Televizory Hisense jsou v prvním čtvrtletí 2024 světovou dvojkou

Protext | rubrika: Tisková zpráva | 15. 6. 2024
Televizory Hisense jsou v prvním čtvrtletí 2024 světovou dvojkou

Zdroj: Protext

Čching-tao (Čína) 15. června 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost Hisense, přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky, potvrdila svou konkurenční sílu v globálním prodeji domácích spotřebičů nejnovějšími výsledky prestižního mezinárodního institutu pro průzkum trhu Omdia. Podle jeho dat dosáhly celosvětové dodávky televizorů Hisense za 1. čtvrtletí 2024, počtu 6,32 milionu kusů a vyslaly tak značku Hisense v období od roku 2022 do 1. čtvrtletí 2024 na celkové 2. místo globálního trhu.

Globální podíl objemu dodávek televizorů Hisense za 1. čtvrtletí 2024 činil 13,6 % s globálním podílem na tržbách z dodávek ve výši 12,1 %. Společnost Hisense nyní zaujímá celosvětově 2. místo v dodávkách televizorů, přičemž 1. místo v dodávkách 100" televizorů si podržela v roce 2023 i v 1. čtvrtletí 2024. Jako technologický a tržní lídr v oblasti laserových televizorů se společnost Hisense v 1. čtvrtletí 2024 těšila také z celosvětového podílu na objemu prodeje laserových televizorů ve výši 53,4 %.

Trvalý úspěch společnosti Hisense ve vysoce konkurenčním sektoru pramení z jejího odhodlání neustále inovovat své vysoce kvalitní produkty a služby při vývoji průkopnických technologií, které v oblasti domácích spotřebičů přispějí ke zkvalitnění každodenního života. Oficiální televizor UEFA EURO 2024™ Hisense Mini-LED ULED U7N posouvá sledování fotbalu na novou úroveň díky parametrům navrženým speciálně pro sportovní fanoušky a hráče videoher. Díky vysoké obnovovací frekvenci 240 Hz s technologií Ultra Motion 120 Hz a sportovnímu režimu řízenému AI vás televizor U7N přenese do samotného centra dění.

Společnost Hisense jako oficiální partner UEFA EURO 2024™ nedávno zahájila kampaň „BEYOND GLORY" (Víc než sláva), v níž vystupují globální ambasadoři Iker Casillas a Manuel Neuer. Tato kampaň přináší již třetí následné mistrovství Evropy ve fotbale, kterého se společnost Hisense účastní jako oficiální partner soutěže, a s ním i významnou příležitost pro další sblížení značky Hisense se zákazníky z celého světa.

O společnosti Hisense

Hisense je přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky a oficiální partner UEFA EURO 2024™. Podle společnosti Omdia se Hisense v roce 2023 i v prvním čtvrtletí roku 2024 umístila na 2. místě žebříčku celkového celosvětového prodeje televizorů a na 1. místě v kategorii 100" televizorů. Společnost prošla rychlou expanzí a nyní působí ve více než 160 zemích, přičemž se specializuje na multimediální produkty, domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie.

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2437649/Hisense_TV_ranked_global_No_2.jpg 

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2437650/Hisense_Mini_LED_ULED_TV_U7N_official_TV_UEFA_EURO_2024.jpg 

KONTAKT: Patrick Chen, patrick.chen@bluecurrentgroup.com

 

 

„Články označené PROTEXT přebíráme ze stejnojmenné služby agentury ČTK, nejsou součástí redakčního obsahu webu Peníze.cz. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a nese odpovědnost za její obsah. ČTK v podmínkách služby uvádí, že nezveřejní informace, které by byly v rozporu se zákonem nebo by mohly být způsobilé porušit práva třetích osob na ochranu osobnosti, případně jiná zákonem chráněná práva třetích osob.“

Dlouhodobý investiční produkt

Dlouhodobý investiční produkt

Myslete na sebe a zabezpečte se na penzi co nejlépe. Třeba investováním do široké nabídky fondů.

Sdílejte článek, než ho smažem

Další tiskové zprávy

Společnost Objednáme vyzývá majitele restaurací k akci

Společnost Objednáme vyzývá majitele restaurací k akci

Praha 16. července 2024 (PROTEXT) - Objednáme vyzývá majitele všech restaurací a gastro podniků v Česku: „Zapojte se do naší skupiny a řekněte nám, co byste potřebovali.“ Co z toho... celý článek

Mlékárna Valašské Meziříčí byla oceněna v rámci soutěže Mlékárenský výrobek roku hned čtyřikrát

Mlékárna Valašské Meziříčí byla oceněna v rámci soutěže Mlékárenský výrobek roku hned čtyřikrát

Valašské Meziříčí (Vsetínsko) 16. července 2024 (PROTEXT) - Ministerstvo zemědělství, Českomoravský svaz mlékárenský, Český komitét Mezinárodní mlékařské federace, Sekce pro mléko při... celý článek

Ve sponzoringu je klíčem k srdci Čechů úspěch nebo veřejný prospěch

Ve sponzoringu je klíčem k srdci Čechů úspěch nebo veřejný prospěch

Praha 16. července 2024 (PROTEXT) - Úspěchy českých sportovců jdou ruku v ruce se zájmem Čechů o podporu profesionálního sportu, která si u české veřejnosti udržuje vysoké povědomí... celý článek

Na vysokoškolské reprezentaci v Japonsku se bude podílet DZS

Na vysokoškolské reprezentaci v Japonsku se bude podílet DZS

Praha 16. července (PROTEXT) - Dům zahraniční spolupráce (DZS) se nově podílí na přípravách účasti Česka na prestižní světové výstavě EXPO 2025 v japonské Ósace. V rámci své iniciativy... celý článek

Vodní probiotika z Bulharska mají vlastní patent. Studie prokázala, že působí jako psychobiotika

Vodní probiotika z Bulharska mají vlastní patent. Studie prokázala, že působí jako psychobiotika

Praha 16. července 2024 (PROTEXT) - Bulharská vodní probiotika Lactobacillus bulgaricus DWT1 získala patent. Jako vůbec první probiotika na světě jsou patentovaná jako tzv. funkční... celý článek

Partners Financial Services