Tradiční česká značka MORA se spojila s michelinským šéfkuchařem Radkem Kašpárkem

Protext | rubrika: Tisková zpráva | 1. 7. 2024
Tradiční česká značka MORA se spojila s michelinským šéfkuchařem Radkem Kašpárkem

Zdroj: Protext

Praha 1. července 2024 (PROTEXT) - Ikonická značka spotřebičů MORA má nového hvězdného ambasadora. Zahájila spolupráci s legendou na poli české gastronomie, michelinským šéfkuchařem Radkem Kašpárkem. Radek Kašpárek se stává tváří komunikační kampaně, která začíná už nyní v létě a bude se dál rozvíjet i v příštím jubilejním roce, na nějž připadne 200 let od zrodu značky.

„Spojení s Radkem Kašpárkem jako respektovaným profesionálem, navíc s výjimečným vztahem k české gastronomii na té nejvyšší, inovativní úrovni, je pro nás symbolické. Ukazuje, že tradice je důležitým výchozím bodem pro to, jak dělat věci nově a jít hrdě s dobou. Tak jako to dělá i značka MORA,“ říká Regina Netolická, ředitelka komunikace MORA CZ a SK.

Tradiční česká značka MORA se může pyšnit tím, že je již po mnoho generací součástí tuzemských rodin a stále jde s dobou. I po téměř dvou stoletích od svého zrodu je domovem technicky pokročilých a úsporných spotřebičů, které přinášejí pohodu do domovů rodin.

Je nezpochybnitelnou dlouhodobou jedničkou na trhu pokročilých sporáků, kde udává směr celé kategorii. Má navíc i stále významnější postavení v kategorii technicky špičkových vestavných i volně stojících spotřebičů do kuchyně.

„Společná kampaň „Buďte šéfkuchařem rodinných receptů“ vysílá jasné poselství naší cílové skupině, která ráda vaří a inspiruje se recepty: se spotřebiči MORA zvládnete i složitější kulinářské kreace jako profesionál,“ doplňuje Anna Vrbovcová, brand manažerka MORA CZ/SK.

Radek Kašpárek je na poli české gastronomie legendou. Působil jako jeden z porotců v oblíbené kulinářské show MasterChef Česko, vařil a soutěžil v pořadu Souboj na talíři, který představoval zajímavé gastropodniky napříč Českem. Před tím měl vlastní kulinářskou show Kašpárku, vař! a Co bude dnes k večeři?. V roce 2014 se stal šéfkuchařem a zároveň jedním z majitelů restaurace Field. O rok později restaurace získala michelinskou hvězdu, kterou dokázala pětkrát obhájit. Na sklonku roku 2023 založil Radek Kašpárek v srdci Prahy zážitkovou restauraci 420, kde vytváří originální pokrmy inspirované českou kuchyní a vlastními vzpomínkami.

„Spojení se značkou MORA mě těší. Tuto tradiční českou značku mám rád a věřím, že s jejími spotřebiči jde s přehledem zvládnout profesionální příprava moderního menu v pohodlí domova. Těší mě i to, že má původ na Moravě,“ glosuje Radek Kašpárek.

Společná kampaň startuje v červenci a bude probíhat v České republice i na Slovensku na sociálních sítích, jako online kampaň, na vlastních médiích značky a také prostřednictvím billboardů po celé ČR a SR. Bude se dál rozvíjet a gradovat online i off-line.

 

Zdroj: MORA

 

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

 

„Články označené PROTEXT přebíráme ze stejnojmenné služby agentury ČTK, nejsou součástí redakčního obsahu webu Peníze.cz. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a nese odpovědnost za její obsah. ČTK v podmínkách služby uvádí, že nezveřejní informace, které by byly v rozporu se zákonem nebo by mohly být způsobilé porušit práva třetích osob na ochranu osobnosti, případně jiná zákonem chráněná práva třetích osob.“

Navštivte svět soudobého umění

Navštivte svět soudobého umění

Letní výtvarný salon KodlContemporary představuje přední osobnosti současné umělecké scény na výstavě v Galerii KODL.

Sdílejte článek, než ho smažem

Další tiskové zprávy

Prezident Hisense Group představil strategický plán pro budoucí úspěch společnosti

Prezident Hisense Group představil strategický plán pro budoucí úspěch společnosti

Čching-tao (Čína) 16. července 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost Hisense, světový lídr v oblasti domácích spotřebičů a spotřební elektroniky, představila ambiciózní plány růstu... celý článek

Středoevropský think tank CEIAS otevírá pražskou kancelář

Středoevropský think tank CEIAS otevírá pražskou kancelář

Praha 16. července 2024 (PROTEXT) - Central European Institute of Asian Studies (CEIAS), nezávislý středoevropský think tank zaměřený na vztahy Evropy a Asie, otevírá pražskou kancelář. celý článek

Opět bude vyprodáno. Olomouc se těší na letní běžecký svátek, do města míří ČEZ RunTour

Opět bude vyprodáno. Olomouc se těší na letní běžecký svátek, do města míří ČEZ RunTour

Olomouc 15. července 2024 (PROTEXT) - Úsměvy, pohoda, přátelé a pohyb. To všechno patří k létu, ale také k závodu ČEZ RunTour Olomouc, který se uskuteční už v sobotu 20. července. V... celý článek

Registry SOLUS slaví 25 let, aktuálně odhalí závazky po splatnosti u 14 žadatelů o půjčku ze sta

Praha 15. července 2024 (PROTEXT) - Sdružení SOLUS oslavilo 25 let od svého vzniku. Sdílením dat o osobách, které nesplácí své závazky, pomohly členské společnosti ochránit před předlužením... celý článek

Zpráva společnosti Bitget za 2. čtvrtletí odhaluje příliv kapitálu ve výši 700 milionů dolarů a téměř 50% nárůst návštěvnosti

Zpráva společnosti Bitget za 2. čtvrtletí odhaluje příliv kapitálu ve výši 700 milionů dolarů a téměř 50% nárůst návštěvnosti

Victoria (Seychely) 15. července 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost Bitget, přední kryptoměnová burza a společnost Webu3, zveřejnila svou čtvrtletní zprávu o transparentnosti za... celý článek

Partners Financial Services