Haier zazáří jako oficiální partner pařížského Roland Garros

Protext | rubrika: Tisková zpráva | 31. 5. 2024

Paříž (Francie) 31. května 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Hra se světovými jedničkami: Haier zazáří jako oficiální partner pařížského turnaje Roland Garros

Síla, inteligence a elegance společnosti Haier při jedné z vrcholných mezinárodních událostí ve světě tenisu

Společnost Haier, jednička v oblasti domácích spotřebičů*, se postaví po bok největších tenisových šampionů v pozici oficiálního partneraturnaje Roland Garros, známého také jako French Open, který se koná od 26. května do 9. června v Paříži.

Elegance, přesnost a neuvěřitelné výkony: to jsou vlastnosti, které vyhledává více než miliarda tenisových fanoušků z celého světa. Je tedy nabíledni, že role oficiálního sponzora se ujala právě značka Haier, která vytváří výjimečné zážitky a ekosystémy přizpůsobené každému přání.

V letech 2024 a 2025 bude společnost Haier partnerem nejprestižnějších mezinárodních tenisových turnajů a bude podporovat špičky tohoto sportu, které sdílejí hodnoty značky: nekompromisní úsilí o dokonalost a pozornost věnovanou každému detailu. Chcete-li být nejlepší na světě, neobejdete se bez přesnosti, smyslu pro detail a dokonalého stylu, což jsou vlastnosti, které najdete jak u těch nejlepších sportovců, tak u propojených řešení značky Haier.

Turnaj Roland Garros bude příležitostí, kde společnost Haier představí svou mezinárodní ambasadorku pro bílý sport: Anu Ivanovićovou, bývalou světovou jedničku. Ta bude po celou dobu soutěže tváří značky a přispěje k její zapamatovatelnosti a významu a přitáhne k ní pozornost publika. Tato hráčka vyhrála během své kariéry patnáct turnajů WTA ve dvouhře. Patří k nim i turnaj French Open v roce 2008, který ji dostal na první místo žebříčku WTA.

"Tím, že jsme si jako ambasadorku zvolili tenistku, posilujeme smysl pro autentičnost a propojení s tenisovými fanoušky," uvedl Gianpiero Morbello, vedoucí oddělení strategie značky a internetu věcí Haier Europe. "Chcete-li být jedničkou, musíte věřit svému talentu, věnovat se mu, být odhodlaní a vždy usilovat o dokonalost. Roland Garros je skvělým místem, kde může Ana prezentovat hodnoty, které sdílí se společností Haier, a tedy i s tenisovým světem. Proto bude naše přítomnost na kurtech i ve městě masivní a připravíme komplexní kampaň, která představí inovace, design a dokonalost detailů, o které naše značka usiluje."

Společnost Haier bude velice viditelná na kurtech a ve fanouškovské vesničce bude mít stánek, kde předvede svá hi-tech řešení a jedinečný styl, aby si návštěvníci mohli vychutnat prezentaci připravenou speciálně pro tuto událost. Budu tam moci nasát atmosféru za přispění speciálních hostů, fanoušků a mezinárodní komunity, která se na turnaji sejde, a budou mít jedinečnou příležitost seznámit se s řešeními Haier a užít si aktivity spojené se sportovní tematikou.

Díky komplexní kampani ovládne společnost Haier digitální prostor a sociální sítě, ale zaujme také Paříž, konkrétně senzační reklamou, která doplní velkolepý výhled z Pont du Beaugrenelle a bude dominovat blízké stanici metra.

Partnerství s tenisovým světem skvěle ladí se strategií společnosti Haier, která se snaží o výjimečnost a úzkou vazbu na svou cílovou skupinu, tedy na spotřebitele, kteří kladou důraz na elegantní design, individuální řešení a špičkový výkon.

