Hisense rozpoutává fotbalovou vášeň s kampaní „Beyond Glory" UEFA EURO 2024™

Protext | rubrika: Tisková zpráva | 24. 6. 2024
Hisense rozpoutává fotbalovou vášeň s kampaní „Beyond Glory" UEFA EURO 2024™

Zdroj: Protext

Čching-tao (Čína) 24. června 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Fotbalový šampionát UEFA EURO 2024™ vstupuje do svého druhého týdne - a s ním i vzrušující kampaň „Beyond Glory" UEFA EURO 2024™, s níž přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky Hisense potvrzuje svou pověst značky, která má blízko k fanouškům na celém světě.

Kampaň se zaměřuje na princip neúnavné snahy o dokonalost, která souzní s fotbalovými fanoušky kdekoli na světě a zároveň vyzdvihuje závazek společnosti Hisense k inovacím a kvalitě. Důkazem těchto závazků je i poutavá expozice značky Hisense v prostorách berlínského Olympijského stadionu. Na první pohled zde zaujmou „Hero" produkty Hisense, včetně televizorů ULED a laserových televizorů, které v sobě zhmotňují zápal značky Hisense pro nejmodernější technologie a mimořádné uživatelské zážitky.

Kampaň „Beyond Glory" (Za hranice slávy) však sahá i daleko za hranice berlínského Olympijského stadionu a oslovuje milovníky fotbalu napříč 30 světovými trhy – včetně Německa, Itálie, Spojeného království, Francie, Španělska a dalších. Společnost Hisense si v ní získala pozornost fanoušků prostřednictvím řady strhujících aktivit a vtáhla je přímo do napínavého dění turnaje.

Mistrovstvím EURO 2024™ provází slogan „Never Settle for No. 2 Globally" (Nikdy se nespokojit se světovou dvojkou), který odráží neúnavné odhodlání společnosti Hisense k dalšímu rozvoji a technologickým inovacím. O jejím nasazení svědčí mimo jiné pozoruhodný úspěch v podobě druhého místa v globálních dodávkách televizorů dva roky po sobě. Podíl společnosti na celosvětových dodávkách televizorů v 1. čtvrtletí 2024 činil 13,6 % s globálním podílem na tržbách z dodávek ve výši 12,1 %. Mimo to si společnost Hisense udržuje první místo v sektoru 100palcových televizorů a laserových televizorů, a to jak během roku 2023, tak i v 1. čtvrtletí 2024.

Společnost Hisense se může pochlubit bohatou tradicí úspěšných marketingových kampaní spojených s významnými sportovními událostmi - včetně sponzorství Mistrovství Evropy UEFA™, které pro ni představuje důležitou platformu pro prezentaci jejích produktů a technologií globálnímu publiku i pro sblížení s milovníky fotbalu při demonstraci svého zápalu pro inovace, kvalitu a zapojení fanoušků.

O společnosti Hisense

Hisense je přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky a oficiální partner šampionátu UEFA EURO 2024™. Podle údajů společnosti Omdia se značka Hisense v roce 2023 i v prvním čtvrtletí roku 2024 umístila na 2. místě žebříčku celkového celosvětového prodeje televizorů a na 1. místě v kategorii televizorů s úhlopříčkou 100". Společnost prošla rychlou expanzí a nyní působí ve více než 160 zemích, přičemž se specializuje na multimediální produkty, domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie.

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2445595/Commercial_Display_Area_Berlin_Olympic_Stadium.jpg 

KONTAKT: Patrick Chen, patrick.chen@bluecurrentgroup.com, +86-021-64070066

 

„Články označené PROTEXT přebíráme ze stejnojmenné služby agentury ČTK, nejsou součástí redakčního obsahu webu Peníze.cz. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a nese odpovědnost za její obsah. ČTK v podmínkách služby uvádí, že nezveřejní informace, které by byly v rozporu se zákonem nebo by mohly být způsobilé porušit práva třetích osob na ochranu osobnosti, případně jiná zákonem chráněná práva třetích osob.“

Dlouhodobý investiční produkt

Dlouhodobý investiční produkt

Myslete na sebe a zabezpečte se na penzi co nejlépe. Třeba investováním do široké nabídky fondů.

Sdílejte článek, než ho smažem

Další tiskové zprávy

Na vysokoškolské reprezentaci v Japonsku se bude podílet DZS

Na vysokoškolské reprezentaci v Japonsku se bude podílet DZS

Praha 16. července (PROTEXT) - Dům zahraniční spolupráce (DZS) se nově podílí na přípravách účasti Česka na prestižní světové výstavě EXPO 2025 v japonské Ósace. V rámci své iniciativy... celý článek

Vodní probiotika z Bulharska mají vlastní patent. Studie prokázala, že působí jako psychobiotika

Vodní probiotika z Bulharska mají vlastní patent. Studie prokázala, že působí jako psychobiotika

Praha 16. července 2024 (PROTEXT) - Bulharská vodní probiotika Lactobacillus bulgaricus DWT1 získala patent. Jako vůbec první probiotika na světě jsou patentovaná jako tzv. funkční... celý článek

Prezident Hisense Group představil strategický plán pro budoucí úspěch společnosti

Prezident Hisense Group představil strategický plán pro budoucí úspěch společnosti

Čching-tao (Čína) 16. července 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost Hisense, světový lídr v oblasti domácích spotřebičů a spotřební elektroniky, představila ambiciózní plány růstu... celý článek

Středoevropský think tank CEIAS otevírá pražskou kancelář

Středoevropský think tank CEIAS otevírá pražskou kancelář

Praha 16. července 2024 (PROTEXT) - Central European Institute of Asian Studies (CEIAS), nezávislý středoevropský think tank zaměřený na vztahy Evropy a Asie, otevírá pražskou kancelář. celý článek

Opět bude vyprodáno. Olomouc se těší na letní běžecký svátek, do města míří ČEZ RunTour

Opět bude vyprodáno. Olomouc se těší na letní běžecký svátek, do města míří ČEZ RunTour

Olomouc 15. července 2024 (PROTEXT) - Úsměvy, pohoda, přátelé a pohyb. To všechno patří k létu, ale také k závodu ČEZ RunTour Olomouc, který se uskuteční už v sobotu 20. července. V... celý článek

Partners Financial Services