#iamAUT-Iniciativa Österreich Werbung společně s mezinárodními influencery

Protext | rubrika: Tisková zpráva | 18. 7. 2024
#iamAUT-Iniciativa Österreich Werbung společně s mezinárodními influencery

Zdroj: Protext

Praha 18. července 2024 (PROTEXT) - Silný signál proti tlaku sociálních médií

  • Mezinárodní influenceři strávili offline dovolenou v Rakousku a AUTfluence v mezičase převzali jejích kanály
  • Domácí AUTfluenceři podpořily mnoha lajky a zhlédnutími výkonnost influencerů a také kanálů
  • ÖW-CMO Sandra Stichauner: „Rakouské regiony jsou perfektním offline útočištěm.“

 S aktuální #iamAUT-Iniciativou se Österreich Werbung staví proti neustálému tlaku na sociálních sítích a ukazuje všem, že se vyplatí na dovolené vypnout. Od začátku června iniciativa povzbuzuje influencery, aby si dali skutečnou pauzu od sociálních sítí. Místo vytváření contentu, užívali si offline dovolené v Rakousku, zatímco jejich profily přebrali autentičtí Rakušané a sdílely rakouský způsob života „Lebensgefühl“. První resumé inciativy ukazuje, že iniciativa #iamAUT nadchla mezinárodně: přes 100 influencerů z 15 zemí se přihlásilo, a bylo zaznamenáno celkem 25 milionů zhlédnutí.

Offline dovolená v Rakousku

V rámci iniciativy strávily mezinárodní influenceři svůj volný čas bez sociálních médiích ve čtyřech různých regionech Rakouska – v Salcbursku, Schladmingu, v Salzkammergut a v Seefeld. Jejich účty spravovaly místní obyvatelé, kteří jim poskytli autentický pohled na každodenní život a kulturu Rakouska. To umožnilo představit zemi jako ideální útočiště pro digitální detox. Iniciativa začala německou influencerkou xLaeta v Salcbursku, následovala Italka Giulia Lamarca ve Schladmingu, Polina Burashnikova z Nizozemska v tyrolském Seefledu a Jitka Nováčková z České republiky u Traunsee. Rakouští AUTfluenceři převzali jejích kanály a přiblížili milionům sledujících skutečné Rakousko.

„Naším cílem bylo na jedné straně zaměřit se a upozornit na společensky důležité téma tlaku sociálních sítí. Mnoho lidí je tlakem přetíženo a nutně si od něj potřebuje odpočinout. Na druhou stranu jsme chtěli představit rozmanité rakouské regiony jako ideální útočiště pro opravdový odpočinek. A to se našim AUTfluencerům podařilo neuvěřitelně autentickým a vtipným způsobem“, říká Sandra Stichauner, CMO Österreich Werbung.

Video Best-of k iniciativě #iamAUT najdete zde

 

Zdroj: Österreich Werbung

Foto Copyright: ÖW/Kaiserschnitt Film 

 

„Články označené PROTEXT přebíráme ze stejnojmenné služby agentury ČTK, nejsou součástí redakčního obsahu webu Peníze.cz. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a nese odpovědnost za její obsah. ČTK v podmínkách služby uvádí, že nezveřejní informace, které by byly v rozporu se zákonem nebo by mohly být způsobilé porušit práva třetích osob na ochranu osobnosti, případně jiná zákonem chráněná práva třetích osob.“

Penzijko s finančním bonusem

Penzijko s finančním bonusem

Založte si penzijko Conseq a získejte nejen státní příspěvky a daňovou úsporu, ale i bonus pro věrné klienty.

Sdílejte článek, než ho smažem

Další tiskové zprávy

Kaspersky varuje: riziko zneužití nahých snímků roste

Kaspersky varuje: riziko zneužití nahých snímků roste

Praha 18. července 2024 (PROTEXT) - Celosvětová studie společnosti Kaspersky odhalila zásadní změny postojů a nepsaných pravidel společenských a romantických interakcí v digitálním... celý článek

Senzoor představuje inovované SOS tlačítko s detekcí pádu a přesnou lokalizací

Senzoor představuje inovované SOS tlačítko s detekcí pádu a přesnou lokalizací

Brno 18. července 2024 (PROTEXT) - Senzoor, český lídr ve vývoji IoT technologií, přináší na trh inovovanou verzi svého SOS tlačítka, určeného pro ochranu osob. Společnost v současnosti... celý článek

MONETA přináší nové motivy virtuálních platebních karet. Na své si přijdou fanoušci sportu

MONETA přináší nové motivy virtuálních platebních karet. Na své si přijdou fanoušci sportu

Praha 18. července 2024 (PROTEXT) - Obliba virtuálních platebních karet mezi klienty MONETA Money Bank neustále stoupá. V rámci nových debetních karet je 28 % z nich vydáváno jako virtuálních... celý článek

Do Japonska míří nejznámější český drahokam

Do Japonska míří nejznámější český drahokam

Praha 18. července 2024 (PROTEXT) - Ve slavnostních prostorách Valdštejnského paláce, sídla Senátu Parlamentu ČR, byla v úterý 9. července 2024 podepsána smlouva o spolupráci mezi šperkařským... celý článek

Třetina českých uživatelů online seznamek by využila umělou inteligenci jako pomoc při seznamování

Třetina českých uživatelů online seznamek by využila umělou inteligenci jako pomoc při seznamování

Praha 18. července 2024 (PROTEXT) - Lidé by jí přenechali například zahájení konverzace nebo tvorbu svého profilu

Partners Financial Services