Vedle turnaje Roland Garros bude společnost Haier v letech 2024 a 2025 partnerem dalších význačných akcí jako Mutua Madrid Open, Nitto ATP Finals a Rolex Paris Masters. Její tenisové portfolio dotvářejí turnaj ATP 500 Hamburg Open a dva turnaje ATP 250: Playa Laguna Croatia Open Umag a European Open (Antverpy).

O Haier Group

Haier Group byla založena v roce 1984 a je čelným světovým poskytovatelem řešení pro lepší život a digitální transformaci. V duchu motta "Více tvorby, více možností" se neúprosně zaměřuje na uživatele a drží se originální technologie. Její podnikání má dva pilíře: inteligentní bydlení a průmyslový internet. Vybudovala 10 výzkumných a vývojových center a 143 výrobních závodů po celém světě. Je jedinou světovou značkou z ekosystému internetu věcí, která se pět let po sobě umisťuje v žebříčku nejhodnotnějších globálních značek Kantar BrandZ Top 100, a již 15 let se drží na prvním místě v žebříčku Euromonitor Global Major Appliances Brand.

Photo - https://mma.prnewswire.com/media/2425814/Haier.jpg

KONTAKT: pr@haier.com

PROTEXT

„Články označené PROTEXT přebíráme ze stejnojmenné služby agentury ČTK, nejsou součástí redakčního obsahu webu Peníze.cz. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a nese odpovědnost za její obsah. ČTK v podmínkách služby uvádí, že nezveřejní informace, které by byly v rozporu se zákonem nebo by mohly být způsobilé porušit práva třetích osob na ochranu osobnosti, případně jiná zákonem chráněná práva třetích osob.“

Dlouhodobý investiční produkt

Dlouhodobý investiční produkt

Myslete na sebe a zabezpečte se na penzi co nejlépe. Třeba investováním do široké nabídky fondů.

Sdílejte článek, než ho smažem

Další tiskové zprávy

Gratulace pro La Roja - TCL oslavuje čtyřnásobné mistrovství španělské fotbalové reprezentace

Gratulace pro La Roja - TCL oslavuje čtyřnásobné mistrovství španělské fotbalové reprezentace

Paříž 16. července 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Přední značka spotřební elektroniky TCL je hrdým sponzorem svého oficiálního partnera, španělského národního fotbalového týmu, který tento... celý článek

Společnost Objednáme vyzývá majitele restaurací k akci

Společnost Objednáme vyzývá majitele restaurací k akci

Praha 16. července 2024 (PROTEXT) - Objednáme vyzývá majitele všech restaurací a gastro podniků v Česku: „Zapojte se do naší skupiny a řekněte nám, co byste potřebovali.“ Co z toho... celý článek

Mlékárna Valašské Meziříčí byla oceněna v rámci soutěže Mlékárenský výrobek roku hned čtyřikrát

Mlékárna Valašské Meziříčí byla oceněna v rámci soutěže Mlékárenský výrobek roku hned čtyřikrát

Valašské Meziříčí (Vsetínsko) 16. července 2024 (PROTEXT) - Ministerstvo zemědělství, Českomoravský svaz mlékárenský, Český komitét Mezinárodní mlékařské federace, Sekce pro mléko při... celý článek

Ve sponzoringu je klíčem k srdci Čechů úspěch nebo veřejný prospěch

Ve sponzoringu je klíčem k srdci Čechů úspěch nebo veřejný prospěch

Praha 16. července 2024 (PROTEXT) - Úspěchy českých sportovců jdou ruku v ruce se zájmem Čechů o podporu profesionálního sportu, která si u české veřejnosti udržuje vysoké povědomí... celý článek

Na vysokoškolské reprezentaci v Japonsku se bude podílet DZS

Na vysokoškolské reprezentaci v Japonsku se bude podílet DZS

Praha 16. července (PROTEXT) - Dům zahraniční spolupráce (DZS) se nově podílí na přípravách účasti Česka na prestižní světové výstavě EXPO 2025 v japonské Ósace. V rámci své iniciativy... celý článek

Partners Financial Services