - Objednáme vyzývá majitele všech restaurací a gastro podniků v Česku: „Zapojte se do naší skupiny a řekněte nám, co byste potřebovali.“ Co z toho... celý článek

Mlékárna Valašské Meziříčí byla oceněna v rámci soutěže Mlékárenský výrobek roku hned čtyřikrát

Mlékárna Valašské Meziříčí byla oceněna v rámci soutěže Mlékárenský výrobek roku hned čtyřikrát

Valašské Meziříčí (Vsetínsko) 16. července 2024 (PROTEXT) - Ministerstvo zemědělství, Českomoravský svaz mlékárenský, Český komitét Mezinárodní mlékařské federace, Sekce pro mléko při... celý článek

Ve sponzoringu je klíčem k srdci Čechů úspěch nebo veřejný prospěch

Ve sponzoringu je klíčem k srdci Čechů úspěch nebo veřejný prospěch

Praha 16. července 2024 (PROTEXT) - Úspěchy českých sportovců jdou ruku v ruce se zájmem Čechů o podporu profesionálního sportu, která si u české veřejnosti udržuje vysoké povědomí... celý článek

Na vysokoškolské reprezentaci v Japonsku se bude podílet DZS

Na vysokoškolské reprezentaci v Japonsku se bude podílet DZS

Praha 16. července (PROTEXT) - Dům zahraniční spolupráce (DZS) se nově podílí na přípravách účasti Česka na prestižní světové výstavě EXPO 2025 v japonské Ósace. V rámci své iniciativy... celý článek

Partners Financial Services