Hisense spouští mural artovou kampaň “Beyond Glory” k fotbalovému ME EURO 2024. A slibuje neopakovatelné divácké zážitky i u svých televizorů

Protext | rubrika: Tisková zpráva | 21. 6. 2024
Hisense spouští mural artovou kampaň “Beyond Glory” k fotbalovému ME EURO 2024. A slibuje neopakovatelné divácké zážitky i u svých televizorů

Zdroj: Protext

Praha 21. června 2024 (PROTEXT) - V pátek 14.6.2024 začalo prvním zápasem ME ve fotbale UEFA EURO 2024. A Hisense, přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky, byla nepřehlédnutelná v roli oficiálního partnera UEFA EURO 2024 i jako exkluzivní oficiální dodavatel obrazovek VAR. V tento dlouho očekávaný okamžik také odstartovala mural artovou kampaň "Beyond Glory" s velkoplošnými nástěnnými malbami s globálními ambasadory Hisense - fotbalovými legendami Ikerem Casillasem a Manuelem Neuerem.

Aby si fanoušci po celém světě užili neopakovatelné okamžiky, Hisense připravil celou řadu chytrých, inovativních spotřebičů. Především špičkových ULED Mini-LED televizorů pro pohlcující audio-vizuální zážitky. Ty zaručují například televizory z řady U7N se 144Hz herním režimem Game Mode Pro a režimem AI Sports Mode pro vynikající obraz a výkon, který diváky vtáhne přímo do akce.

Díky nepřetržité inovaci se celosvětové dodávky televizorů Hisense od roku 2022 až do 1. čtvrtletí roku 2024 vyšplhaly na druhé místo na světě. V kategorii velkých 100palcových televizorů se Hisense stal v 1. čtvrtletí 2024 globálním lídrem s 56 % celosvětového trhu se 100palcovými televizory. Od ledna do dubna 2024 se prodeje televizorů Hisense zařadily na klíčových evropských trzích - včetně Německa, Itálie a Velké Británie - mezi tři nejlepší značky.

Těsně před zahajovacím zápasem turnaje značka Hisense odstartovala svou mural artovou kampaň "Beyond Glory" a odhalila murály – tedy umělecké velkoplošné nástěnné malby s globálními ambasadory a brankářskými legendami Ikerem Casillasem a Manuelem Neuerem. Značka rovněž vyhlásila na sociálních sítích off-line „honbu za pokladem“, tedy za nalezením nástěnných obrazů - murálů (Scavenger Hunt Murals). Nálezci jednotlivých murálů mohou navíc naskenovat jejich QR kódy a odhalit tak kompilační video s momenty, kdy se brankáři a obránci v EURU vydali „za hranice slávy“ (Beyond Glory).

Pro fanoušky turnaje je připravená i putovní roadshow "Hisense Beyond Glory Tour", která objíždí pět hostitelských měst EURO 2024 a nabízí návštěvníkům možnost vyzkoušet si brankářské dovednosti v řadě střeleckých soutěží a zároveň si prohlédnout špičkové televizory a domácí spotřebiče Hisense.

Letošní kampaň představuje již třetí po sobě jdoucí mistrovství Evropy, kterého se společnost Hisense účastní jako oficiální partner soutěže s mnoha online o off-line aktivitami. Jde o významnou příležitost pro další sblížení značky Hisense se zákazníky z celé planety.

O společnosti Hisense

Hisense je přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky a oficiální partner UEFA EURO 2024. Podle společnosti Omdia se Hisense v roce 2023 i v prvním čtvrtletí roku 2024 umístila na druhém místě v celosvětovém žebříčku dodávek televizorů a na prvním místě v kategorii 100palcových televizorů. Společnost rychle expanduje. Působí ve více než 160 zemích a specializuje se na multimediální produkty, domácí spotřebiče a inteligentní informační IT.

 

Více informací: cz.hisense.com, global.hisense.com 

Sense For Technology

 

Zdroj: Hisense

 

 

„Články označené PROTEXT přebíráme ze stejnojmenné služby agentury ČTK, nejsou součástí redakčního obsahu webu Peníze.cz. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a nese odpovědnost za její obsah. ČTK v podmínkách služby uvádí, že nezveřejní informace, které by byly v rozporu se zákonem nebo by mohly být způsobilé porušit práva třetích osob na ochranu osobnosti, případně jiná zákonem chráněná práva třetích osob.“

Penzijko s finančním bonusem

Penzijko s finančním bonusem

Založte si penzijko Conseq a získejte nejen státní příspěvky a daňovou úsporu, ale i bonus pro věrné klienty.

Sdílejte článek, než ho smažem

Další tiskové zprávy

Mlékárna Valašské Meziříčí byla oceněna v rámci soutěže Mlékárenský výrobek roku hned čtyřikrát

Mlékárna Valašské Meziříčí byla oceněna v rámci soutěže Mlékárenský výrobek roku hned čtyřikrát

Valašské Meziříčí (Vsetínsko) 16. července 2024 (PROTEXT) - Ministerstvo zemědělství, Českomoravský svaz mlékárenský, Český komitét Mezinárodní mlékařské federace, Sekce pro mléko při... celý článek

Ve sponzoringu je klíčem k srdci Čechů úspěch nebo veřejný prospěch

Ve sponzoringu je klíčem k srdci Čechů úspěch nebo veřejný prospěch

Praha 16. července 2024 (PROTEXT) - Úspěchy českých sportovců jdou ruku v ruce se zájmem Čechů o podporu profesionálního sportu, která si u české veřejnosti udržuje vysoké povědomí... celý článek

Na vysokoškolské reprezentaci v Japonsku se bude podílet DZS

Na vysokoškolské reprezentaci v Japonsku se bude podílet DZS

Praha 16. července (PROTEXT) - Dům zahraniční spolupráce (DZS) se nově podílí na přípravách účasti Česka na prestižní světové výstavě EXPO 2025 v japonské Ósace. V rámci své iniciativy... celý článek

Vodní probiotika z Bulharska mají vlastní patent. Studie prokázala, že působí jako psychobiotika

Vodní probiotika z Bulharska mají vlastní patent. Studie prokázala, že působí jako psychobiotika

Praha 16. července 2024 (PROTEXT) - Bulharská vodní probiotika Lactobacillus bulgaricus DWT1 získala patent. Jako vůbec první probiotika na světě jsou patentovaná jako tzv. funkční... celý článek

Prezident Hisense Group představil strategický plán pro budoucí úspěch společnosti

Prezident Hisense Group představil strategický plán pro budoucí úspěch společnosti

Čching-tao (Čína) 16. července 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost Hisense, světový lídr v oblasti domácích spotřebičů a spotřební elektroniky, představila ambiciózní plány růstu... celý článek

Partners Financial Services